Jump to content

2006.11.01 CSKA Moskva H


Andain

Recommended Posts

Arsenal - CSKA Moskva

Emirates Stadium, Onsdag 1 November, klokken 20:45

 

Lagoppstilling:

Arsenal:

-

 

CSKA Moskva:

-

 

Dommer:

 

TV kanaler:

Premiere Sport Portal

SKY Sports Interactive

 

TV / Radio streams:

ESPN Asia

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

 

Før avspark

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Set på arsenal.com at det er plenty av billetter til Red Members til denne kampen. Vurderer sterkt en svipptur over. Noen andre som har tenkt samme tanken?

 

Eg vurderer det. Skal på Everton på lørdagen, så vurderer å bli værende.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig, dette lukter svidd kosakk lang vei.

 

Jeg håper at gutta har blitt så komfortable på nytt gress at CSKA skal få en lang og vond tur tilbake til Moskva. Wenger har en hel del å ta tak i fra kampen i går, og gutta selv vil nok sette skapet på plass. Baneforholdene er bedre, det samme er temperaturen (Dommeren var det lite å klage på i går, bortsett fra annulleringa selvsagt).

 

Feilpasningene må KRAFTIG reduseres, og vi må komme mer rundt på kantene. Regner ikke med at CSKA forandrer så mye på laget. Cesc må heve standarden på midten og få med seg Gilli. Og van Persie må rett og slett våkne utpå der.

 

Hadde smakt med revansje på Asburton...

Link to comment
Share on other sites

Set på arsenal.com at det er plenty av billetter til Red Members til denne kampen. Vurderer sterkt en svipptur over. Noen andre som har tenkt samme tanken?

 

Eg vurderer det. Skal på Everton på lørdagen, så vurderer å bli værende.

 

Skal på en svipptur, 23,5 t hvis flyene er i rute, for å oppleve Ashburton for første gang.

Hadde vært gøy å møte noen andre for en pint eller tre..

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Set på arsenal.com at det er plenty av billetter til Red Members til denne kampen. Vurderer sterkt en svipptur over. Noen andre som har tenkt samme tanken?

 

Eg vurderer det. Skal på Everton på lørdagen, så vurderer å bli værende.

 

Skal på en svipptur, 23,5 t hvis flyene er i rute, for å oppleve Ashburton for første gang.

Hadde vært gøy å møte noen andre for en pint eller tre..

 

Hilsen Nilsen

 

Eg er alltids med på nokre pints :genius: . Andre som skal over?

Link to comment
Share on other sites

På tide å sjå framover mot denne kampen. Denne kampen må vinnes. Viss me taper eller speler uavgjort i denne risikerer me å ligge på 3. plass i gruppa med 2 kampar igjen. Håpar Wenger satsar på 4-4-2 formasjonen igjen:

 

Lehmann

 

Hoyte - Toure - Senderos - Gallas

 

Walcott - Cesc - Gilberto - Rosicky

 

van Persie(Ade viss frisk) - Henry

Link to comment
Share on other sites

Er vel nesten enig i laget ditt, men hvorfor i alle dager skal Hleb byttes ut med Walcott? Heller en av sissene som burde byttes ut med tanke på hvor god Hleb har blitt for oss. Senderos inn for Djourou? djourou har jo storspilt hele sesongen, og da er det ikke akkurat ett smart trekk å kaste inn en lite matchfit Senderos i en kamp vi burde og skal vinne?

 

Inn med Djourou og Hleb, ut med walcott og Senderos. Og Adebayor kan holde seg på benken og vP. starter. med andre ord akkurat samme laget som mot Everton.

Link to comment
Share on other sites

Er vel nesten enig i laget ditt, men hvorfor i alle dager skal Hleb byttes ut med Walcott? Heller en av sissene som burde byttes ut med tanke på hvor god Hleb har blitt for oss. Senderos inn for Djourou? djourou har jo storspilt hele sesongen, og da er det ikke akkurat ett smart trekk å kaste inn en lite matchfit Senderos i en kamp vi burde og skal vinne?

 

Inn med Djourou og Hleb, ut med walcott og Senderos. Og Adebayor kan holde seg på benken og vP. starter. med andre ord akkurat samme laget som mot Everton.

Tja, eg stoler ikkje heilt på Djourou dessverre, og i tillegg meiner eg at Senderos og Toure komplementerar kvarandre betre. Djourou har også spelt veldig mykje denne sesongen.

 

Når det gjeld Hleb-Walcott, synes eg Walcott har gjort seg fortjent til ein ny start med god innsats både mot WBA og Everton. At eg bytta han mot Hleb, var tilfeldig. Kan like gjerne væra Fabregas eller Rosicky som må vike.

Link to comment
Share on other sites

Redigert opptak på TV3.

 

Ellers syns jeg det er rart at en spiller som Djorou får kritikk.

Må innrømme at jeg aldri hadde forventa at han var så god.

Vi har nå 4 klassestoppere,men akkurat nå er det Toure og Djorou som imponerer mest.

Samme lag som mot Everton og 2-0 seier.

Link to comment
Share on other sites

Kan bare se at den blir sendt på tv6 Sverige. Jeg går ut fra at man har denne kanalen hvis man har Viasat gull abonement?

 

Oversikt over kanaler som sender CL-kamp denne uka

http://www.sport.viasat.no/index.phtml?pag...t=91216&nav=295

 

Ja, den kanalen har man da.

Forrige gang den gikk på tv6 Sverige, gikk den også på en av extra kanalene til viasat. Vil nok tro den gjør det også i morra. Tiden vil vise...

Link to comment
Share on other sites

Noen som har lag oppstillingen til kampen?

Er vel litt tidlig å vite det nå kl 1730 :(

Men jeg tror at Arsenal laget blir slik:

Lehmann

Djourou, Touré, Senderos, Gallas,

Hleb, Gilberto, Fabregas, Rosicky ,

Henry og Van Persie

 

 

Benken: Almunia, Clichy, Flamini, Denilson, Song, Walcott, Aliadiere

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...