Jump to content

2006.11.01 CSKA Moskva H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Ganske utrolig! Sitter litt med følelsen at vi ser alt for ofte at arsenal er "udugelige" forran mål.. De var ikke konsentrerte nok står det sikkert på arsenal.com i morgen. Har fortsatt god sjanse til å gå videre fra puljen da.

Link to comment
Share on other sites

Ganske utrolig! Sitter litt med følelsen at vi ser alt for ofte at arsenal er "udugelige" forran mål.. De var ikke konsentrerte nok står det sikkert på arsenal.com i morgen. Har fortsatt god sjanse til å gå videre fra puljen da.

 

god sjanse? tja..?

hamburg hjemme bør bli seier, men porto borte.., nei fader å, pessimistsk som jeg er nå er jeg redd dette fort kan gå til helvete. Håper cska tar dem i neste kamp, da skal det nok gå.

Link to comment
Share on other sites

Vi kunne vunnet tosifret i dag, og kunne ledet 7 - 0 allerede etter første omgang. At vi ikke scorer i dag er er skandale. Veldig surt at vi sliter å drepe kampene våre på the Grove. Tror det kan få en stygg psykisk påvirkning på oss hvis vi ikke skjerper oss nå!

Link to comment
Share on other sites

Fy fanken jeg hater CSKA av hele mitt hjerte, de spiller forferdelig, håper for all del vi og Porto går videre.

De spiller rett og slett møkka fotball de luxe. Er flaut at vi ikke vant.

Vi rundspilte dem, men vant ikke(femte gangen i år).

Håper vi en dag tar revansje og knuser Disco-mannen med blått hår og Hitler treneren og alle mafia-eierene. Hater dem mer enn alle utenlandske lag.

Henry var langt i fra god nok i dag, var vel i fire-fem soleklare offsider uten å være enig med dommeren.

Vi hadde vunnet bare Cesc eller Lille Mozart hadde skårt på ÅPENT MÅL!! Gilberto, Henry og van Persie var også veldig nærme og burde skåret. Flaut å se Gallas sprunget forbi og ydmyket av Vagner Love, det kunne fort blitt mål, da hadde jeg ikke tilgitt Willy for det.

Hadde innerst inne følelsen at vi ikke kom til å skåre i andre omgang. Hadde rett, hvorfor kan vi ikke bare ha flaks i en kamp???

 

Vi kommer tilbake og vi skal ta Hamburg og Porto, og forhåpentlig vis vinne gruppa!

Det er bare å legge dette bak oss og ikke tenke på mafiane fra øst, og se fram til kampen mot WHU.

 

KØBENHAVN 1-0 M**. U**. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En liten trøst...

Link to comment
Share on other sites

Sitter berre igjen med eit spørsmål etter denne kampen: Er det verkeleg mulig? Eg trudde Everton var toppen, men dette var jo enno verre. Trur eg aldri har sett så mange store og klare moglegheiter uten mål. Det er heilt utrulig.

 

Syns det er vanskeleg å finne kva eg skal klage på. Eg vil klage på eit eller anna. Effektiviteten er det innlysande, men ka skal man egentlig gjere for å få så fantastiske fotballspelarar til å bli betre foran mål? Dei er jo meir enn god nok, tilsynelatande, når dei er lenger ut på bana. Det er ei mental sperre, nestan.

 

Elles er det ingen vits i med gravøl, sjølv om det som vanlig er vannvittig frustrerande.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke i beina det sitter, det er i hodet. Når de klarer å treffe medspillere i fullfart med millimeterpresise pasninger sier det seg selv at det ikke er ferdighetene det er noe i veien med når man får en ball servert på to meter foran et syv meter bredt mål. Utelukkende mentalt, og utrolig vanskelig å "terpe" det vekk.

 

For øvrig en veldig imponerende kamp av Arsenal... ;)

Link to comment
Share on other sites

Se det på den andre siden gutta: Dette er den beste måten å få uavgjort på. Arsenal rundspilte Moskva og burde vunnet klart. Det er bare effektiviteten det er å klage på, bortsett fra det er laget strålende offensivt. Selv om resultatet var elendig, var spillet strålende! Hvis vi hadde putta på halvparten av sjansene våre, og dermed vunnet med 5/6 mål hgadde folk jubla som gale her og sagt at vi er verdens beste

Link to comment
Share on other sites

Se det på den andre siden gutta: Dette er den beste måten å få uavgjort på. Arsenal rundspilte Moskva og burde vunnet klart. Det er bare effektiviteten det er å klage på, bortsett fra det er laget strålende offensivt. Selv om resultatet var elendig, var spillet strålende! Hvis vi hadde putta på halvparten av sjansene våre, og dermed vunnet med 5/6 mål hgadde folk jubla som gale her og sagt at vi er verdens beste

Ja men nå er dette den 5 kampen denne sessongen hvor vi er "uheldige" foran mål mens vi rundspiller de til alle kunstens regler. Hjelper ikke med bra spill om vi ikke får ballen imål.

Link to comment
Share on other sites

Se det på den andre siden gutta: Dette er den beste måten å få uavgjort på. Arsenal rundspilte Moskva og burde vunnet klart. Det er bare effektiviteten det er å klage på, bortsett fra det er laget strålende offensivt. Selv om resultatet var elendig, var spillet strålende! Hvis vi hadde putta på halvparten av sjansene våre, og dermed vunnet med 5/6 mål hgadde folk jubla som gale her og sagt at vi er verdens beste

Ja men nå er dette den 5 kampen denne sessongen hvor vi er "uheldige" foran mål mens vi rundspiller de til alle kunstens regler. Hjelper ikke med bra spill om vi ikke får ballen imål.

Jeg tenker på forbedring til neste kamp. Hvis vi hadde spilt slik i alle resten av våre kamper i år ville vi vunnet The Treble. Hvis vi hadde fått hull på byllen i dag, kunne det blitt stygt. Det ligger mye i hodet, og man skjønner at spillerne er frustrerte når det blir slått høye og lange baller :angry:

Link to comment
Share on other sites

Champions League er over for i år. Håplaus innsats siste 30. Ellers utrulig at me ikkje scorer.

 

Vi går garantert videre.. Slapp av.. Tro på gutta.. Bedre enn at vi hadde spilt dårlig å fått ett poeng.. Vi slår porto hjemme og deutsche på the grove.. Tror vi når langt i cl i år..

Link to comment
Share on other sites

Trodde hjertet skulle stoppe da lehman stoppet skuddet, for så å miste ballen som trilla forsiktig mot mål med Love i full fart. Jens fiksa biffen HELDIGHVIS!

 

Ellers var førsteomgan veldig bra av Arsenal syns jeg med bra gjennombrudspassninger, bra løp og bra insats. det eneste det skorta på i denne kampen er som nevnt INGEN MÅL! Jeg datt ut av stolen da Rosicky bommet på åpent mål!! Vi burde vunnet minst 4-0

 

Jeg håper vi spiller likedan videre for måla må jo bare komme neste kamp! :angry: Vi går videre! Slår både Hamburg og Porto :-|

 

1.Omg var vakker, hadde målene kommet hadde det vært kunst :P

Link to comment
Share on other sites

Vi burde vunnet klart igår.

Nå viste vel kampen igår også at det er oss selv vi kan takke for at vi ikke vinner.

SM var friske de og la seg aldri i forsvar,men selv da klarer vi ikke score.

Som enkelte har sagt kan dette være en mental emirates sperre,men

dette må Wenger få skikk på fort for dette laget bør definitivt videre fra denne gruppa.

Det tror jeg ikke vi gjør fortsetter storsløsinga som vi har gjort i flere kamper nå.

Link to comment
Share on other sites

SM var friske de og la seg aldri i forsvar,men selv da klarer vi ikke score.

Veit ikkje kva du meinar med SM, men om du meinar Moskva, så var det vel heilt tydelig at dei la seg i forsvar?? Angreip aldri med meir enn 4 spelarar, resten låg trygt plassert bak ballen. Vi skapte sjansar likevel, noko vi klarte betre enn mot Everton.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns det er en stor forskjell på å legge seg i forsvar og å bli så utspilt at de ble presset bakover som Moskva gjorde.De prøvde sågar et høyt press i begynnelsen av kampen.

Å ikke spille fotball med 11 mann bak ballen som Everton og det Moskva gjorde er for meg 2 verdener.Moskva prøvde men ble rett og slett utspilt spesielt i 1.

Link to comment
Share on other sites

Ja men nå er dette den 5 kampen denne sessongen hvor vi er "uheldige" foran mål mens vi rundspiller de til alle kunstens regler. Hjelper ikke med bra spill om vi ikke får ballen imål.

Som min kompis sa under kampen: Det er vakrere enn Brasil anno '82! Og jeg syns det hjelper. Det er vanvittig vakkert - og sinnsykt frustrerende:

 

Thierry Henry

Robin van Persie

Emmanuel Adebayor

Theo Walcott

(Tomas Rosicky)

(Julio Baptista)

---

Nicklas Bendtner

Arturo Lupoli

Anthony Stokes

Carlos Vela

 

To kamper - 50 målsjanser - 1 mål (på dødball). Explain it to me God!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...