Jump to content

Norsk fotball


taugooneren

Recommended Posts

Jeg håper også på Brann!!!

Lei av at Rosenborg alltid vinner :ph34r: (Uten om ifjor da, da var det jo kamp om å beholde plassen i TL :P )

 

Men drømmen er jo at siste seriekamp (Viking-Brann) blir kampen om å beholde plassen i TL og Gull :D

Da skal i hvert fall jeg cruise over fjorden, og heie på laget i mitt lokale hjerte ;) hehe B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Surt tap for Viking mot Rosenborg! :D Men 3-1 skulle ikkje vert mål! Han tar bevisst ballen fra Asper, forstår ikkje kvifor dommeren ikkje ser det. Men,men Viking må vinne mot Brann og dei over må tape.

 

Det er bare å gratulere Rosenborg med serie gull :)

Link to comment
Share on other sites

Litt surt at Brann tapte gullet til Rosenborg men ka e då bedre å trøste seg med enn sølv. Blir spenende med Brann mot Viking neste uke, den kampen betyr jo nesten ingenting for Brann så jeg tipper de kommer til å sette innpå noen som ikke har spilt på lenge(Huseklepp f. eks.).

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil bare si grattis rbk dette fortjente dere etter en flott høstsesong

Bra at Tromsø vant 1-0 mot Start, no får vi nok ny kontrakt :) synn at Roar Christensen skal legge opp etter den kampen han viste mot start

Link to comment
Share on other sites

JAAAA! Eg er så glad i dag, men at Arsenal tapet var ikkje bra:(! Tenk 5-0 over sølv vinnerene:D Og selveste IJEH scorer 4 mål!

 

 

 

TIPPELIGA NESTE ÅR OGSÅ FOR VIKING JIPPI ;)

Link to comment
Share on other sites

ÅÅÅ synd med Bryne syntes Bryne fortjenner å rykkje opp :) Men når dei taper 3-0 mot Odd Grenland , trur eg ikkje dei klare å vinne 4-0 heime på Bryne.

Eg heier på Viking, men håper Bryne rykkjer opp :D

Link to comment
Share on other sites

ÅÅÅ synd med Bryne syntes Bryne fortjenner å rykkje opp ;) Men når dei taper 3-0 mot Odd Grenland , trur eg ikkje dei klare å vinne 4-0 heime på Bryne.

Eg heier på Viking, men håper Bryne rykkjer opp :D

Neida, det blir jo akkurat som om vi håper Tottenham gjør det bra. Bryne er vår største fiende ;)

Nei, Bryne kan bare være nede i Adecco.

Link to comment
Share on other sites

ÅÅÅ synd med Bryne syntes Bryne fortjenner å rykkje opp ;) Men når dei taper 3-0 mot Odd Grenland , trur eg ikkje dei klare å vinne 4-0 heime på Bryne.

Eg heier på Viking, men håper Bryne rykkjer opp :D

Neida, det blir jo akkurat som om vi håper Tottenham gjør det bra. Bryne er vår største fiende ;)

Nei, Bryne kan bare være nede i Adecco.

 

 

Alltid kjekt med to Rogalands lag i tippeligaen:D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...