Jump to content

Norsk fotball


taugooneren

Recommended Posts

Ser på Brann - Sandefjor nå. Er mektig imponert over hvor bra Sandefjor er mot topplag. Brann ledet 3-0, Sandefjor tar seg igjenn til 3-3! Imponert... uheldigvis scorte Brann nå, ufortjent!!! F***! (5-3, synd) De slo også LSK 1-2 på Åråsen da LSK lå på toppen, dette var også fortjent! Synes norsk fotball har hevet seg betydlig de siste årene. 5 år siden var det bare Rosenborg som var gode. De vant alt som finnes av norsk fotball. Den dag i dag er det mer jevnt. Vålerenga, LSK, Brann og Stabæk :blink: er med til toppen enda, og RBK da... Norsk fotball har blitt bedre og har utviklet seg bra!

Link to comment
Share on other sites

Ser på Brann - Sandefjor nå. Er mektig imponert over hvor bra Sandefjor er mot topplag. Brann ledet 3-0, Sandefjor tar seg igjenn til 3-3! Imponert... uheldigvis scorte Brann nå, ufortjent!!! F***! (5-3, synd) De slo også LSK 1-2 på Åråsen da LSK lå på toppen, dette var også fortjent! Synes norsk fotball har hevet seg betydlig de siste årene. 5 år siden var det bare Rosenborg som var gode. De vant alt som finnes av norsk fotball. Den dag i dag er det mer jevnt. Vålerenga, LSK, Brann og Stabæk :blink: er med til toppen enda, og RBK da... Norsk fotball har blitt bedre og har utviklet seg bra!

 

Vet ikke om jeg er helt enig her, ingen lag er vel like gode som Rosenborg var for noen år siden. I dag er det altså ingen gode lag i den norske eliteserien. Det ser man bare på Europacupene. De norske lagene er jo sjanseløse. Får bare RBK kommer opp til godt gammel nivå en gang i fremtiden :)

Link to comment
Share on other sites

Ser på Brann - Sandefjor nå. Er mektig imponert over hvor bra Sandefjor er mot topplag. Brann ledet 3-0, Sandefjor tar seg igjenn til 3-3! Imponert... uheldigvis scorte Brann nå, ufortjent!!! F***! (5-3, synd) De slo også LSK 1-2 på Åråsen da LSK lå på toppen, dette var også fortjent! Synes norsk fotball har hevet seg betydlig de siste årene. 5 år siden var det bare Rosenborg som var gode. De vant alt som finnes av norsk fotball. Den dag i dag er det mer jevnt. Vålerenga, LSK, Brann og Stabæk ;) er med til toppen enda, og RBK da... Norsk fotball har blitt bedre og har utviklet seg bra!

 

Vet ikke om jeg er helt enig her, ingen lag er vel like gode som Rosenborg var for noen år siden. I dag er det altså ingen gode lag i den norske eliteserien. Det ser man bare på Europacupene. De norske lagene er jo sjanseløse. Får bare RBK kommer opp til godt gammel nivå en gang i fremtiden :D

Det var ikke i Europa sammenheng jeg mente.. Jeg mente at nivået i Norge gennerelt er blitt bedre. At lagene har blitt emre jevngode.. Jeg mente ikke norske lag i Euopacupen/CL etc.. der er dem sjangseløse! B)

Link to comment
Share on other sites

Ser på Brann - Sandefjor nå. Er mektig imponert over hvor bra Sandefjor er mot topplag. Brann ledet 3-0, Sandefjor tar seg igjenn til 3-3! Imponert... uheldigvis scorte Brann nå, ufortjent!!! F***! (5-3, synd) De slo også LSK 1-2 på Åråsen da LSK lå på toppen, dette var også fortjent! Synes norsk fotball har hevet seg betydlig de siste årene. 5 år siden var det bare Rosenborg som var gode. De vant alt som finnes av norsk fotball. Den dag i dag er det mer jevnt. Vålerenga, LSK, Brann og Stabæk ;) er med til toppen enda, og RBK da... Norsk fotball har blitt bedre og har utviklet seg bra!

 

Vet ikke om jeg er helt enig her, ingen lag er vel like gode som Rosenborg var for noen år siden. I dag er det altså ingen gode lag i den norske eliteserien. Det ser man bare på Europacupene. De norske lagene er jo sjanseløse. Får bare RBK kommer opp til godt gammel nivå en gang i fremtiden :D

Det var ikke i Europa sammenheng jeg mente.. Jeg mente at nivået i Norge gennerelt er blitt bedre. At lagene har blitt emre jevngode.. Jeg mente ikke norske lag i Euopacupen/CL etc.. der er dem sjangseløse! :P

Nja, ikke si det, du...for to år siden greide pigede Rosenborg 1-1 mot Arsenal på Lerkendal

Jeg husker ikke helt den Rosenborg-Real Madrid i Spania...tror jeg, men da leda vel RBK om jeg ikke tar helt feil, eller var det i Norge?jaja, men RBK var god mot RM da.

RBK har goret det bra CL, syns jeg.

Viking vant i fjord mot finalister i 03-04 sesongen i CL (sølv) Monaco 1-0 i Stavanger (Uefa-cup)

Link to comment
Share on other sites

Nå tapte vel også FFK, men ja dere rykker ned!

 

Gutan våres e de beste, heia heia heia TROMSØ!!!!

 

Sikelig slite seier mor Brann, men med snø i lufta taper aldri TIL.

 

Off, alle bunnlaga vant i går uten om Viking....

Adeccoligaen, her kommer vi..... desverre :)

Link to comment
Share on other sites

Nå tapte vel også FFK, men ja dere rykker ned!

 

Gutan våres e de beste, heia heia heia TROMSØ!!!!

 

Sikelig slite seier mor Brann, men med snø i lufta taper aldri TIL.

 

Off, alle bunnlaga vant i går uten om Viking....

Adeccoligaen, her kommer vi..... desverre ;)

Me e Viking, å-å!

Me e viking, å-å!

Me e Norges beste foball lag, åleåleåle-eå!

 

Det er akkurat ikke Norges beste fotball, men de er i hvertfall gode nok til å rundspille Tromsø, eneste jeg savnet i kampen var flærne mål :D

 

Men det er greit med 1-0 bare vi holder oss oppe :D

Link to comment
Share on other sites

 

Me e Viking, å-å!

Me e viking, å-å!

Me e Norges beste foball lag, åleåleåle-eå!

 

 

Eh, er vel ikke pent å lyve :D

Tatt i betraktning at Viking rundspelte Tromsø på en måte som verken RBK eller Brann var i nærleiken av, så kan ein vel sei at Viking ikkje er så langt etter per dags dato. :D

Link to comment
Share on other sites

 

Me e Viking, å-å!

Me e viking, å-å!

Me e Norges beste foball lag, åleåleåle-eå!

 

 

Eh, er vel ikke pent å lyve ;)

Tatt i betraktning at Viking rundspelte Tromsø på en måte som verken RBK eller Brann var i nærleiken av, så kan ein vel sei at Viking ikkje er så langt etter per dags dato. ;)

 

Alle kan ha en god dag ;)

Fotballtabeller lyver aldri... Er over tid den virkelige kvaliteten til ett fotballag måles og tabeller er det perfekte verktøy B) ergo; Viking er norges 13ende beste fotballag :P

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til kampen mellom Viking-Odd

Lagoppstillinga til Viking ser lovenede ut, men ireterer meg over at Asper står i målet til Viking:

 

Viking (4-3-3)

33 Asper

 

16 Tengesdal

4 Abelsson

15 Soma

5 Pereira

 

17 Samuelsen

20 Stokholm

6 Gaarde

 

11 Berg

9 Ijeh

10 Ødegaard

 

 

Reserver

1 Austbø

3 Weston

8 Svenning

19 Nygaard

23 Motland

26 Sola

28 Bjarnason

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...