taugooneren Posted September 17, 2006 Report Share Posted September 17, 2006 Fy søren, det var bra av Viking å komme tilbake mot Stabæk! Vi kjemper oss opp over nå med Tom Nordli Så jeg måtte lage en tråd.... men det er jo Norsk fotball generelt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted September 17, 2006 Report Share Posted September 17, 2006 Ser på Brann - Sandefjor nå. Er mektig imponert over hvor bra Sandefjor er mot topplag. Brann ledet 3-0, Sandefjor tar seg igjenn til 3-3! Imponert... uheldigvis scorte Brann nå, ufortjent!!! F***! (5-3, synd) De slo også LSK 1-2 på Åråsen da LSK lå på toppen, dette var også fortjent! Synes norsk fotball har hevet seg betydlig de siste årene. 5 år siden var det bare Rosenborg som var gode. De vant alt som finnes av norsk fotball. Den dag i dag er det mer jevnt. Vålerenga, LSK, Brann og Stabæk er med til toppen enda, og RBK da... Norsk fotball har blitt bedre og har utviklet seg bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted September 17, 2006 Author Report Share Posted September 17, 2006 Ser dette her...sinsykt. Hvilket lag er det du holder med i nork fotball, Arsenal 90? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted September 17, 2006 Report Share Posted September 17, 2006 Fugla for life! Du a? Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted September 17, 2006 Author Report Share Posted September 17, 2006 Fugla for life! Du a? Åja, herlighet det burde jeg jo sett Nei, det Tom Nordlie og co det vettu Spørs om det ikke blir bedre nå for Viking nå som de har fått Tom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted September 17, 2006 Report Share Posted September 17, 2006 Fugla for life! Du a? Åja, herlighet det burde jeg jo sett Nei, det Tom Nordlie og co det vettu Spørs om det ikke blir bedre nå for Viking nå som de har fått Tom Hehe, de klarer seg nok. Selv mener jeg Viking er "for gode" til å rykke ned.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted September 17, 2006 Report Share Posted September 17, 2006 Ser på Brann - Sandefjor nå. Er mektig imponert over hvor bra Sandefjor er mot topplag. Brann ledet 3-0, Sandefjor tar seg igjenn til 3-3! Imponert... uheldigvis scorte Brann nå, ufortjent!!! F***! (5-3, synd) De slo også LSK 1-2 på Åråsen da LSK lå på toppen, dette var også fortjent! Synes norsk fotball har hevet seg betydlig de siste årene. 5 år siden var det bare Rosenborg som var gode. De vant alt som finnes av norsk fotball. Den dag i dag er det mer jevnt. Vålerenga, LSK, Brann og Stabæk er med til toppen enda, og RBK da... Norsk fotball har blitt bedre og har utviklet seg bra! Vet ikke om jeg er helt enig her, ingen lag er vel like gode som Rosenborg var for noen år siden. I dag er det altså ingen gode lag i den norske eliteserien. Det ser man bare på Europacupene. De norske lagene er jo sjanseløse. Får bare RBK kommer opp til godt gammel nivå en gang i fremtiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hjulkapsel Posted September 18, 2006 Report Share Posted September 18, 2006 Da Sandefjord utlignet til 3-3, jublet jeg så høyt at katta mi hoppa ut av vinduet. Herlig å komme tilbake etter og ha ligget under med tre mål,men irriterer meg på en annen side at vi ikke klarer og ro i land ett poeng derifra og ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted September 18, 2006 Report Share Posted September 18, 2006 Ser på Brann - Sandefjor nå. Er mektig imponert over hvor bra Sandefjor er mot topplag. Brann ledet 3-0, Sandefjor tar seg igjenn til 3-3! Imponert... uheldigvis scorte Brann nå, ufortjent!!! F***! (5-3, synd) De slo også LSK 1-2 på Åråsen da LSK lå på toppen, dette var også fortjent! Synes norsk fotball har hevet seg betydlig de siste årene. 5 år siden var det bare Rosenborg som var gode. De vant alt som finnes av norsk fotball. Den dag i dag er det mer jevnt. Vålerenga, LSK, Brann og Stabæk er med til toppen enda, og RBK da... Norsk fotball har blitt bedre og har utviklet seg bra! Vet ikke om jeg er helt enig her, ingen lag er vel like gode som Rosenborg var for noen år siden. I dag er det altså ingen gode lag i den norske eliteserien. Det ser man bare på Europacupene. De norske lagene er jo sjanseløse. Får bare RBK kommer opp til godt gammel nivå en gang i fremtiden Det var ikke i Europa sammenheng jeg mente.. Jeg mente at nivået i Norge gennerelt er blitt bedre. At lagene har blitt emre jevngode.. Jeg mente ikke norske lag i Euopacupen/CL etc.. der er dem sjangseløse! Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted September 18, 2006 Author Report Share Posted September 18, 2006 Ser på Brann - Sandefjor nå. Er mektig imponert over hvor bra Sandefjor er mot topplag. Brann ledet 3-0, Sandefjor tar seg igjenn til 3-3! Imponert... uheldigvis scorte Brann nå, ufortjent!!! F***! (5-3, synd) De slo også LSK 1-2 på Åråsen da LSK lå på toppen, dette var også fortjent! Synes norsk fotball har hevet seg betydlig de siste årene. 5 år siden var det bare Rosenborg som var gode. De vant alt som finnes av norsk fotball. Den dag i dag er det mer jevnt. Vålerenga, LSK, Brann og Stabæk er med til toppen enda, og RBK da... Norsk fotball har blitt bedre og har utviklet seg bra! Vet ikke om jeg er helt enig her, ingen lag er vel like gode som Rosenborg var for noen år siden. I dag er det altså ingen gode lag i den norske eliteserien. Det ser man bare på Europacupene. De norske lagene er jo sjanseløse. Får bare RBK kommer opp til godt gammel nivå en gang i fremtiden Det var ikke i Europa sammenheng jeg mente.. Jeg mente at nivået i Norge gennerelt er blitt bedre. At lagene har blitt emre jevngode.. Jeg mente ikke norske lag i Euopacupen/CL etc.. der er dem sjangseløse! Nja, ikke si det, du...for to år siden greide pigede Rosenborg 1-1 mot Arsenal på Lerkendal Jeg husker ikke helt den Rosenborg-Real Madrid i Spania...tror jeg, men da leda vel RBK om jeg ikke tar helt feil, eller var det i Norge?jaja, men RBK var god mot RM da. RBK har goret det bra CL, syns jeg. Viking vant i fjord mot finalister i 03-04 sesongen i CL (sølv) Monaco 1-0 i Stavanger (Uefa-cup) Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted September 21, 2006 Author Report Share Posted September 21, 2006 HOHO Sjekk finalistene i Cup- Finalen..... Fredrikstad slår ut Start og Sandefjord slo ut Rosenborg HAHAHAH Får vel håpe Sandfjord vinner... Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted September 25, 2006 Author Report Share Posted September 25, 2006 Off, alle bunnlaga vant i går uten om Viking.... Adeccoligaen, her kommer vi..... desverre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulti Posted September 25, 2006 Report Share Posted September 25, 2006 Nå tapte vel også FFK, men ja dere rykker ned! Gutan våres e de beste, heia heia heia TROMSØ!!!! Sikelig slite seier mor Brann, men med snø i lufta taper aldri TIL. Off, alle bunnlaga vant i går uten om Viking.... Adeccoligaen, her kommer vi..... desverre Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted October 2, 2006 Author Report Share Posted October 2, 2006 Nå tapte vel også FFK, men ja dere rykker ned! Gutan våres e de beste, heia heia heia TROMSØ!!!! Sikelig slite seier mor Brann, men med snø i lufta taper aldri TIL. Off, alle bunnlaga vant i går uten om Viking.... Adeccoligaen, her kommer vi..... desverre Me e Viking, å-å! Me e viking, å-å! Me e Norges beste foball lag, åleåleåle-eå! Det er akkurat ikke Norges beste fotball, men de er i hvertfall gode nok til å rundspille Tromsø, eneste jeg savnet i kampen var flærne mål Men det er greit med 1-0 bare vi holder oss oppe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trønderbart Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 Me e Viking, å-å! Me e viking, å-å! Me e Norges beste foball lag, åleåleåle-eå! Eh, er vel ikke pent å lyve Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Me e Viking, å-å! Me e viking, å-å! Me e Norges beste foball lag, åleåleåle-eå! Eh, er vel ikke pent å lyve Tatt i betraktning at Viking rundspelte Tromsø på en måte som verken RBK eller Brann var i nærleiken av, så kan ein vel sei at Viking ikkje er så langt etter per dags dato. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ariokseth Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Me e Viking, å-å! Me e viking, å-å! Me e Norges beste foball lag, åleåleåle-eå! Eh, er vel ikke pent å lyve Tatt i betraktning at Viking rundspelte Tromsø på en måte som verken RBK eller Brann var i nærleiken av, så kan ein vel sei at Viking ikkje er så langt etter per dags dato. Alle kan ha en god dag Fotballtabeller lyver aldri... Er over tid den virkelige kvaliteten til ett fotballag måles og tabeller er det perfekte verktøy ergo; Viking er norges 13ende beste fotballag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 I sesongen er dei nok ikkje bedre. Eg snakkar i presens, notid og herværande.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Aasen Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 brann vinner Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted October 15, 2006 Author Report Share Posted October 15, 2006 Gleder meg til kampen mellom Viking-Odd Lagoppstillinga til Viking ser lovenede ut, men ireterer meg over at Asper står i målet til Viking: Viking (4-3-3) 33 Asper 16 Tengesdal 4 Abelsson 15 Soma 5 Pereira 17 Samuelsen 20 Stokholm 6 Gaarde 11 Berg 9 Ijeh 10 Ødegaard Reserver 1 Austbø 3 Weston 8 Svenning 19 Nygaard 23 Motland 26 Sola 28 Bjarnason Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 Unner virkelig Viking å holde seg oppe i år! Det fortjener de! Er det endelig oppstilling, eller din TG? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Aasen Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 nå ligger de over streken Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted October 15, 2006 Author Report Share Posted October 15, 2006 Unner virkelig Viking å holde seg oppe i år! Det fortjener de! Er det endelig oppstilling, eller din TG? Det er slik laget er/var Målet til Ijeh var lignede målet til Adebayor mot Watford 0-1 til Viking!!!!Yes Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted October 15, 2006 Author Report Share Posted October 15, 2006 Jepp, da tror jeg Tippeligaen 2007 er klar for Viking. Ingen av bundlaga vant idag, untatt Tromsø men de lå under Viking, Viking ligger nå på 10.plass Link to comment Share on other sites More sharing options...
RunningForPresident Posted October 20, 2006 Report Share Posted October 20, 2006 Vet ikke hvorfor, men magefølelsen min sier meg at brann tar hjem gullet i år. Uten å være spesielt Rosenborg-fiendtlig. På søndag gråter trøndelag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.