Jump to content

Fytti h*****e, denne dagen fortjener en egen tråd!


Chaz

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Først Arsenal seier, så avgir fjosgjengen fra N17 poeng hjemme, og så greier pinadø Viking å snu både matchen mot Stabæk, og en vond trend; gud bedre for en herlig søndag!!! :D :D :D

 

Sorry for kort post, men må bare si meg enig. Enig i hele posten.. sterkt av Viking det, og ikke alle minst, Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Ja en fantastisk dag, Arsenal vinner fortjent 1-0 i en fantastisk spennende fotballkamp.

Brann vinner 5-3 i en fantastisk fotballkamp. Det er fantastisk vær. Taper LSK imorgen er denne helgen 100%perfekt.

Link to comment
Share on other sites

En perfekt helg!

 

Vi vinner på teateret og ødelegger seiersrekken for rekordmange tilskuere. Samtidig snubler Spudz hjemme mot Fulham.

 

Uten at jeg har noe forhold til Viking, så er det artig at Keiko slår til i den første kampen. Viking er et lag som hører hjemme i den øverste serien.

Link to comment
Share on other sites

Digg den dagen her, ja! Hele helga blir perfekt om LSK vinner mot VIF i morra! Bønda er klare for kamp! :)

Beste som kan skje?? HMMM, det må vel bli en enga seier det.. gleder meg til å synge "Gøy på landet"!!

Lykke til imårra :D

ps: J..... digg å slå WOman united idag, er i himmelen :blink:

Link to comment
Share on other sites

Digg den dagen her, ja! Hele helga blir perfekt om LSK vinner mot VIF i morra! Bønda er klare for kamp! :blink:

Beste som kan skje?? HMMM, det må vel bli en enga seier det.. gleder meg til å synge "Gøy på landet"!!

Lykke til imårra :)

Lykke til du også, måtte det beste laget vinne HOSTfuglaHOST.. Gleder meg til å synge "Stille på plata" og "Jeg har ei gammel tante" mohahhaha..'

Edit: Fikk tak i billett du a?

Link to comment
Share on other sites

En herlig seier på Old Trafford. Jeg var tilstede i Manchester sist Arsenal vant 1-0 der og tankene gikk tilbake i dag... Også den gang vant vi uten Henry, forøvrig, som vi har gjort mange ganger i Henrys tid i klubben. Det virker som om guttene klarer seg greit mot MU uten den elegante franskmannen.

 

Jeg ble oppringt i pausen da jeg var på Brann Stadion i kveld av en nordmann som var tilstede på Old Trafford i dag. Han kunne fortelle om en stor opplevelse. Det eneste skåret i gleden var da han snakket med Arsenal-supporteren som hadde satset 50 pund på Gilberto som første målscorer i kampen...

Link to comment
Share on other sites

Hahah for en dag ja. Var på Viking stadion så fikk ikke sett kampen men herregud så glad jeg ble når SMSen tikka inn fra en kompis "0-1! Adebayor! 4 min igjen". Og når jeg, sittende 1 meter bak Tom Nordlie, opplever en heidundrande Viking-kamp er kvelden komplett.

Fantastisk

Link to comment
Share on other sites

Ja en fantastisk dag, Arsenal vinner fortjent 1-0 i en fantastisk spennende fotballkamp.

Brann vinner 5-3 i en fantastisk fotballkamp. Det er fantastisk vær. Taper LSK imorgen er denne helgen 100%perfekt.

enig med deg :blink: :) :D

bedre søndag en dette skal du faen lete lenge etter, kom nettopp hjem fra stadion :P

 

og arsenal banker fat roney og co, kan ikke bli bedre bli bedre!!!

 

tror dette blir vende punktet, er akkurat det gutta trengte :D ;) :P

Link to comment
Share on other sites

Digg den dagen her, ja! Hele helga blir perfekt om LSK vinner mot VIF i morra! Bønda er klare for kamp! :)

Beste som kan skje?? HMMM, det må vel bli en enga seier det.. gleder meg til å synge "Gøy på landet"!!

Lykke til imårra :D

Lykke til du også, måtte det beste laget vinne HOSTfuglaHOST.. Gleder meg til å synge "Stille på plata" og "Jeg har ei gammel tante" mohahhaha..'

Edit: Fikk tak i billett du a?

 

Det er jo ikke annet enn forhåndsbestemt at kålenga snubler på åråsen i morra, og det gleder et Skeid-hjerte. En søndag med blanda drops for min del, å ta the red aunts på OT er vilt bra, god-følelsen er tilbake. Men at Skeid snubla mot KBK, er utrolig irriterende. Det skal litt til for at adeccoligaen skal ryke for vår del, men aldri si aldri.

 

Nevnte jeg forresten at kålenga snubler i morgen? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Denne seieren smakte veldig godt. Ikke bare vant vi, men til og med rødnesa og hissiprompen fergie syntes at vi vant fortjent. Ikke værst det!

 

Men hvorfor i huleste skal Gilberto ta straffer for oss? Må da være bedre å la Tomas skyte når han er på bannen?

 

 

Kanonkamp fra vår side...Men jeg også stusset på Gilberto som straffetaker. Han er vel såvidt jeg har sett en av PL's dårligste avsluttere....merkelig av Wenger...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...