Jump to content

Fytti h*****e, denne dagen fortjener en egen tråd!


Chaz

Recommended Posts

Arsenal vant :) , spuds tapte, WOman spilte uavgjort, Lyn tapte, lsk tapte, brann tapte, å enga vant, en elskverdig helg av uante dimensjoner ;)

GOD natt :lol:

Helt enig!! Hvis også Pompey vinner idag så er "helgen" heeelt komplett!! Come on Kanuuuu!! :lol:

 

(Ja, jeg har faktisk alltid likt Portsmouth, og jeg vurderer å kjøpe Pompey drakta da jeg er i London i tillegg til begge Arsenal draktene da, selvfølgelig)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Synes forresten det er forkastelig å like et annet lag i PL i tillegg til Arsenal. Ikke snakk om at en drakt fra et annet lag hadde fått ødelegge det gode miljøet som Arsenaldraktene mine har.

 

Alt annet er skandale. ;)

 

Har ellers lite sansen for det nye Pompey. Som Paddy nevner, er Pompey en aldri så liten kloning av Chelsea. Det sier jo sitt!

Link to comment
Share on other sites

Synes forresten det er forkastelig å like et annet lag i PL i tillegg til Arsenal. Ikke snakk om at en drakt fra et annet lag hadde fått ødelegge det gode miljøet som Arsenaldraktene mine har.

 

Alt annet er skandale. ;)

 

Har ellers lite sansen for det nye Pompey. Som Paddy nevner, er Pompey en aldri så liten kloning av Chelsea. Det sier jo sitt!

 

Nesten krise, men jeg må innrømme at jeg så på pompeykampen i går for å se hvor godt/dårlig Tony Adams holder seg... :lol: Tror nesten Redknapp vurderte å bytte innpå sin assistenttrener mot slutten av kampen :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...