Jump to content

Fytti h*****e, denne dagen fortjener en egen tråd!


Chaz

Recommended Posts

Men hvorfor i huleste skal Gilberto ta straffer for oss? Må da være bedre å la Tomas skyte når han er på bannen?

Han hadde en svært sikker straffe mot Hamburg, kanskje derfor. Men tror nok det blir en annen neste gang. Henry eller Rosicky! :D

Må si meg mer enn en smule uenig i at Gilbertos straffe mot

Hamburg var svært, eller engang sikker ;) Så, jeg håper

at Rosicky får ta den neste - eller Henry/van Persie. Men før

eller siden må vi få en som setter minst 80% av dem...?!

 

Ellers er det bare en glede å kunne konstatere at Wenger knows

igjen. Jeg var langt på vei inn i de matematiske "13 poeng bak"s

rekker da Wenger sier: "Vel, om vi vinner denne og kampen til

gode så er vi 4 poeng bak". Det er ikke bare Fabregas som bør

ha ny 8-årskontrakt... Herlig B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

En ting som jeg nevnte i Man U tråden, men som ingen har kommentert er at vi har vunnet alle kampene i år der Henry ikke har spilt, mens vi har poengtap i alle kampene Henry har spilt ;)

 

Uansett var det en fin dag, men den hadde vært komplett om Godset hadde vunnet :D. Jeg klager ikke, for det er Arsenal som er viktigst!

Link to comment
Share on other sites

................er Arsenal bedre uten Henry??????? Det ser iallefall ut som enkelte av spillerne senker skuldrene og slipper seg løs når Henry ikke spiller.....

 

Har sett i kampene som henry ikke har spilt har resten av laget tatt ansvar! Med henry på banen vil alle at angrepet skal være innom henry! Ikke misforstå, han er en klassespiller som ville gått rett inn i førsteelleveren til alle lag, også arsenal. Men jeg syns ikke vi bør være så avhengige av henry når han er på banen.. Vil ikke at alt spillet skal gå gjennom han, selvfølgelig det også, men vi må prøve å variere noe. Det blir for tydlig hva vi gjør når pasningen kommer til henry HVER gang!

 

Og en av grunnene til at vi nesten er bedre uten henry på banen, er at da tør spillerne og prøve seg mer som f.eks på skudd, som vi har spurt etter sesongens første kamp!

 

Det som må til er en henry i form, som ikke er med i HVERT ENESTE ANGREP, og at de andre spillerne spiller slik som de spiller uten henry på banen. Tørre å prøve litt selv, og ikke legge alt til vår største stjerne!

Link to comment
Share on other sites

Jeg både tror og håper at dette var slutten på en vond trend, å ikke score på mulighetene. Til og med uten Henry og RvP, dette var fantastisk. Jeg som også er bodø fan syntes at Viking spilte veldig bra. Håper virkelig Nordlie klarer å holde de oppe. Dessverre fikk jeg ikke sett Arsenal kampen, siden jeg var på hamarøy. Jeg så at Ferguson sa " det beste laget vant". det håper jeg virkelig.

Ja, eldar jeg fikk med meg Rosicky sitt mål, det var utrolig!!

Link to comment
Share on other sites

................er Arsenal bedre uten Henry??????? Det ser iallefall ut som enkelte av spillerne senker skuldrene og slipper seg løs når Henry ikke spiller.....

 

Har sett i kampene som henry ikke har spilt har resten av laget tatt ansvar! Med henry på banen vil alle at angrepet skal være innom henry! Ikke misforstå, han er en klassespiller som ville gått rett inn i førsteelleveren til alle lag, også arsenal. Men jeg syns ikke vi bør være så avhengige av henry når han er på banen.. Vil ikke at alt spillet skal gå gjennom han, selvfølgelig det også, men vi må prøve å variere noe. Det blir for tydlig hva vi gjør når pasningen kommer til henry HVER gang!

 

Og en av grunnene til at vi nesten er bedre uten henry på banen, er at da tør spillerne og prøve seg mer som f.eks på skudd, som vi har spurt etter sesongens første kamp!

 

Det som må til er en henry i form, som ikke er med i HVERT ENESTE ANGREP, og at de andre spillerne spiller slik som de spiller uten henry på banen. Tørre å prøve litt selv, og ikke legge alt til vår største stjerne!

 

Jeg er fullstendig enig med deg. Jeg er ganske sikker på at de unge guttene rett og slett ikke tørr å gjøre noe annet enn å sentre til Henry fordi han er den største stjernen vi har og ønsker å ha ballen mye. Henry har et tydelig kroppsspråk og hvis han ønsker å få ballen, men ikke får ser man på hele mannen at han blir forbanna og de yngre spillerne er redde for at nettopp det skal skje.........

Link to comment
Share on other sites

................er Arsenal bedre uten Henry??????? Det ser iallefall ut som enkelte av spillerne senker skuldrene og slipper seg løs når Henry ikke spiller.....

 

Har sett i kampene som henry ikke har spilt har resten av laget tatt ansvar! Med henry på banen vil alle at angrepet skal være innom henry! Ikke misforstå, han er en klassespiller som ville gått rett inn i førsteelleveren til alle lag, også arsenal. Men jeg syns ikke vi bør være så avhengige av henry når han er på banen.. Vil ikke at alt spillet skal gå gjennom han, selvfølgelig det også, men vi må prøve å variere noe. Det blir for tydlig hva vi gjør når pasningen kommer til henry HVER gang!

 

Og en av grunnene til at vi nesten er bedre uten henry på banen, er at da tør spillerne og prøve seg mer som f.eks på skudd, som vi har spurt etter sesongens første kamp!

 

Det som må til er en henry i form, som ikke er med i HVERT ENESTE ANGREP, og at de andre spillerne spiller slik som de spiller uten henry på banen. Tørre å prøve litt selv, og ikke legge alt til vår største stjerne!

 

Jeg er fullstendig enig med deg. Jeg er ganske sikker på at de unge guttene rett og slett ikke tørr å gjøre noe annet enn å sentre til Henry fordi han er den største stjernen vi har og ønsker å ha ballen mye. Henry har et tydelig kroppsspråk og hvis han ønsker å få ballen, men ikke får ser man på hele mannen at han blir forbanna og de yngre spillerne er redde for at nettopp det skal skje.........

 

Mao så mener du at våre unge spillerer ikke er profesjonelle. Altså at de sentrer til Henry framfor en som er bedre plassert. Jeg tror ikke det er tilfelle, at de ikke tør altså, men jeg tror heller det er tilfelle at de vet at Henry alltid er tilgjengelig og at de derfor ser etter ham først for å finne et pasningsalternativ.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Mao så mener du at våre unge spillerer ikke er profesjonelle. Altså at de sentrer til Henry framfor en som er bedre plassert. Jeg tror ikke det er tilfelle, at de ikke tør altså, men jeg tror heller det er tilfelle at de vet at Henry alltid er tilgjengelig og at de derfor ser etter ham først for å finne et pasningsalternativ.

 

BE

 

 

-Men det finnes kanskje en mulighet for at den unge og urutinerte lettere kan falle for fristelsen å spille på førstebevegelsen i et angrep, når det er Henry som tar jobben?

Link to comment
Share on other sites

Mao så mener du at våre unge spillerer ikke er profesjonelle. Altså at de sentrer til Henry framfor en som er bedre plassert. Jeg tror ikke det er tilfelle, at de ikke tør altså, men jeg tror heller det er tilfelle at de vet at Henry alltid er tilgjengelig og at de derfor ser etter ham først for å finne et pasningsalternativ.

 

BE

 

 

-Men det finnes kanskje en mulighet for at den unge og urutinerte lettere kan falle for fristelsen å spille på førstebevegelsen i et angrep, når det er Henry som tar jobben?

 

Det er jo det jeg sier

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Mao så mener du at våre unge spillerer ikke er profesjonelle. Altså at de sentrer til Henry framfor en som er bedre plassert. Jeg tror ikke det er tilfelle, at de ikke tør altså, men jeg tror heller det er tilfelle at de vet at Henry alltid er tilgjengelig og at de derfor ser etter ham først for å finne et pasningsalternativ.

 

BE

 

 

-Men det finnes kanskje en mulighet for at den unge og urutinerte lettere kan falle for fristelsen å spille på førstebevegelsen i et angrep, når det er Henry som tar jobben?

 

Det er jo det jeg sier

 

BE

 

Det ligger nok noe i det du sier, men hvor mange ganger har du ikke sett at Henry har fått ballen når han trekker seg ut på venstresiden når det finnes mange andre pasningsalternativer? Du skal ikke se bort ifra at spillerne får beskje om at Henry skal få ballen når han trekker seg ut på venstresiden. Selv om Henry ofte er god til å være ledig, er det oftere at han får ballen når han er i en vanskelig posisjon enn f.eks.RvP. Det har det vært mange eksempler på i de første kampene våre.

Link to comment
Share on other sites

Mao så mener du at våre unge spillerer ikke er profesjonelle. Altså at de sentrer til Henry framfor en som er bedre plassert. Jeg tror ikke det er tilfelle, at de ikke tør altså, men jeg tror heller det er tilfelle at de vet at Henry alltid er tilgjengelig og at de derfor ser etter ham først for å finne et pasningsalternativ.

 

BE

 

 

-Men det finnes kanskje en mulighet for at den unge og urutinerte lettere kan falle for fristelsen å spille på førstebevegelsen i et angrep, når det er Henry som tar jobben?

 

Det er jo det jeg sier

 

BE

 

Det ligger nok noe i det du sier, men hvor mange ganger har du ikke sett at Henry har fått ballen når han trekker seg ut på venstresiden når det finnes mange andre pasningsalternativer? Du skal ikke se bort ifra at spillerne får beskje om at Henry skal få ballen når han trekker seg ut på venstresiden. Selv om Henry ofte er god til å være ledig, er det oftere at han får ballen når han er i en vanskelig posisjon enn f.eks.RvP. Det har det vært mange eksempler på i de første kampene våre.

 

 

Det er stor forskjell fra å tørre og å få beskjed. Personlig tror jeg ikke det har noe med å tørre å gjøre, og jeg tror heller ikke spillerne har fått beskjed om å sentre til Henry når han trekker ut på venstre, men jeg ser ikke bort fra at han oftere får ballen enn andre. Det kan være mange grunner til det, en kan jo for eksempel være at han er verdens beste fotballspiller.

 

Jeg personlig har ikke merket noe særlig til at Henry oftere får ballen i vanskelige situasjoner ann andre, men det er mulig det ligger noe i det. Jeg tror nok i tilfelle det er tilfeldigheter

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det er stor forskjell fra å tørre og å få beskjed. Personlig tror jeg ikke det har noe med å tørre å gjøre, og jeg tror heller ikke spillerne har fått beskjed om å sentre til Henry når han trekker ut på venstre, men jeg ser ikke bort fra at han oftere får ballen enn andre. Det kan være mange grunner til det, en kan jo for eksempel være at han er verdens beste fotballspiller.

 

Jeg personlig har ikke merket noe særlig til at Henry oftere får ballen i vanskelige situasjoner ann andre, men det er mulig det ligger noe i det. Jeg tror nok i tilfelle det er tilfeldigheter

 

BE

Det at de ikke tørr å gjøre noe annet enn å sentre til Henry, må jeg innrømme at kan virke litt tynn. Kanskje det kan ha noe å gjøre med at han er kaptein, kan fort virke sutrete pga kroppsspråket, det største forbildet og er den spilleren som har mest inflytelse i klubben og derfor vil de ikke komme på kant med han. Ikke lett å si :lol:. Uansett er poenget mitt at Henry får ballen oftere enn alle andre når han ønsker ballen. Det funker jo fantastisk bra når han er i storform, men når han ikke er i toppform er ikke dette effektivt. I tilegg kan det å sentre til Henry når han venter ute påvenstresida ødelegge rytmen i angrepet. Nå ser det ut som i alle fall vi har kommet litt mer i enighet om dette :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ikke verst denne lørdagen heller!!!! :D :P :D

 

3-0 og 0-3. Alt er som det skal være. Nå må snart yids`en innse at fjorårssesongen var en overprestasjon av dimensjoner. St. Totteringhamsday in january anyone??? :D :P :D

ja, igjen er vi "back on track" og kommer til å cruise oss frem til gull og heder. seriøst: Dette laget vårt ser meget sterkt ut.

 

Det er godt å være Arsenal supporter i dag!!

Link to comment
Share on other sites

Ikke verst denne lørdagen heller!!!! :D :P :D

 

3-0 og 0-3. Alt er som det skal være. Nå må snart yids`en innse at fjorårssesongen var en overprestasjon av dimensjoner. St. Totteringhamsday in january anyone??? :D :P :D

ja, igjen er vi "back on track" og kommer til å cruise oss frem til gull og heder. seriøst: Dette laget vårt ser meget sterkt ut.

 

Det er godt å være Arsenal supporter i dag!!

 

Og ikke minst; Tottenham er der de hører hjemme; i bunnen!!! :P

Link to comment
Share on other sites

Ikke verst denne lørdagen heller!!!! :D :P :D

 

3-0 og 0-3. Alt er som det skal være. Nå må snart yids`en innse at fjorårssesongen var en overprestasjon av dimensjoner. St. Totteringhamsday in january anyone??? :D :P :D

ja, igjen er vi "back on track" og kommer til å cruise oss frem til gull og heder. seriøst: Dette laget vårt ser meget sterkt ut.

 

Det er godt å være Arsenal supporter i dag!!

 

Og ikke minst; Tottenham er der de hører hjemme; i bunnen!!! :P

jepp, og da er alt slik det skal være :P

Link to comment
Share on other sites

Og ikke minst; Tottenham er der de hører hjemme; i bunnen!!! :lol:

 

Bottenham? :lol:

 

En perfekt dag! Egentlig skulle man jo håpe at heller ikke Liverpool skulle få med alle poengene, men faktum var at jeg heiet på de røde. Eneste som er kjipt er at ikke Charlton vant.. ;)

 

Og djvelene ser ut til å komme dit de hører hjemme: Nedover til helvete ;)

Mens the Gunners skyter seg oppover :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...