Jump to content

2006.09.26 FC Porto H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Her har dere målet, recordet av meg! Jeg har recordet den fra Setanta Sports!

 

Jeg syns dette er det beste klippet jeg noen gang har fått til! Bare se på kvaliteten på klippet mitt nå! Vanligvis er det utydelig.

 

Henry 1-0

Link: http://depositfiles.com/files/281107/Henry..._Porto.zip.html

 

Man må vente i 30 sek, deretter så dukker det opp en "download file" under reklamen på høyre side

Link to comment
Share on other sites

Walcott er inne og slår ut Cesc' rekord som yngste CL-spiller ever for Arsenal.

 

og scorer han blir han tidenes yngste målscorer i CL :D

 

Det kan fort være dårlige nyheter når skader oppstår på den måten.... Vi kan ikke miste Gallas for flere uker nå :D

 

Det ble det ikke noe av. Men det ble 3 velfortjente poeng etter at Porto ikke skapte én eneste stor sjanse. Vi ligger bra ann til avansement nå og jeg vil tro at vi med poeng borte mot Moskva vil være klare!

Link to comment
Share on other sites

Syns Eboue var rå idag, MoM kanskje. Syns forøvrig også Hoyte gjorde en solid innsats på andre siden av banen. Har fått mye pes i det siste, men idag syns jeg han gjorde det bra.

Van Persie skuffa meg mest, men det er kanskje pga det åpenbare misbrukte sjangsene. Mulig han gjor mye bra jeg ikke fikk med meg.

Link to comment
Share on other sites

Bra kamp av Arsenal dette. Har litt problemer med å bestemme meg for hvem som var Man of the Match - det må bli enten Hleb eller Eboue, men ikke sikker :D

 

Når skal vi få se en så god Hleb i Premier League? Han er så rå i europa, men i england så går det litt trått :-\

Link to comment
Share on other sites

God kamp. Den som skuffer mest er v.Persie, men han er forsåvidt ikkje dårlig han heller. Hoyte overraska positivt - trygg defensivt og virker å ha fått meir selvtillit. Henry var dårlig i første - rå i andre.

 

Alt i alt ein bra gjennomført kamp og laget ser ut til å ha funnet formen. Lørdag blir det storseier mot Charlton.

Link to comment
Share on other sites

En flott gjennomført kamp av Arsenal. Eboue ser virkelig ut til å være tilbake i formen han hadde i Cl i fjor. Hans to målgivende i denne og forrige kamp er begge helt utrolige. Trist at Gallas ble skadet der på slutten, får virkelig håpe han er klar igjen til helgen.

Link to comment
Share on other sites

Herlig !!! Nye 3 poeng , og jeg må faktisk inrømme at jeg trodde Porto skullle bli vanskeligere å slå enn dette . Hele bunchen må få stor ros i dag for godt passningsspill , off og def jobbing . Hleb , Toure , Eboue og Gallas var utrolig bra i dag . Noen flere som likte Hoyte sin innsats idag? virket veldig frisk .

Herlig og se at gutta viser at de kan være fysisk sterke i dueller :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...