Jump to content

2006.09.26 FC Porto H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Merkelig førsteomgang av Henry, utenom målet hans gjorde han omtrent ingenting... Mens så lenge han scorer er han veldig tilgitt :D

Ble foresten aldri blåst for noe offside på ryggsekkskudd til van Persie... Mulig det var det, men det ble ikke blåst for det..

Største plussen i denne kampen får Setanta sport så har årets beste streaming sålangt :D

Link to comment
Share on other sites

Arsenalkamp på VG/live

Real Madridkamp på VG/live

...de spilles akkurat på likt.. noen som ser noen forskjell? :D Nekter å tro at det har skjedd så lite i Arsenalkampen. Tragisk forskjellsbehandling!

 

[ser btw. at Reyes har scora. :D :D ]

 

Nettavisen live Mye bedre oppdateringer her, trykk på Arsenal-Porto

 

Selv lagoppstillingen på vg-live er feil! Så vidt jeg vet så spiller Hoyte og ikke Djourou!

Link to comment
Share on other sites

Rask oppsummering: Porto skaper ikke en sjanse. Toure og Gallas er totalt overlegne og taper ikke én eneste duell. Videre får forsvaret porto i offside ved flere anledninger. HOyte har vært god defensivt, men kommet litt lite fram. Men han har vært god! Eboue hadde en herlig assist og er god offensiv som vanlig. Rota litt defensivt med Hleb i begynnelsen med begge fikk tetta igjen bak mot slutten. Gilberto starta elendig, men spilte seg opp. Fabregas var herlig hele omgangen - vår beste! Viser at han har pumpa og blir ikke "out-muscled"i løpet av kampen. Hleb startet svakt, men spilte seg bra opp. Rosicky jobber bra, men kommer litt i skyggen av Fabregas og blir litt borte. RvP og Henry var svake i begynnelsen, men begge tok seg opp mot slutten. RvP var veldig flink til å gjøre seg spillbar.

 

En ting som vi måblir bedre til er å få flere inn i boksen. Mange ganger i løpet aa omgangen kommer vi rundt eller til innlegg, men vi er 3/4 mann i undertall i boksen. The beast kan vel få oddesen over på vår side? :D

Link to comment
Share on other sites

Arsenalkamp på VG/live

Real Madridkamp på VG/live

...de spilles akkurat på likt.. noen som ser noen forskjell? :D Nekter å tro at det har skjedd så lite i Arsenalkampen. Tragisk forskjellsbehandling!

 

[ser btw. at Reyes har scora. :D :D ]

 

Nettavisen live Mye bedre oppdateringer her, trykk på Arsenal-Porto

Takk, men det var ikke det jeg ville frem til!

Link to comment
Share on other sites

Merkelig førsteomgang av Henry, utenom målet hans gjorde han omtrent ingenting... Mens så lenge han scorer er han veldig tilgitt :D

Ble foresten aldri blåst for noe offside på ryggsekkskudd til van Persie... Mulig det var det, men det ble ikke blåst for det..

Største plussen i denne kampen får Setanta sport så har årets beste streaming sålangt :D

 

ja dæven, blei glad i sentata nå. Aldri hatt bedre kvalitet over en Arsenal kamp på dataen, er storføynøyd! Kos med en engelsk kommentator og.

Link to comment
Share on other sites

En fin førsteomgang.Imponert over hvordan ungutten Fabregas spiller.For en ballfordeler vi har.

Ellers er detv eneste jeg er misfornøyd med er at det er for få spillere i boksen når vi angriper.

Van Persie er glimrende men burde definitivt ha scort og han var ikke offside.

Defensivt er vi solide.

Link to comment
Share on other sites

Nå så vi hvorfor Hleb sjelden skyter :D

 

Hleb har da vitterlig en meget god skuddfot! Traff ikke bra her, men han skal ha for at han forsøker :D

 

En god førsteomgang av Arsenal, føler meg rimelig sikker på at vi ror dette i land. Porto imponerer ikke meg, så hvis vi girer opp et hakk og treffer bedre på innleggene, tar vi 3 nye poeng! En ting som skuffer meg er at vi er så tannløse på cornere!

Link to comment
Share on other sites

Merkelig førsteomgang av Henry, utenom målet hans gjorde han omtrent ingenting... Mens så lenge han scorer er han veldig tilgitt :D

Ble foresten aldri blåst for noe offside på ryggsekkskudd til van Persie... Mulig det var det, men det ble ikke blåst for det..

Største plussen i denne kampen får Setanta sport så har årets beste streaming sålangt :D

 

ja dæven, blei glad i sentata nå. Aldri hatt bedre kvalitet over en Arsenal kamp på dataen, er storføynøyd! Kos med en engelsk kommentator og.

 

Nesten så god kvalitet at jeg bare venter på at det skal bryte sammen... Med min vanlige flaks er det nok det som skjer :D

Link to comment
Share on other sites

Nå så vi hvorfor Hleb sjelden skyter :D

 

Hleb har da vitterlig en meget god skuddfot! Traff ikke bra her, men han skal ha for at han forsøker :D

 

En god førsteomgang av Arsenal, føler meg rimelig sikker på at vi ror dette i land. Porto imponerer ikke meg, så hvis vi girer opp et hakk og treffer bedre på innleggene, tar vi 3 nye poeng! En ting som skuffer meg er at vi er så tannløse på cornere!

 

Ikke rart det så lenge VP får lov å legge poleballer fra cornerflagget.

 

Dette er min definitivt beste streaming ja.Bedre kan det ikke bli.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...