Jump to content

2006.09.26 FC Porto H


Andain

Recommended Posts

Er virkelig imponert over laget om dagen. Plutselig går ting på skinner! Herlig at Eboue og Henry har funnet en oppskrift som virker. Fint er det også at Hleb putter. Nå krysser vi fingrene for at dette skal fortsette.

 

Vi har fått en meget solid start. Langt bedre enn jeg hadde håpet på.

 

Ellers fortjener Imers stor takk for målene. VG fortjener all den pepperen de kan få. Makan til elendig oppdatering er det lenge siden jeg har sett. Må jo være en Arsenal-hater som satt bak tastaturet i Akersgata.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

van Persie var jo usedvanlig mye innvolvert i spillet. særlig i førsteomgang. Synes han gjør veldig mye bra, men det blir litt overskygget av skuddbommen og noen merkelige innlegg til ett felt helt uten Arsenalspillere, men det er ett stort pluss at han innvolverer seg omtrent mest av alle og er spillbar omtrent hele tiden...

Link to comment
Share on other sites

Deeeeeeeeilig med seier :) , veldig bra kamp, 2 geniale mål.. imponert over gallas, eboue og cesc.

men syns ærlig talt Wenger kunne latt baptista og walcott få prøve seg fra ca 60min.

gutta trenger kamper :P !!

håper ikke skaden til Gallas er så alvorlig, han har vært STOR siden han kom til oss :lol:

grattis med seiern allesammen..

Ps: viste ikke at Hleb kunne skyte :D

Link to comment
Share on other sites

Deeeeeeeeilig med seier :) , veldig bra kamp, 2 geniale mål.. imponert over gallas, eboue og cesc.

men syns ærlig talt Wenger kunne latt baptista og walcott få prøve seg fra ca 60min.

gutta trenger kamper :P !!

håper ikke skaden til Gallas er så alvorlig, han har vært STOR siden han kom til oss :lol:

grattis med seiern allesammen..

Ps: viste ikke at Hleb kunne skyte :D

Ikke jeg heller trodde Hleb kunne skyte, tidligere jeg har sett har det jo vært 20 meter over elller noe :lol:

Link to comment
Share on other sites

Deeeeeeeeilig med seier :) , veldig bra kamp, 2 geniale mål.. imponert over gallas, eboue og cesc.

men syns ærlig talt Wenger kunne latt baptista og walcott få prøve seg fra ca 60min.

gutta trenger kamper :P !!

håper ikke skaden til Gallas er så alvorlig, han har vært STOR siden han kom til oss :lol:

grattis med seiern allesammen..

Ps: viste ikke at Hleb kunne skyte :D

Ikke jeg heller trodde Hleb kunne skyte, tidligere jeg har sett har det jo vært 20 meter over elller noe :lol:

 

Når har du sett det?

Det tror jeg var litt feil.. Det jeg tror alle mener med at Hleb ikke kan skyte osv. er jo at han aldri skyter, ikke at han er dårlig til å skyte.

Link to comment
Share on other sites

Deeeeeeeeilig med seier :) , veldig bra kamp, 2 geniale mål.. imponert over gallas, eboue og cesc.

men syns ærlig talt Wenger kunne latt baptista og walcott få prøve seg fra ca 60min.

gutta trenger kamper :P !!

håper ikke skaden til Gallas er så alvorlig, han har vært STOR siden han kom til oss :lol:

grattis med seiern allesammen..

Ps: viste ikke at Hleb kunne skyte :D

Ikke jeg heller trodde Hleb kunne skyte, tidligere jeg har sett har det jo vært 20 meter over elller noe :lol:

 

Når har du sett det?

Det tror jeg var litt feil.. Det jeg tror alle mener med at Hleb ikke kan skyte osv. er jo at han aldri skyter, ikke at han er dårlig til å skyte.

Jeg har sett det, men jeg greier ikke å nevne en kamp

Link to comment
Share on other sites

Nok en fiiin seier i CL! Gallas imponerer alle igjen med sitt solide spill og Hleb puttet endelig i Europa for oss. To på rappen med hodet for Henry nå. Aner vi en ny dimensjon ved spillet hans? :P

Synd at Djourou ble skadet før kanpen og Gallas mot slutten. Blir det Kolo og Hoyte i midten mot Addicks mon tro?

Link to comment
Share on other sites

En godt gjennomført arbeidsdag kan man si. Det eneste minuset jeg har å trekke frem etter kampen i går, er at vi ikke greier å punktere kampen. 1 mål til Porto på slutten av kampen, kunne skapt problemer.

 

Ellers var det positivt å se at Hoyte gjennomførte en godkjent kamp. Virker som han føler seg tryggere når han har Gallas ved sin side.

 

Var det forresten noen som så avslutningen på sendingen til TV3 i går? Der Soler presterer å påstå at Arsenal ikke stillte med en eneste engelskmann???

Link to comment
Share on other sites

såg kamåen på viasat sport i går, kjempe jobb av gutta'n... Hvordan r d Fabregas klarer og komme seg rettvent hele tiden, han r jo rettvent hele tia.... Hleb og Henry... Gallas me kjempe raid i 2-0 scoringa... Kjempe innlegg av Eboue i 1-0 scoringa

 

Ikke for å være hverken surmulende eller korrigerende, men går det an å skrive normalt norsk språk, og ikke SMS språk? Please?

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns arsenal spilte en makalaus fotballkamp i går, men jeg så da bare redigert opptak fra TV3.

 

De ble aldri truet, bortsett fra et langskudd fra quaresma (ell noe slikt) som Lehman nesten sendte inn i mål. Bortsett fra det så ble vi aldri truet pga vårt fantastiske forsvar/midtbane. Var faktisk beskymret da Hoyte starta kampen, men han gjorde en bra jobb.

 

var utrolig deilig å se Henry på hodet og Hleb på langskudd. Vi er i gang, og fortsetter det slik kan vi vinne hva som helst!

 

(VG og DB skrev Hleb som Gleb makan!!)

Link to comment
Share on other sites

What a cross... Desidert kampens prestasjon... helt fantastisk

Legget til 1-0 målet overgår selv Beckham i sine beste stunder..

 

Eboue og Kolo var outstanding i denne kampen, men Porto etter min mening en gedigen skuffelse. Eller er det bare vi som er sinsykt gode?

 

The future looks bright

Link to comment
Share on other sites

Kampen i går var i mine øyne helt fantastisk. Nydelige kombinasjoner og et pasningsspill kun Arsenal er i stand til å få til. Det var fotball på aller øverste nivå. Wenger er et geni! Takk Arsenal!

 

Og jeg er helt enig!

 

Vi har et sinnsykt godt lag på gang og det beste er at vi har nesten like gode spillere på benken.

Må si at forsvaret vårt er fantastisk.

Eboue imponerer bare mer og mer.Kolo har full kontroll og Gallas er en yngre,raskere og sprekere utgave av Sol.Wengers kjøp av Gallas tror jeg er det største genistreken av alle.

 

Ellers er jeg imponert over arbeidsraten til de 4 på midten.Hleb og Lille Mozart har et vanvittig reportoar.

Hleb var meget godt igår og hvordan de 4 jobber sammen er ikke mindre enn imponerende.

Det var godt å se Arsenal igår.Hvordan alle jobbet for hverandre var bra å se.

Spesielt etter Cole sine stikk.

 

Fotballen var til tider fantastisk igår og jeg blir bare mer og mer imponert over Wenger og hva han får til.

Wenger er et geni så enkelt er det!

Link to comment
Share on other sites

En godt gjennomført arbeidsdag kan man si. Det eneste minuset jeg har å trekke frem etter kampen i går, er at vi ikke greier å punktere kampen. 1 mål til Porto på slutten av kampen, kunne skapt problemer.

 

Jeg har ikke sett kampen eller noe ettersom kabeltven ikke funker og fikk ikke til no web tv, men saken er at vi ikke slapp inn ett mål og da ser jeg ingen grunn til å gruble over at 1 mål KUNNE gitt problemer. Heller prise gutta for at de holdt buret rent.

 

Ellers synes jeg det er behagelig å være Arsenalsupporter for tiden, ikke misforstå, always proud to be a Gunner, men 4 seire på rad, det inkludert en kamp på Old Trafford og mot Porto, gir en god følelse.

 

Men la oss ikke hvile på laubærene. Topplagene har dratt ifra oss nok og det er bare å holde fokus. Arsenal samler ikke på 2-3 og 4plasser. Her går man for Titler.

Link to comment
Share on other sites

Enig!!! Full gass til sessongen er over. Vi har en kamp til gode, og når vi vinner den så er vi bare 4 poeng bak C£££££A, som nå topper tabellen.

 

Er helt enig med Korslundinho vi må ikke hvile på laubærene, men det er nok Arsenal beste på. 49 uten tap :P

 

Wenger er mannen til å holde troppene konsentrert og mottiverte gjennom sessongen. :)

 

ligagull, og champions league.. Alltid opptimistisk :D hehe

Link to comment
Share on other sites

Enig!!! Full gass til sessongen er over. Vi har en kamp til gode, og når vi vinner den så er vi bare 4 poeng bak C£££££A, som nå topper tabellen.

 

Er helt enig med Korslundinho vi må ikke hvile på laubærene, men det er nok Arsenal beste på. 49 uten tap :P

 

Wenger er mannen til å holde troppene konsentrert og mottiverte gjennom sessongen. :)

 

ligagull, og champions league.. Alltid opptimistisk :lol: hehe

 

Vi går for "the Treble" , såpass må det være lov å forlange :D

Link to comment
Share on other sites

Wengers kjøp av Gallas tror jeg er det største genistreken av alle.

 

Et meget viktig kjøp. Pr i dag så virker Galles mer verdifull enn Cole. Gallas kan bekle flere plasser enn hva Cole kunne. Er imponert over arbeidskapasiteten til Gallas. Synes han er svært delaktig i mye av det som har skjedd fremover på banen.

 

Tenk om vi ikke hadde fått Gallas når Cole forsvant.. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...