Jump to content

Woodgate


Pål

Recommended Posts

Nei takk.

God midtstopper, men han tåler jo ingenting. Rene kjeksa. Fryktelig skadeplaga og en retur til en Premier League tøffere enn noen gang vil nok bare gjøre vondt værre.

 

Jeg syns stoppere som Gallas, Lucio, A. Ferdinand, C. Davies er bedre kjøp pr. i dag.

Link to comment
Share on other sites

Nei takk.

God midtstopper, men han tåler jo ingenting. Rene kjeksa. Fryktelig skadeplaga og en retur til en Premier League tøffere enn noen gang vil nok bare gjøre vondt værre.

 

Jeg syns stoppere som Gallas, Lucio, A. Ferdinand, C. Davies er bedre kjøp pr. i dag.

 

Ja blir Cole selt bør Wenger bruke alle penga på en av de stopperen der, kan hente 2 stykker for 250 mill

 

http://www.nettavisen.no/sport/pl/arsenal/article715332.ece

Link to comment
Share on other sites

Nå er det jo slik at vi mest sannsynlig verken får Gallas eller Davies. Anton kommer vel til å bli ekstremt dyr, og vi vet alle hva Wenger synes om slikt. Nå veit ikke jeg hvor mye penger det er snakk om for Woodgate, men denne spilleren er ekstremt god når han først er skadefri og har fått et par kamper på seg. Det er heller ikke noe minus at han er engelsk!

Link to comment
Share on other sites

tror han er 24-25, han spilte jo en del kamper for real i fjor, så kan jo hende at skadeproblemene hans har begynt og gi seg litt...

 

blir jo litt risky og hente han for det, men en skadefri og i form woodgate tror jeg hadde forsterket oss bra..

 

kan jo være at det er sånn at han blir en del av dealen som tar reyes til real..

 

10- 12 mill pluss woodgate en jo en grei deal..

 

erstatteren til reyes har vi jo allerede i walcott :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Slettes ingen dårlig spiller. Spørsmålet er om han er kvitt skadene en gang for alle.

 

Jeg ser det positive i at spilleren faktisk er engelsk og fremdeles har mange år igjen av sin tid som fotballspiller. Tipper at prisen er mange hakk under for eksempel A. Ferdinand. Kanskje han inngår i en byttehandel med Real med tanke på Reyes, samt en pengesum til Arsenal?

Link to comment
Share on other sites

Vel Woodgate er ikke akkurat noen dårlig spiller, men vil heller se A.Ferdinand i den røde Arsenal-drakta. Reyes i en byttehandel vil vel heller ikke være så lurt, klart er Walcott en god spiller men etter min mening så er det litt for hardt å dra han for fullt inn i første-elveren i så ung alder. Dessuten er ikke Reyes så værst han heller :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser ikke helt at Wenger tar noen stor gamble hvis han får hentet Woodgate på lån. Selv om Real ønsker å selge han permanent, så kan Wenger bruke Reals interesse i Reyes til å få det som han vil.

Link to comment
Share on other sites

Woodgate er en veldig god midtstopper, dessverre har han slitt enormt med skader siden han kom til Real Madrid. Jeg syntes Wenger burde gamble på han hvis han ikke blir for dyr. Og han ikke krever for mye lønn

Link to comment
Share on other sites

Gunners linked with shock Real swoop

2006-08-21 11:33

Arsenal have been linked with a move for Real Madrid defender Jonathan Woodgate, but clubcall understands such a move is extremely unlikely to happen.

The former Newcastle and Leeds defender has been plagued by injury throughout his stay at the Santiago Bernabeu, but some reports suggest Gunners boss Arsene Wenger is considering him as a possible replacement for Sol Campbell.

 

However, clubcall understands that Woodgate is desperate to make a success of his time in the Spanish capital, and has no intention of returning to the Premiership this summer.

In addition, Wenger is unlikely to bring in a player with a questionable injury record, as Phillippe Senderos, Gael Clichy and Lauren are already sidelined.

 

er ikke godt og si om det er noe sannhet i dette rykte, men kan jo hende at at ser dette som en backup løsning hvis ikke han klarer og få chelski til og gi oss gallas i cole dealen..

 

vil helt klart han gallas mer en alle andre stopperne som er linket til arsenal i sommer, eneste minus er at han ikke er engelsk, men når han er så god som han er betyr det veldig lite..

Link to comment
Share on other sites

Jo Woodgate er bra han , men veldig bekymret over skade historien hans, jeg vil heller ha Davies , vet mange er skeptisk til han grunnet liten erfaring og at han har bare vist topp klasse i en sesong , men har en god følse på den gutten

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hvor gammel han r??? han var jo god før han gikk til Real etter d har jeg ikke sett no mer til han :D

Født i 1980. Har mange gode fotballår foran seg han.

kanskje i rullestolfotball? fyren har jo vært skada halve karrieren sin. men, hvis gunners kjøper han er det vel greit. bruker å ha grundige legeskjekker. det er egentlig derfor jeg tviler på at det er noe i dette ryktet. Wenger ville ikke kjøpt en spiller som er så mye skada.

Link to comment
Share on other sites

Gunners linked with shock Real swoop

2006-08-21 11:33

Arsenal have been linked with a move for Real Madrid defender Jonathan Woodgate, but clubcall understands such a move is extremely unlikely to happen.

The former Newcastle and Leeds defender has been plagued by injury throughout his stay at the Santiago Bernabeu, but some reports suggest Gunners boss Arsene Wenger is considering him as a possible replacement for Sol Campbell.

 

However, clubcall understands that Woodgate is desperate to make a success of his time in the Spanish capital, and has no intention of returning to the Premiership this summer.

In addition, Wenger is unlikely to bring in a player with a questionable injury record, as Phillippe Senderos, Gael Clichy and Lauren are already sidelined.

 

er ikke godt og si om det er noe sannhet i dette rykte, men kan jo hende at at ser dette som en backup løsning hvis ikke han klarer og få chelski til og gi oss gallas i cole dealen..

 

vil helt klart han gallas mer en alle andre stopperne som er linket til arsenal i sommer, eneste minus er at han ikke er engelsk, men når han er så god som han er betyr det veldig lite..

 

Når jeg leser teksten får jeg lyst til å le:

Arsenal linkes til Woodgate, spilleren har ikke lyst og Wenger is unlikely to bring in.. Hva i alle dager, er det noen som i denne sammenheng ønsker Woodgate til klubben og i såfall hvem?? Hvem i Arsenal er linket til Woodgate hvis ikke Wenger har lyst på spilleren?

Fantastisk oppspinn og en utrolig selvmotsigende tekst :D

Link to comment
Share on other sites

Tror Woodgate er en bedre back-up enn Cygan. Men er usikker på om Woodgate selv er interesert i å skifte klubb, bare for å sitte på benket et annet sted. Sansynligvis har han veldig godt betalt i real, og han vil sikkert være garantert 1.lags fotball før han gir slipp på den....

Link to comment
Share on other sites

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...9;m+coming+home

Woodgate er på vei til ein engelsk klubb på lån. Synes Woodgate er ein strålande spelar, men eg kan ikkje forstå kvifor Wenger skal ha lyst til å gi Woodgate match-trening kun slik at han kan reise tilbake til Madrid i toppform. Trur nok det blir Boro eller Newcastle på Woodgate. Hadde me fått opsjon på kjøp hadde eg gjerne sett at han gjekk til Arsenal på lån, men ikkje slik det virker nå.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...