taugooneren Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Mitt drømmelag er nok: Buffon Ebouè Terry Cannavaro As.Cole Beckham Lampard Vieira Rosicky Henry Ronaldinho Hva er ditt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Seaman Dixon Adams Toure Winterburn Merson Vieira Brady Maradona Bergkamp Henry Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted August 18, 2006 Author Report Share Posted August 18, 2006 Seaman Dixon Adams Toure Winterburn Merson Vieira Brady Maradona Bergkamp Henry Ingen er bedre enn Arsenal, hvis du forstår hva jeg mener Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Seaman Dixon Adams O'Leary Rice Armstrong Vieira Brady Pires Bergkamp Henry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Seaman Eboue - Adams - Toure - Winterburn Rocky - Petit - Vieira - Merson Bergkamp - Henry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 ------------------Cech-------------------- S.Ramos----Lucio---Cannavaro----Cole Ribery--Fàbregas--Iniesta--Ronaldinho -----------Sheva------Henry------------- Tenker også på fremtida, med S.Ramos, Ribery, Cesc og Iniesta da.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonney Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 ------------------Cech-------------------- S.Ramos----Lucio---Cannavaro----Cole Ribery--Fàbregas--Iniesta--Ronaldinho -----------Sheva------Henry------------- Tenker også på fremtida, med S.Ramos, Ribery, Cesc og Iniesta da.. jeg mener det ville gått dårlig midt på midtbanen. Iniesta og cesc er 2 typer som er ganske like. Mitt lag: ---------------Cech------------------ Eboue-Kolo-Cannavaro-Zambrotta Ribery-Fabregas-Frings-Robben ---------Henry--Klose----------- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 ------------Lehmann---------------- Eboue--Toure--Cannavaro--Cole ---Rosicky--Gerrard--Pires--- ----------Ronaldinho----------- ---------Eto'o--Henry---------- Link to comment Share on other sites More sharing options...
ariokseth Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 ---------------Dasaev----------------------- cafu--------adams------toure-----corrales hleb------gilberto-----michalsen----brady ----van persie-----------henry------------- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Hvem er Dasaev??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 ----------------------------Fredrik "Fritz" Persson----------------------------- -Håkon Wibe Lund---Kolo Toure---Per Verner Rønning---Phillipe Lahm- -Aliaksandr Hleb-----Francesc Fabregas-----Peter Lindau-----Liam Brady- -------------------------Thierry Henry--Robin van Persie--------------------- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radney Posted August 19, 2006 Report Share Posted August 19, 2006 Lehmann Eboue-----Toure-----Cannavaro-----A.Cole Gerrard-----Lampard-----Essien-----Robben Crespo-----Henry Benken: Cech, Terry, Ballack, Sissoko, Henke Larsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted August 19, 2006 Report Share Posted August 19, 2006 -----------------------------------Jens Lehmann----------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- -Eboue---------------------Kolo Toure---Tony Adams------------Clichy---- --------------------------------------------------------------------------------- -Ljungberg-----------------Fabregas-----Merida-------------Maradona---- ----------------------------------------Bergkamp---------------------------- -------------------------Thierry Henry--------------------------------------- Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_tage Posted August 19, 2006 Report Share Posted August 19, 2006 -----------------------Buffon--------------------------- --Cafu-------Cannavaro--nesta-------Maldini------- ------------------Makalele------------------------------ ----Dhorasoo--------------------------Camoranesi--- ----------Ribery-----------Pirlo------------------------ -------------------Henry------------------------------- manager: Jurgen Klinsmann benken: Juan, Lehmann, Vieira, hleb, Ronaldo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hetland Posted August 19, 2006 Report Share Posted August 19, 2006 Lehmann Eboue - Toure - Senderos - Cole Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky van Persie - Henry Fy faen for ett lag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 19, 2006 Report Share Posted August 19, 2006 Lehmann Eboue - Toure - Senderos - Cole Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky van Persie - Henry Fy faen for ett lag! Må desverre si at.....: - - - - - - - - - - - Cech - - - - - - - - - - Carvalho - - Gallas - - Terry - - Bridge - - - - - - - - - - Makelele - - - - - - - - - J.Cole -- Lampard -- Ballack -- Robben - - - - - - - - - Shevchenko - - - - - - - - ...er mye mer skremmende! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonney Posted August 19, 2006 Report Share Posted August 19, 2006 Lehmann Eboue - Toure - Senderos - Cole Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky van Persie - Henry Fy faen for ett lag! Må desverre si at.....: - - - - - - - - - - - Cech - - - - - - - - - - Carvalho - - Gallas - - Terry - - Bridge - - - - - - - - - - Makelele - - - - - - - - - J.Cole -- Lampard -- Ballack -- Robben - - - - - - - - - Shevchenko - - - - - - - - ...er mye mer skremmende! Er du chelsea fan eller? I så fall er du i feil forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted August 19, 2006 Author Report Share Posted August 19, 2006 Må desverre si at.....: - - - - - - - - - - - Cech - - - - - - - - - - Carvalho - - Gallas - - Terry - - Bridge - - - - - - - - - - Makelele - - - - - - - - - J.Cole -- Lampard -- Ballack -- Robben - - - - - - - - - Shevchenko - - - - - - - - Fy søren, Martin!! Det der er langt fra et drømmelag!! Tenk alle de du har glemt....Henry.....Ronaldinho......osv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 19, 2006 Report Share Posted August 19, 2006 haha....blir dere sure for harde fakta?! Han sier at det liksom er hans drømmelag, med Arsenal's første-ellever.. så sier bare jeg at Chel$ea's første-ellever ligner mer på et drømmelag enn Arsenal's. Sier ikke at Chel$ea's lag er mitt drømmelag.. men det er nærmere et drømmelag enn Arsenal's. Om dere er sure for det så driter jeg i det, men det er min mening. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hetland Posted August 19, 2006 Report Share Posted August 19, 2006 haha....blir dere sure for harde fakta?! Han sier at det liksom er hans drømmelag, med Arsenal's første-ellever.. så sier bare jeg at Chel$ea's første-ellever ligner mer på et drømmelag enn Arsenal's. Sier ikke at Chel$ea's lag er mitt drømmelag.. men det er nærmere et drømmelag enn Arsenal's. Om dere er sure for det så driter jeg i det, men det er min mening. Det er ingen som blir sure. Du kan få meine akkurat kva du vil for min del. Eg personlig foretrekker Arsenals elver. Potensialet i vårt lag er større pluss det er så mange herlige spiller-typar (les: fabregas, henry, toure og van Persie) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 19, 2006 Report Share Posted August 19, 2006 haha....blir dere sure for harde fakta?! Han sier at det liksom er hans drømmelag, med Arsenal's første-ellever.. så sier bare jeg at Chel$ea's første-ellever ligner mer på et drømmelag enn Arsenal's. Sier ikke at Chel$ea's lag er mitt drømmelag.. men det er nærmere et drømmelag enn Arsenal's. Om dere er sure for det så driter jeg i det, men det er min mening. Det er ingen som blir sure. Du kan få meine akkurat kva du vil for min del. Eg personlig foretrekker Arsenals elver. Potensialet i vårt lag er større pluss det er så mange herlige spiller-typar (les: fabregas, henry, toure og van Persie) Hehe...spør en Chel$ea-fan, så synes han Lampard, Shevo, Ballack, Drogba, Cech, J.Cole, Robben, Terry osv. er herlige. Ikke det at jeg synes det da.... Forstår godt hva du/dere mener, men allikevel så ser alle forskjellig på noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted August 20, 2006 Author Report Share Posted August 20, 2006 haha....blir dere sure for harde fakta?! Han sier at det liksom er hans drømmelag, med Arsenal's første-ellever.. så sier bare jeg at Chel$ea's første-ellever ligner mer på et drømmelag enn Arsenal's. Sier ikke at Chel$ea's lag er mitt drømmelag.. men det er nærmere et drømmelag enn Arsenal's. Om dere er sure for det så driter jeg i det, men det er min mening. Det er ingen som blir sure. Du kan få meine akkurat kva du vil for min del. Eg personlig foretrekker Arsenals elver. Potensialet i vårt lag er større pluss det er så mange herlige spiller-typar (les: fabregas, henry, toure og van Persie) Bomma på den siste, han liker ikke van Persie Link to comment Share on other sites More sharing options...
ariokseth Posted August 20, 2006 Report Share Posted August 20, 2006 Hvem er Dasaev??? Rinat Dasaev... Keeper på Sovjetunionens landslag i VM i 1982... Kåret til verdens beste keeper i 1988-.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted August 20, 2006 Report Share Posted August 20, 2006 Jennings Dixon Beckenbauer Adams Sansom Brady Vieira Maradona Bergkamp Van Basten Henry Basert på spillere fra min tid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 Lagoppstillingen er basert på min tid som fotballelsker! Chilavert Miguel - Adams - Cannavaro - Carlos Recoba - Zidane - Vieira - Pires Bergkamp Henry Benk: Seaman, Cafu, Figo, Ronaldihno, Batistuta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.