Jump to content

Hva er ditt drømmelag?


taugooneren

Recommended Posts

Hugo Lloris

Bacary Sagna - William Gallas - Thomas Vermaelen - Gael Clichy

Cesc Fabregas - Michael Essien

Lionel Messi - Abou Diaby - Andrey Arshavin

Robin van Persie

Begrunnelse:

 

Valgte Lloris pga. sin alder og ferdigheter. Fransktalende er også en fordel i dette laget.

 

Jeg valgte denne forsvarsfireren, på grunn av at de har et fantastisk sammarbeid.

 

Jeg velger også Sagna fremfor Eboue, fordi jeg har Messi på ving. Med Sagna på back, slipper Messi å ha et så stort defensvt ansvar.

 

Fabregas og Essien tror jeg kunne blitt en fantastisk duo. Messi og Arshavin på vingene sier seg nesten selv; fart, teknikk og god lag moral.

 

Diaby er en fantastisk spiller, spesielt i denne posisjonen. Trenger litt forandring fra småtassene Messi og Arshaivn. Han gjør også laget mer uforutsigbart.

 

Jeg mener Diaby er en type spiller som veldig få lag har, men som kommer til å bli viktig i fremtiden.

 

van Persie har jeg på topp, fordi han passer godt inn i laget, og er en av verdens beste spisser når han er i form. Dzeko på benken.

 

Kan også tilføye at dette er nesten det laget jeg har på FM, ihvertfall det laget jeg ønsker meg.

 

Messi er et unntak, siden han er så dyr. Og Arshavin og Gallas har blitt litt gamle.

 

Hvilket lag er du når du spiller fm ? og det er drita kjedelig å bare hente stjernespillere.

Hvordan får du råd ? Tipper du trikser og fikser litt med overgangsbudsjettet

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Hvilket lag er du når du spiller fm ? og det er drita kjedelig å bare hente stjernespillere.

Hvordan får du råd ? Tipper du trikser og fikser litt med overgangsbudsjettet

 

Etter det jeg ser så har han bare kjøpt Essien og Lloris, så tviler på at han har jukset. Som han skrev, så har han ikke Messi på laget sitt på FM. Hvordan han får råd? Å selge unna noen spillere er et godt triks!

Link to comment
Share on other sites

Etter det jeg ser så har han bare kjøpt Essien og Lloris, så tviler på at han har jukset. Som han skrev, så har han ikke Messi på laget sitt på FM. Hvordan han får råd? Å selge unna noen spillere er et godt triks!

 

Ja selvfølgelig, men du får ikke kjøpt Essien med det samme :)

1. Så koster han enormt mye.

2. Så vil han ikke dra fra Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Ja selvfølgelig, men du får ikke kjøpt Essien med det samme ;)

1. Så koster han enormt mye.

2. Så vil han ikke dra fra Chelsea.

 

Vinn serien, evt Champions League første sesong, så vil han ikke være tung å be. Men la oss heller ta praten i FM tråden, det begynte å spore helt av her nå.

Link to comment
Share on other sites

Hvilket lag er du når du spiller fm ? og det er drita kjedelig å bare hente stjernespillere.

Hvordan får du råd ? Tipper du trikser og fikser litt med overgangsbudsjettet

 

Jeg bryr meg fint lite om jeg kjøper stjernespillere, eller ikke. Jeg prøver å danne et lag som passer fint sammen, og har forskjellige kvaliteter.

 

Som Hedly sa, har jeg bare kjøpt Lloris og Essien. Kan dog sies at jeg spiller FM 09.

 

Laget mitt er litt anerledes på FM enn dette drømmelaget, pga. Lionel Messi som er umulig å skaffe seg.

 

På venstre kant bruker jeg en blanding mellom Nasri / Vela / Fleck. På topp har jeg også kjøpt Huntelaar, som ofte tar plassen til Diaby. Da bruker jeg en slags 4-4-2.

 

Sakho begynner også sakte men sikkert å ta plassen til Gallas, så laget er jo ikke helt likt dette drømmelaget.

 

Og hvis det er noe som er drit kjedelig, så er det å kødde med overgangsbudsjettet, ja. For å skaffe penger, har jeg solgt spillere som f. eks Adebayor og Toure.

 

Også må du huske på at jeg får 40 millioner pund i overgangsbudsjett hvert år ;)

 

Men nok om det. Tar gjerne opp en diskusjon i FM tråden.

 

 

Lloris

 

Sergio Ramos - Vermaelen - Puyol - Clichy

Kaka - Fabregas - Xavi

Higuain - Rooney - Arshavin

 

Dette er mitt drømmelag. ;)

 

 

Bytter du ut Higuain med van Persie eller Messi, blir det mye bedre med en gang, spør du meg :o

 

Ellers et veldig bra lag.

Link to comment
Share on other sites

Prøver meg på en ny variant: Morgendagens drømmelag ;)

 

Wojciech Szczęsny

 

 

Gregory van der Wiel - Mamadou Sakho - Håvard Nordtveit - Keiran Gibbs

 

 

Ignacio Camacho

 

 

Theo Walcott - Jack Rodwell - Aaron Ramsey - Stefan Jovetic

 

 

Romelu Lukaku

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...