Jump to content

Edu til Arsenal?


Tusmo

Recommended Posts

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

kjapp, ung og afrikansk... tre kriterier for å havne i blokka til Wenger :ph34r: Men i den blokka står det vel ganske mange hundre navn... er et stort skritt i fra "å se på" til "fatte interesse for"... :unsure:

 

Og det er igjen et stort skritt videre fra "fatte interesse for" til faktisk å leite fram sjekkhefte og kjøpe spelaren.

 

 

Når eg såg topicen var det ein heilt anna Edu eg tenkte på, men kunne ikkje heilt forstå kvifor han skulle vende tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Hadde Edu spilt på Brann eller Rosenberg tror jeg han hadde putta mere baller i mål..... syns Lyn har allt for svak stall.... Edu blir en mye bedre spiller med flere go rundt seg..... Syns Edu har vært mye bedre en det Obi Mikel var da han spilte i Lyn..... Alle her inne vet hva Wenger er en av de beste til å forme spillere som han vil.... Han er ikke go nok nå for Arsenal men han er bare 20, hvem vet Wenger klarer det utrolige :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Folk som har sett både han og Mikel sier at det er liten kvalitets forskjell på de. Det er en grunn for at United og Chelsea slåss om Mikel. Hvis Edu er like god tror jeg ikke vi skal se bort fra at Edu er interessant for Wenger. Men som folk nevner over, det er mange spillere på blokka til Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Mikel syns jeg var go i begynelsen..... men på slutten var han mer opptatt av ossen han skulle komme seg vekk fra Lyn.... han var ikke noe go i de siste kampene han spilte for Lyn.... tror han blir en flopp i Chelsea.... han er ikke langt i fra go nok for et slik stjerne galleri..... Edu er mye rasker en Mikel også.. men det er vel grunnen til han spiller spiss :-|

Link to comment
Share on other sites

Wenger kunne kjøpt han og plassert han på reservelaget sånn at han kunne få spilt en del kamper for å se om han er god. Men innerst inne tror jeg ikke han er god nok for en klubb som Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...