Jump to content

Edu til Arsenal?


Tusmo

Recommended Posts

Det at han har vært "høyst ordinær" i begynnelsen av årets sesong har vel strengt tatt en sammenheng med skadeavbrekket han har hatt... Forrige sesongen så var han konsekvent god. Portsmouth fant han god nok, men var vel 1stk Lyn som stakk kjepper i hjula.

Han var ikke konsekvent god i fjor heller langt i fra. Han hadde en god avslutning på sesongen.

Edu er en god spiller i norsl målestokk, men langt fra internasjonal toppklasse. Jeg synes ikke han hevder seg voldsomt i tippeligaen i forhold til enkelte andre spillere. tenker da på Tchoi, Alanzinho, Ijeh, Nannskog Pall Gunnarsson og Sappara for å nevne noe.

 

Helt enig med deg Parlour. Håper ikke og tror ikke Edu kommer til Arsenal.

En helt grei spiller i Norge,men har liten tro på at han er god nok for oss.

Da er det andre spillere jeg mye heller vil ha.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Edu tror jeg hadde vært en flott tilvekst i Arsenal. Tror noen har en tendens til å undervurdere norsk fotball, og dermed også Edu, men jeg mener at Tippeligaen er en av få ligaer i Europa som kan måle seg med det fysiske, tøffe spillet som kjennetegner Premier League.

 

Han er fortsatt ung, virker som en langt roligere Mikel (som vi jo nå ser er på vei til å bli en fantastisk fotballspiler) og har "Arsenal-stilen" inne. Det hadde ikke gjort meg noe ;)

Det jeg har sett av Edu er ikke i nærheten av å være Arsenal kvalitet. Det snakkes om at Daniel Bråten har en av på knapp. Edu er veldig skjelden på. Ja han var god mot RBK på mandag, men tidligere i sesongen har han vært meget svak og høyst ordinær. Han er skadeutsatt som få. Hvis man tror Edu skal være en mann som skal få angreps rekken vår komplett så er jeg redd man er langt unna sannheten.

 

At klubber som Wigan og Portsmouth ikke fant han god nok etter prøvespill burde si det meste. Når Berg i tillegg snakker om 50 mill NOK ja da finnes det bedre ting å bruke penger på.

Wigan og Portsmouth ville ha han men fikk han ikke på grunn av arbeidstilatelse. Men etter min mening er han ikke god nok enda men vis Wenger kjøper han kan han fort bli god nok!! :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...