Jump to content

Edu til Arsenal?


Tusmo

Recommended Posts

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Vi har ein del spisser no. Men Ogbuke er god rask og har teknik som vi kan sjå på denne linken

 

 

Eller denne: http://www.youtube.com/watch?v=KLbs1IbdbBo...related&search=

 

Sinnsykt teknisk spiller, og ung og lovende, men jeg tror ikke han kommer til arseanl, siden vi har mangen gode spisser, og trenger ikke fler. Tror ikke han hadde slått igjennom på A-laget.. Hadde spilt for det meste på reservelaget dessverre!

Link to comment
Share on other sites

Tidligere har jeg vært positiv til et kjøp av Edu, men take a look at this:

 

-Henry

-Adebayor

-v.Persie

-Walcott

-Baptista

-Bendtner

-Edu

-Aliadiere

-Lupoli

-Stokes

 

Fra toppen, så finner jeg 6 stykker som er klart bedre enn ham, og faktisk kanskje også Ali er bedre enn ham..

 

Ser ikke vitsen med å kjøpe en talentfull Lyn-spiller, når vi har disse. Og i tillegg er de fleste på denne lista svært unge, utenom Henry, og Aliadiere litt kanskje.

Link to comment
Share on other sites

Tidligere har jeg vært positiv til et kjøp av Edu, men take a look at this:

 

-Henry

-Adebayor

-v.Persie

-Walcott

-Baptista

-Bendtner

-Edu

-Aliadiere

-Lupoli

-Stokes

 

Fra toppen, så finner jeg 6 stykker som er klart bedre enn ham, og faktisk kanskje også Ali er bedre enn ham..

 

Ser ikke vitsen med å kjøpe en talentfull Lyn-spiller, når vi har disse. Og i tillegg er de fleste på denne lista svært unge, utenom Henry, og Aliadiere litt kanskje.

 

Helt enig, trenger ingen EDU!!

Vet han har vert god i tippeligaen, men Tippeligaen og Premia League er helt ulike, mye meir tempo eg gode spillerer i Premia League

Link to comment
Share on other sites

Tidligere har jeg vært positiv til et kjøp av Edu, men take a look at this:

 

-Henry

-Adebayor

-v.Persie

-Walcott

-Baptista

-Bendtner

-Edu

-Aliadiere

-Lupoli

-Stokes

 

Fra toppen, så finner jeg 6 stykker som er klart bedre enn ham, og faktisk kanskje også Ali er bedre enn ham..

 

Ser ikke vitsen med å kjøpe en talentfull Lyn-spiller, når vi har disse. Og i tillegg er de fleste på denne lista svært unge, utenom Henry, og Aliadiere litt kanskje.

Jeg tror heller ikke Edu hadde vært toppskårer i Skottland med 9 mål for Falkirk! Men han kan jo også være offensiv midtbane, er ikke enig med Henning Berg at han kan få spilletid i Barcelona, men Berg vet bedre enn meg, kan han det er det bare å hente han for prøvespill! But we got Theo!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Godt å se at han ikke kom til oss. En spiller vi absolutt ikke har bruk for. Vi har nok individualister. Det vi behvøer nå er krigere som trår til skikkelig i duellene.

 

Vi trenger spillere som Parlour og Keown

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Edu kan også brukes på venstre kant. Jeg har virklig lyst på Edu jeg. Han er rask, og ofte fine løsninger på ting. God teknikk, og da også flink til å utfordre. Gi han muligheten til å trene med spillere som Walcott Rvp og Henry, så lærer han fort. Mange vil vel si at vi vil ikke han en Mikel til. Han er ikke slik, etter det jeg har hørt av Edu så er han en ærlig og redlig fyr, som vil spille fotball.

 

KJØP!

Link to comment
Share on other sites

Greit han er en god spiller, kan spille i forskjellige posisjoner og alt det der, men jeg tror ikke han er mannen for oss. Vi hadde nettopp en lignende spiller, Owusu-Abeiye, som ble solgt til nettopp Lokomotiv Moskva, vel? Eneste forskjellen er at Edu Ogbuke er mye høyere, og altså bedre hodespiller, men allikevel så vi at Owusu-Abeiye ikke passet inn i Arsenal. Spilte ballen alt for lite, og var absolutt en individualist på høyt plan, noe vi ikke trenger i Arsenal, hvor vi spiller ballen veldig mye, og går selv med ballen litt for lite.

 

Og uansett så er han nok ikke god nok for Arsenal. Han kommer langt ned på lista med spisser, og jeg orker ikke en ny Mikel-gate med Arsenal invlovert. Hadde vært tragisk!

 

Og for å være fair til Anthony Stokes så mener jeg at vi ikke burde hente inn nye spisser med det første.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

http://home.skysports.com/transferarticle.aspx?hlid=473961

 

Dette er en av mange linker i retning Edu.

Syntes han minner om TH- Rask, god touch og med en overlegen fart.

 

Tidligere har jeg vært positiv til et kjøp av Edu, men take a look at this:

 

-Henry

-Adebayor

-v.Persie

-Walcott

-Baptista

-Bendtner

-Edu

-Aliadiere

-Lupoli

-Stokes

 

Fra toppen, så finner jeg 6 stykker som er klart bedre enn ham, og faktisk kanskje også Ali er bedre enn ham..

 

Ser ikke vitsen med å kjøpe en talentfull Lyn-spiller, når vi har disse. Og i tillegg er de fleste på denne lista svært unge, utenom Henry, og Aliadiere litt kanskje.

 

 

Helt enig, trenger ingen EDU!!

Vet han har vert god i tippeligaen, men Tippeligaen og Premia League er helt ulike, mye meir tempo eg gode spillerer i Premia League

Hei Helmik'n, er du på ferie.

Men se på denne listen din. Ikke mange igjen, kanskje det nå er plass.

Link to comment
Share on other sites

Edu tror jeg hadde vært en flott tilvekst i Arsenal. Tror noen har en tendens til å undervurdere norsk fotball, og dermed også Edu, men jeg mener at Tippeligaen er en av få ligaer i Europa som kan måle seg med det fysiske, tøffe spillet som kjennetegner Premier League.

 

Han er fortsatt ung, virker som en langt roligere Mikel (som vi jo nå ser er på vei til å bli en fantastisk fotballspiler) og har "Arsenal-stilen" inne. Det hadde ikke gjort meg noe :(

Link to comment
Share on other sites

Edu tror jeg hadde vært en flott tilvekst i Arsenal. Tror noen har en tendens til å undervurdere norsk fotball, og dermed også Edu, men jeg mener at Tippeligaen er en av få ligaer i Europa som kan måle seg med det fysiske, tøffe spillet som kjennetegner Premier League.

 

Han er fortsatt ung, virker som en langt roligere Mikel (som vi jo nå ser er på vei til å bli en fantastisk fotballspiler) og har "Arsenal-stilen" inne. Det hadde ikke gjort meg noe :blink:

Det jeg har sett av Edu er ikke i nærheten av å være Arsenal kvalitet. Det snakkes om at Daniel Bråten har en av på knapp. Edu er veldig skjelden på. Ja han var god mot RBK på mandag, men tidligere i sesongen har han vært meget svak og høyst ordinær. Han er skadeutsatt som få. Hvis man tror Edu skal være en mann som skal få angreps rekken vår komplett så er jeg redd man er langt unna sannheten.

 

At klubber som Wigan og Portsmouth ikke fant han god nok etter prøvespill burde si det meste. Når Berg i tillegg snakker om 50 mill NOK ja da finnes det bedre ting å bruke penger på.

Link to comment
Share on other sites

Det at han har vært "høyst ordinær" i begynnelsen av årets sesong har vel strengt tatt en sammenheng med skadeavbrekket han har hatt... Forrige sesongen så var han konsekvent god. Portsmouth fant han god nok, men var vel 1stk Lyn som stakk kjepper i hjula.

Link to comment
Share on other sites

Det at han har vært "høyst ordinær" i begynnelsen av årets sesong har vel strengt tatt en sammenheng med skadeavbrekket han har hatt... Forrige sesongen så var han konsekvent god. Portsmouth fant han god nok, men var vel 1stk Lyn som stakk kjepper i hjula.

Han var ikke konsekvent god i fjor heller langt i fra. Han hadde en god avslutning på sesongen.

Edu er en god spiller i norsl målestokk, men langt fra internasjonal toppklasse. Jeg synes ikke han hevder seg voldsomt i tippeligaen i forhold til enkelte andre spillere. tenker da på Tchoi, Alanzinho, Ijeh, Nannskog Pall Gunnarsson og Sappara for å nevne noe.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...