Jump to content

2006.08.23 Dinamo Zagreb H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 200
  • Created
  • Last Reply

Viduka 2-1 haha Chelsea taper deilig :P

:P :) :) :) :) :) :) :)

 

 

Man U ser farlige ut i år. Solskjær golla. 0-3 nå.

 

Tror Man Utd blir farlige i år ja .

 

Vi får vente å se til de møter et lag som kommer til å ende på øvre delen av tabellen. Selv om Man U har spilt bra i de to kampene så har ikke motstanden vært allverden. Men de skal ha for at de viser at de klarer seg uten Rooney.....

Link to comment
Share on other sites

Walcott sentral på nok et Arsenal-mål. Sykt rått!!

 

Ellers tapte Chelsea 2-1 mot Boro, mens vi vinner 2-1. Da ble det en fin kveld til slutt!

 

 

Flott kveld! ååå....bye the way - jeg ble pappa i dag!!!!!!!

 

Gratulerer. Flott dag for din etterfølger å bli født på: Arsenal med videre til Champions League, og at Chelsea taper mot Boro :P

Link to comment
Share on other sites

Walcott sentral på nok et Arsenal-mål. Sykt rått!!

 

Ellers tapte Chelsea 2-1 mot Boro, mens vi vinner 2-1. Da ble det en fin kveld til slutt!

 

 

Flott kveld! ååå....bye the way - jeg ble pappa i dag!!!!!!!

 

Grattis....=) Godt å se flere goonere bli født

Link to comment
Share on other sites

Vi har vunnet en obligatorisk kamp på the grove :)

Hvorfor i huleste har Wenger brukt Henry???og Gilberto???Er det i hele tatt noen spillere som har hvilt i dag???Unntatt Lehmann da, han er jo tross alt keeper. :P

Link to comment
Share on other sites

Det ble heldigvis seier på slutten, men det skulle bare mangle syns jeg.

 

Syns Arsenal mangler litt olje i maskineriet og det blir en del upresist og tidvis dristig forsvarsspill.

Positivt å få en seier på vår nye hjemmebane, noe som er viktig får spillernes selvtillit og "feeling" med stadion.

 

Gidder ikke kommentere så mye på enkeltspillere, mens syns også i dag Freddie viste mest vilje og scoret også et fint mål.

Van Persie var også god i dag og Walcott med en flott assist :P

 

Det er mye å gå på, men dette kan bli bra hvis presisjonen i pasningsspillet samt skarpheten og effektiviteten foran mål blir bedre.

 

Syns også live overføringen til Arsenal TV bør nevnes. Veldig bra kvalitet og stabil overføring, bortsett fra når bildet forsvant bl.a. når Freddie scoret. Var tilbake etter noen minutter.

Nå skal det sies at jeg har 6 mbit linje, men de har tydeligvis stor kapasitet på serverne sine. Det var ingen hakking hverken på bilde eller lyd.

Link to comment
Share on other sites

Deilig å vinne!

 

Mye rart i forsvaret i starten av kampen, men det kom seg.

 

Van Persie viser i glimt at han er en fantastisk fotballspiller, mens Adebayor er en nesten-mann.

 

Artig å se Walcott komme på banen, for et driv den gutten har!!

 

Det eneste som klarte å vekke en liten irritasjon i meg i dag var Hlebs håpløse feilpasninger. Skuffende.

Link to comment
Share on other sites

Vi har vunnet en obligatorisk kamp på the grove :)

Hvorfor i huleste har Wenger brukt Henry???og Gilberto???Er det i hele tatt noen spillere som har hvilt i dag???Unntatt Lehmann da, han er jo tross alt keeper. :P

 

mange av de som spilte på topp spilte ikke hele kampen. Men utover det ble det ikke mye hvile, bi har jo tross alt noen skader som gjør at det blie vankligere å rotere. Men jeg tror gutta tok det ganske med ro i dag.

 

GRATTIS MED UNGEN, KRIS!! :)

Link to comment
Share on other sites

Det eneste som klarte å vekke en liten irritasjon i meg i dag var Hlebs håpløse feilpasninger. Skuffende.

For ikkje å snakke om Fabregas - mykje rart.

 

Kampen bar preg av at vi var klar på forhand. Lite fokus, relativt dårlig innsats prega starten. Det kom seg etterkvart, men mykje unødige feil heile kampen. Det positive er at vi vinn, og at Walcott tar oss med storm igjen. Vår bestemann er nok Robin van Persie, utan at det sei stort.

 

Vi var langt svakare i dag enn mot Villa, men det skyldast nok det mentale, samt at vi ikkje stiller med vårt beste lag. Det gjev også ein signaleffekt ovanfor laget.

Link to comment
Share on other sites

denne kampen var trist og se på i en og en halv omgang...

 

fabregas, hleb, ade, ljungberg, hoyte så skremmende dårlig ut idag..

 

stopperne gjore mye rart, eboue kom ikke med frem, noe han er nødt til og gjøre hvis hleb skal være på banen..

 

vingene trekker in i midten, tar for store sjanser i back rekka, alt for lite bevegelse..

 

theo og kom innpå og gjore det litt lysere :P den gutten er bare fantastisk..

 

men at vi snur til seier er oppløftene, selv om det var en trist kamp og se på...

 

lukter i hvert fall ikke seriegull per dags dato desverre..

 

håper vi får se en god arsenal kamp i helgen med theo fra start.. :)

Link to comment
Share on other sites

En ting som jeg synes er veldig positivt er at vi klarer å snu kampen etter å ha ligget under! I fjor hadde vi en forferdelig statistikk på akkurat det, men vi har allerede i begge våre to kamper hjemme klart å hindre tap. Når vi får folk tilbake fra skader skal det nok bli enda bedre :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg tviler sterkt på at Wenger kommer til å bruke Theo fra start i PL så tidlig.. Kanskje 1 eller 2 ganger etter jul, men intill da så tenker jeg han blir en innbytter i det 70-75minutt i PL, men får mye spilletid i Liga cupen og muligens tidlige kamper i FA cupen. Det er tross alt slik alle de unge gutta blir spilt på i de tidlige åra - og det viser seg å væra rimelig suksessrikt!

 

Spørsmålet er bare om gutten kommer til å væra med på benken når Rosicky og Diaby blir friske igjen. Hvem skal evt. vrakes da? Tipper Walcott desverre blir en av dem.

 

Angående kampen idag må jeg bare trekke frem Van Persie. Gutten viser at han er en fantastisk fotballspiller, og viser at han har blikk, skudd og teknikk. Adebayor er desverre hakket dårligere, og viser også idag at han mangler en del på avslutningene sine, men jeg tenker han kommer til å bli meget god om en sesong eller to. Spørsmålet er bare om Wenger virkelig skal prioritere Adebayor fremfor vPersie fremover. Sammen med Henry blir kanskje Adebayor bedre, men i tiden før vPersie ble skadet forrige sesong var sammarbeidet mellom han og Henry fantastisk. Man får bare glede seg til kampene, og leve i god viten om at Wenger knows.

Link to comment
Share on other sites

Så ikke kampen ,men en positiv egenskap å snu kampen syns jeg.

Det som også er litt uvanlig i forhold til fjorårssesongen er at midtbanespillerne våre er begynt å score mål igjen.

Nå har vel både Ljungen,Fabregas,Gilberto og Flamini scort.

Og akkurat det er ingen uting.

Link to comment
Share on other sites

Myles (ANR) skriver om kampen i dag og mener vi har mye å hente. Spesielt på rutine. Kan ikke være mer enig på det området. Greit at man må spille på seg rutine, men i enkelte kamper mener jeg at det fort kan straffe seg.

 

Så kommer denne fra Myles:

 

"THE TEAM will be playing better than this in mid-September. And it will then contain Rosicky and Gallas, two experienced world class players."

 

Rosicky. OK. Gallas? Hmmmm...

 

Ikke set kampen eller høydepunkter fra kampen i går selv, men etter hva jeg kan forstå så mangler det en god del på gode gamle Arsenal med Henry og Gilberto på benken, samt uten Dennis og Cole. Er veldig spent på hva Rosicky kan bidra med når han blir skadefri og om Diaby kan fortsette den fine trenden når han også kommer tilbake fra skade. Men forsterkninger kan umulig skade dette laget...

 

Hvis noen har høydepunkter fra kampen så settes det pris på om de legges ut! :P

Link to comment
Share on other sites

Så ikke kampen ,men en positiv egenskap å snu kampen syns jeg.

Det som også er litt uvanlig i forhold til fjorårssesongen er at midtbanespillerne våre er begynt å score mål igjen.

Nå har vel både Ljungen,Fabregas,Gilberto og Flamini scort.

Og akkurat det er ingen uting.

 

Mens det kun er van Persie av spissene som har scoret

Link to comment
Share on other sites

Så ikke kampen ,men en positiv egenskap å snu kampen syns jeg.

Det som også er litt uvanlig i forhold til fjorårssesongen er at midtbanespillerne våre er begynt å score mål igjen.

Nå har vel både Ljungen,Fabregas,Gilberto og Flamini scort.

Og akkurat det er ingen uting.

 

Mens det kun er van Persie av spissene som har scoret

 

Jeg vil si det er mange tilfeldigheter som har gjort at Ade ikke scorte mot Villa, han fikk jo to redninger på strek og et mål annulert. Mot City tror jeg nok at spissene skal klare å score igjen.

 

Noen som kan legge ut målene?!

Link to comment
Share on other sites

Det er nok noen tilfeldigheter, men slik som sjansen han hadde igår så er det enten det at gutten ikke takler stress, eller at han er rett og slett for dårlig på avsluttninger. Gutten får ballen på 15 meter, uten noe press legger han alt for mye styrke i skuddet og skyter over. Keeper'n solgte seg og la seg før han begynte å lade kanonen så alt han trengte å gjøre var å kontrollere den til en av sidene så hadde han putta. Han er for opptatt av å banke pallen i mål, istedefor å gjøre som Henry og plassere den.

 

Mot Villa hadde han sine sjanser, og Villa skal beæres for forsvarsjobben de gjorde på de 3 største sjansene til Adebayor. Men jeg tenker guttern blir fenomal om en 6-12 måneder.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...