Jump to content

Hvem blir de tre mestscorende i VM?


NasseBløff

Recommended Posts

1. Van Nistelrooy

2. Larsson

3. Koller

 

Tror disse landene kan komme langt, og da er det naturlig at disse scorer mye.

Henry har aldri vært en super hit i stor mesterskap, og med ZZ på laget så synes jeg at Henry blir borte i spillet til Frankrike. Brasil kommer til å ha mange som scorer mange, men kanskje ikke noen som stikker helt av i år, nok å ta av der.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sitter med en følelse av at Henry ikke kommer til å score så mange mål i VM. De siste 2 mesterskapene har vist at Frankrike ikke fungerer som det skal med både Zidane og Henry på banen, da alt for mye av spillet skal gå via Zidane, noe som ofte bremser opp spillet, og ødelegger bevegelsene til Henry. Zidane har desverre ikke det samme tempoet i kroppen lenger, som han hadde i 98 og 2000 da Frankrike vant VM og EM

Link to comment
Share on other sites

Jeg sitter med en følelse av at Henry ikke kommer til å score så mange mål i VM. De siste 2 mesterskapene har vist at Frankrike ikke fungerer som det skal med både Zidane og Henry på banen, da alt for mye av spillet skal gå via Zidane, noe som ofte bremser opp spillet, og ødelegger bevegelsene til Henry. Zidane har desverre ikke det samme tempoet i kroppen lenger, som han hadde i 98 og 2000 da Frankrike vant VM og EM

En av grunnene til at Zidane virker tregere og tregere er at fotballen har utviklet seg, og setter mer og mer krav til å kunne spille ballen fra seg fort. Forsvarere er blitt mye bedre til å presse agressivt, og dette har gjort at Zidane ofte er blitt presset ned allerede før han har fått ballen. Zidane har fortsatt en eminent teknikk, men den fotballen han vanligvis spiller passer ikke sammen med Henry, som er vant med å få pasninger på den første bevegelsen. Zidane pleier istedet for å sende fra seg ballen på første eller andre touchen å drible et par ganger til, og da er ofte Henry allerede startet, og sjansen for at han da ender i offside er veldig stor.

At Domenech ikke har tatt med en erstatter eller backup til Zidane tror jeg kan komme til å ødelegge mesterskapet for Frankrike. For eksempel er han blitt ganske "gammel" nå og holder ikke like lenge i så mange kamper som spilles i et slikt mesterskap. Derfor tror jeg vi, hvis ikke Domenech finner en ny løsning, får se et fransk lag som igjen skuffer.

Dette er synd for Henry, fordi han er klart verdens beste spiss. Men en spiss kan ikke blomstre hvis han ikke får medspillerne sine med seg til å sende gode pasninger eller åpne opp rom for seg.

Link to comment
Share on other sites

Sjevtsjenko

 

Det innebærer at Ukraina kommer langt, og det tror jeg ikke de makter, med et så ukjent lag.

 

1. Henry

2. Adriano

3. Nistelrooy.

 

Jeg tror Ukraina har en god sjanse til å hvertfall komme ut av gruppespillet. Ikke minst fordi de andre lagene i gruppa er Spania, Tunisia og Saudi Arabia, skulle tro at de europeiske lagene skulle greie den jobben. Og da kommer Shevchenko til å score. Ukraina skal ikke undervurderes, mange rutinerte ringrever der!

Link to comment
Share on other sites

Sjevtsjenko

 

Det innebærer at Ukraina kommer langt, og det tror jeg ikke de makter, med et så ukjent lag.

 

1. Henry

2. Adriano

3. Nistelrooy.

 

Jeg tror Ukraina har en god sjanse til å hvertfall komme ut av gruppespillet. Ikke minst fordi de andre lagene i gruppa er Spania, Tunisia og Saudi Arabia, skulle tro at de europeiske lagene skulle greie den jobben. Og da kommer Shevchenko til å score. Ukraina skal ikke undervurderes, mange rutinerte ringrever der!

 

Jepp...ut av gruppespillet. Men etter det...... :( ....hva kan de makte mot et vinnerlag fra en av gruppene...?

Link to comment
Share on other sites

Kommer ann på hvilket landslag som gjør det godt..selvfølgelig.

Brasil kommer garantert til å gjør det godt, tror spania også kommer til å ha et godt VM.

Og det laget som kommer ut av "dødens gruppe kommer også til å kommer meget langt.

Og ikkje minst vertslandet...

 

1.Adriano

2.Klose

3.Torres/van Nistelrooy

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror dessverre ikke Henry kommer med blant toppscorerne.

Men det er lov å håpe men samspillet Zidane/Trez/Henry har ikke gått på skinner.

 

1. Klose

2.Toni

3.Rosiscky

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...