Jump to content

Obafemi Martins


pacman

Recommended Posts

Hmmmm... Jeg synes faktisk ryktet er en smule spennende. Martins har riktignok ikke overbevist i Newcastle-trøya, men han har vist glimt av hva han kan. Han er heller ikke så dyr, ettersom Newcastle har rykket ned. Jeg tror Wenger kan gjøre et kupp her hvis han blir brukt riktig.

Link to comment
Share on other sites

Martins er jævlig rask, men han er ikke en spiss som putter på sjansene han får, ihvertfall etter hva jeg har sett. Vet ikke helt om jeg er positiv til kjøpet eller ikke, dog skal det ha at jeg støtter enhver spiller kjøper til klubben, for det er mest sannsynlig et riktig kjøp.

 

Eneste jeg betviler er at Martins faktisk kun er 24 år, ser jo ut som han er i midten av tredveårene..

Link to comment
Share on other sites

http://www.soccer-weblog.com/50226711/obaf..._advertised.php

 

du er ikke den eneste så trur det. flere så menere han er eldre en hva han egentli er. stiller meg og kritisk til dette eventuelle kjøpet.

 

Det var det samme jeg hadde hørt også. Dette er forøvrig hva som står på wikipedia om den saken:

 

In August, 2006 the Nigerian FA website mistakenly had his date of birth down as 1 May 1978. This would have made him twenty-eight years of age, rather than twenty-one. The Nigerian FA soon confirmed that it had been an administrative error and apologised for the confusion it had caused. However Martins threatened to quit playing for the national team after the blunder had initially put his move to Newcastle in doubt.

 

Kan hende han kun er 24, for Adebayor så jo tross alt eldre ut enn 24-25 han også må jeg si, men som sagt så føler jeg at Arsenal burde ha minst en spiss som er forholdsvis stor og sterk som kan holde på ballen og vinne hodedueller der oppe, samtidig som han har god teknikk og er rask. Mener heller at vi burde gå for Chamakh enn Martins :)

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 19 2009, 09:23 PM) 171504[/snapback]

Martins er jævlig rask, men han er ikke en spiss som putter på sjansene han får, ihvertfall etter hva jeg har sett. Vet ikke helt om jeg er positiv til kjøpet eller ikke, dog skal det ha at jeg støtter enhver spiller kjøper til klubben, for det er mest sannsynlig et riktig kjøp.

 

Eneste jeg betviler er at Martins faktisk kun er 24 år, ser jo ut som han er i midten av tredveårene..

Det har jo vært et tema siden han var 18 og spilte i Inter. Det har vært mange anklager som dokumentfalsk i forbindelse med hans alder. Husker godt at han filleristet Toure og Campbell på Highbury i 0-3 tapet mot Inter. Da var han 19.

Link to comment
Share on other sites

Freddy Adu er vel også en som er noget omdiskutert :P

 

 

Vet ikke om Martins er den spillertypen vi trenger.. Kan godt hende, og henter vi ham så har vel Wenger en plan. Men jeg ville nok heller sett at vi fokuserer på en skikkelig DM, og heller henter Chamakh og gir han en sjanse.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...