Jump to content

Forsinket påskerengjøring


Kim

Recommended Posts

Ikke alle Kim ;)

Stå på.Jeg syns du gjør en utmerket jobb her inne .

Dette er vel på frivillig basis også så folk burde være takknemlige

vi har folk som står på for å gjøre dette til et godt forum.

Som sagt så ser jeg ikke hvordan dette kunne vært løst annerledes.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Ikke alle Kim ;)

Stå på.Jeg syns du gjør en utmerket jobb her inne .

Dette er vel på frivillig basis også så folk burde være takknemlige

vi har folk som står på for å gjøre dette til et godt forum.

Som sagt så ser jeg ikke hvordan dette kunne vært løst annerledes.

 

Støtter meg til denne, og takker for den jobben du gjer. Håper dette er eit tilbakelagt tema og at vi alle kan diskutere det vi brenner for her , nemlig ARSENAL !

Link to comment
Share on other sites

:)

Jeg synes du som moderator bør kunne forklare hvorfor du gjør det du gjør. Vet at Marco er spesiell, men likevel. Du er ikke moderator for deg selv, men for alle oss andre på forumet.

 

Du har helt rett i dette Marius. Jeg skulle nok forklart med engang hvorfor jeg gjorde det jeg gjorde. Tar selvkritikk på denne, og har i ettertid forklart hvorfor jeg håndterte saken på den måten jeg gjorde.

 

Jeg ble bare så irritert etter å ha måttet avbryte påskekos for å rydde opp i den situasjonen som hadde oppstått, for så stort sett bare bli møtt med kritikk for den måten jeg håndterte saken på.

Måtte du reise fra påskefjellet el no ;) ?

 

Det er isåfall skammelig, og foreslår derfor at du stenger forumet i ferier hvor moderatorene er borte.

 

Dette går ikke ann

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes du som moderator bør kunne forklare hvorfor du gjør det du gjør. Vet at Marco er spesiell, men likevel. Du er ikke moderator for deg selv, men for alle oss andre på forumet.

 

Du har helt rett i dette Marius. Jeg skulle nok forklart med engang hvorfor jeg gjorde det jeg gjorde. Tar selvkritikk på denne, og har i ettertid forklart hvorfor jeg håndterte saken på den måten jeg gjorde.

 

Jeg ble bare så irritert etter å ha måttet avbryte påskekos for å rydde opp i den situasjonen som hadde oppstått, for så stort sett bare bli møtt med kritikk for den måten jeg håndterte saken på.

 

 

 

Du har løst problemet på en forbilledlig måte. All ære til deg for din ryddighet og engasjement midt i påskeferien.

Jeg kan ikke skjønne annet enn at alle ekte Goonere her på forumet forstår at du har handlet korrekt, bare de får tenkt seg litt om. :)

Link to comment
Share on other sites

:)

Jeg synes du som moderator bør kunne forklare hvorfor du gjør det du gjør. Vet at Marco er spesiell, men likevel. Du er ikke moderator for deg selv, men for alle oss andre på forumet.

 

Du har helt rett i dette Marius. Jeg skulle nok forklart med engang hvorfor jeg gjorde det jeg gjorde. Tar selvkritikk på denne, og har i ettertid forklart hvorfor jeg håndterte saken på den måten jeg gjorde.

 

Jeg ble bare så irritert etter å ha måttet avbryte påskekos for å rydde opp i den situasjonen som hadde oppstått, for så stort sett bare bli møtt med kritikk for den måten jeg håndterte saken på.

Måtte du reise fra påskefjellet el no ;) ?

 

Det er isåfall skammelig, og foreslår derfor at du stenger forumet i ferier hvor moderatorene er borte.

 

Dette går ikke ann

 

Nei da, jeg måtte ikke reise fra påskefjellet, men jeg måtte bryte av en familiesamling med mor, søster og 4 onkelbarn. I og med at jeg skulle reise til Oslo for å være noen måneder, så hadde onkelbarna lyst til å være litt sammen med onkelen sin før jeg reiste.

 

Og etter som mutter'n har en eldgammel PC med modem, så gikk det meste av tiden som skulle vært brukt sammen med onkelbarna bort til opprydding på forumet. Og det var på en måte dette som gjorde det tungt å svelge all kritikken jeg fikk for måten jeg håndterte saken på

Link to comment
Share on other sites

:)

Jeg synes du som moderator bør kunne forklare hvorfor du gjør det du gjør. Vet at Marco er spesiell, men likevel. Du er ikke moderator for deg selv, men for alle oss andre på forumet.

 

Du har helt rett i dette Marius. Jeg skulle nok forklart med engang hvorfor jeg gjorde det jeg gjorde. Tar selvkritikk på denne, og har i ettertid forklart hvorfor jeg håndterte saken på den måten jeg gjorde.

 

Jeg ble bare så irritert etter å ha måttet avbryte påskekos for å rydde opp i den situasjonen som hadde oppstått, for så stort sett bare bli møtt med kritikk for den måten jeg håndterte saken på.

Måtte du reise fra påskefjellet el no ;) ?

 

Det er isåfall skammelig, og foreslår derfor at du stenger forumet i ferier hvor moderatorene er borte.

 

Dette går ikke ann

 

Nei da, jeg måtte ikke reise fra påskefjellet, men jeg måtte bryte av en familiesamling med mor, søster og 4 onkelbarn. I og med at jeg skulle reise til Oslo for å være noen måneder, så hadde onkelbarna lyst til å være litt sammen med onkelen sin før jeg reiste.

 

Og etter som mutter'n har en eldgammel PC med modem, så gikk det meste av tiden som skulle vært brukt sammen med onkelbarna bort til opprydding på forumet. Og det var på en måte dette som gjorde det tungt å svelge all kritikken jeg fikk for måten jeg håndterte saken på

 

Det var leit å høre. Er tragisk at moderatorene får ødelagt deler av ferien pga at noen "skitner" til forumet vårt med drapstrusler og skitkastning i løpet av Påskeaften. Synes nå alt i alt at både du og Dr Phil har håndert, respondert og gjort tingene riktig. Det skal dere ha ros for.

 

Virket som en av "inntrengerne" bevisst gikk inn på forumet da han visste at alle moderatorene var borte. Å stenge forumet i små ferieperioder virker lurt. Da får alle en liten ferie, både moderatorer og oss debatanter:)

Link to comment
Share on other sites

Å stenge forumet i små ferieperioder virker lurt. Da får alle en liten ferie, både moderatorer og oss debatanter:)

 

En liten ferie tar ingen skade av nei :)

 

Vi må iallefall finne på en løsning for hva vi skal gjøre i slike situasjoner. Vi har jo snart en sommerferie i vente, og jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ikke har noe lyst til å bruke sommerferien min på å rydde opp i forumbråk. Skal ta meg en dialog med administrator og de andre moderatorene, slik at vi kan komme frem til en løsning som vil være til det beste både for oss og for dere.

Link to comment
Share on other sites

En periode uten forumet?

 

Det var en skikkelig guffen følelse sist vi var uten forumet i lang tid. Hadde da ikke noen mulighet til å bearbeide stress og nerver som oppstod etter noen tøffe kamper.

kan jo diskutere med Kona? :)

 

ekke det vanlig??

Link to comment
Share on other sites

En periode uten forumet?

 

Det var en skikkelig guffen følelse sist vi var uten forumet i lang tid. Hadde da ikke noen mulighet til å bearbeide stress og nerver som oppstod etter noen tøffe kamper.

 

Det blir selvfølgelig kjedelig uten forumet for mange, men jeg regner med de fleste heller vil være en liten periode uten forumet, fremfor å oppleve det som skjedde i helgen om igjen.

 

Forskjellen på dette forumet og det gamle forumet, er at det virker som dette forumet har mye større behov for moderering enn hva som var tilfellet på det gamle. Det har vært mye mer personkrangler og annet ødeleggende på dette forumet.

 

Nå sier jeg ikke at løsningen nødvendigvis er å stenge av forumet, men vi må absolutt finne en løsning, slik at man unngår helgens hendelser. Slik jeg ser det, virker det som inntrengeren bevisst valgte denne helgen til å gjøre ugang, etter som han nok hadde merket seg at ingen moderatorer var tilstede.

 

Og jeg tar gjerne imot forslag til hva vi kan gjøre i slike perioder, slik at også vi moderatorer kan ta ferie med god samvittighet, uten at forumet og dets forumister tar skade av det

Link to comment
Share on other sites

En periode uten forumet?

 

Det var en skikkelig guffen følelse sist vi var uten forumet i lang tid. Hadde da ikke noen mulighet til å bearbeide stress og nerver som oppstod etter noen tøffe kamper.

 

Det blir selvfølgelig kjedelig uten forumet for mange, men jeg regner med de fleste heller vil være en liten periode uten forumet, fremfor å oppleve det som skjedde i helgen om igjen.

 

Forskjellen på dette forumet og det gamle forumet, er at det virker som dette forumet har mye større behov for moderering enn hva som var tilfellet på det gamle. Det har vært mye mer personkrangler og annet ødeleggende på dette forumet.

 

Nå sier jeg ikke at løsningen nødvendigvis er å stenge av forumet, men vi må absolutt finne en løsning, slik at man unngår helgens hendelser. Slik jeg ser det, virker det som inntrengeren bevisst valgte denne helgen til å gjøre ugang, etter som han nok hadde merket seg at ingen moderatorer var tilstede.

 

Og jeg tar gjerne imot forslag til hva vi kan gjøre i slike perioder, slik at også vi moderatorer kan ta ferie med god samvittighet, uten at forumet og dets forumister tar skade av det

 

Man kan selfølgelig gi moderator-ansvaret som et vikariat til noen som er hjemme i ferien??

 

er dette teknisk gjennomførbart?

Link to comment
Share on other sites

Målet må være å holde forumet åpent hele tiden. Det var dødens kjedelig sist vi var uten.

 

Muligens må det ansettes flere moderatorer som kan hjelp til. En siste utvei å ha et lukket forum, selv om dette er noe som ikke er ønskelig fra min side. Stort sett så er våre gjester oppegående individer som skaper litt engasjement, humor og lett irritasjon. :)

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha bivånet denne type diskusjon for 5463. gang, ser jeg kun èn løsning:

Forum kun for Arsenal-medlemmer, med fullt navn og medlemsnummer. Kjedelig, javel. Men kun på denne måten vil vi få diskutert Tottenham i fred ;-)

Hilsen medl.nr. 1379

Link to comment
Share on other sites

En siste utvei å ha et lukket forum, selv om dette er noe som ikke er ønskelig fra min side.

 

Problemet er som Dr. Phil har skrevet tidligere, at vi desverre har noen "svin på skogen" i egne rekker også

Link to comment
Share on other sites

Håper ikke løsningen blir et lukket forum.

Da er det bedre å evt. vurdere å stenge forumet i høytider og la

moderatorene våre ta en velfortjent pause.

Og når det er sagt så bør alle her inne gå inn i seg sjøl og for

det er tross alt vi som skal gjøre dette til et godt forum.

Det er ikke moderatorene sin jobb.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser helt klart behovet for å stenge forumet i slike perioder hvor moderatorer/admin er ute på ferier, men jeg personlig tror at dette er en heller dårlig løsning. Både i juleferiene og i påskeferiene så blir det jo spilt Arsenalkamper, og da er det jo selvfølgelig et visst "behov" for å diskutere disse og spillere som markerer seg enten den ene eller den andre veien. Om sommerferien så er det som kjent bare treningskamper det går i, men da er det i gjengjeld det reneste bonanza på spillermarkedet og dette "krever" jo også inngående diskusjoner. Mitt tips er at moderatorene avtaler med ulike "deputies" som de kan sette inn når de selv ikke er tilgjengelige for å moderere forumet.

Link to comment
Share on other sites

Det er trist å lese at nok engang har det vært texas på forumet, og noe må gjøres for å få til et stabilt forum.

Et forum som man kan diskutere sine meninger på en saklig måte, og hvor man kan lære om klubben man setter over alt.

 

For meg er det nok bare et valg for å få til dette, og det er å la KUN MEDLEMMER få skrive på dette forumet.

 

Dette begrunner jeg med følgende:

* Vi har prøvd gang på gang å få dette forumet seriøst, men det går en periode før det igjen er bare tull.

 

* Kun medlemmer, vil gi færre (kanskje?) innlegg og LETTERE for mod å stenge tråder som ikke har noe for seg. Kan jo hende at flere i fremtiden tar seg tid til å skrive gode innlegg siden kvaliteten på forumet blir bedre.

 

* Kun medlemmer, vil også gjøre det lettere for mod å utestenge forumister i perioder, slik at de må lære seg å aksptere hvordan man oppfører seg på dette forumet. Vil man oppføre seg barsnlig, ja så er det rett ut i en periode. Om dette fortsetter, så er det bare å utestenge i en lengere periode. Uansett, de må VÆRE medlemmer, og dette gir en sikkerhet på at ikke hvem som helst kan når som helst lage et nick for å skrive/provosere.....

 

* Umulig å opprette flere nick, men de kan gjerne betale et medlemskap (inntekter) for så å bli utestengt med nye tåpelige innlegg. (skulle ikke forundre meg om noen gjorde det...)

 

* Forumet kan være åpent alle dager, uten at det blir slengt inn en drøss av provoserende innlegg i forskjellige perioder...osv.

 

Det er flere her inne som jeg lærer mye av, men desverre er det mange innlegg som ødelegger for kvaliteten på forumet. Noe som igjen gjør at man ikke gidder å skrive inn innlegg, og dette tipper jeg også gjelder mange andre.

Slik som det er nå, skjer det at noen vil provosere...hvorfor bry seg om disse?

 

Det er flere andre som nå har begynt med å la kun medlemmer skrive, og det er ikke dermed sagt at nivået blir noe høyere. Dette skaper uansett et mere stabilt forum, og en lettere jobb for mod.

Vi har prøvd gang på gang å få ordnet dette forumet, men det slår tilbake gang på gang. Jeg sier ikke at det KUN andre supportere sin feil, men noen provoserer og andre biter på.

 

I en perfekt verden kunne alle skrevet her inne, men slik er det desverre ikke.

Noe må gjøres, og da mener jeg dette desverre er et skritt mot et bedre forum.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...