Jump to content

Hesten til spurvene?


Imerslundinho

Recommended Posts

Spurs bid for Ruud

 

TOTTENHAM have made an audacious bid to sign Ruud van Nistelrooy.

 

 

The North London club asked Manchester United about his availability.

 

Spurs are now prepared to offer around £7million in the summer despite having their initial approach rejected.

 

White Hart Lane boss Martin Jol moved quickly for Van Nistelrooy following the Dutchman’s recent fall-out with United boss Alex Ferguson.

 

Van Nistelrooy was furious at being snubbed for the Carling Cup final win over Wigan. He was also left out of Monday’s Premiership game against Wigan, with Louis Saha preferred.

 

Van Nistelrooy, who will be 30 in the summer, has told friends he is becoming disillusioned at United and fears he is being eased out.

 

Fergie was particularly angry with what he saw as a lack of effort from the striker during United’s FA Cup defeat at Liverpool.

 

And Fergie knows this could be United’s last chance to cash in on Van Nistelrooy, still the Premiership’s top scorer with 19 goals despite a disappointing season.

 

Håper han stikker dit! Hadde passet bra! :)

Link to comment
Share on other sites

Det virker som det foregår noe mellom hesten og Sur Alex. Om dette fører til en exit fra OT vet ingen.

 

Om han forlater Man U, så er jeg hellig overbevist om at han ikke går til Spudz. Ville tro at det var andre og større klubber ute i Europa som vil ha hans tjenester.

 

Personlig tror jeg hesten ville ha styrket Spudz. Videre vil jeg slippe å se mer til denne juksemakeren.

PS! Heia Keown... :D

Link to comment
Share on other sites

bare få han vekk ifra man u, der passer han bra inn med sleipe triks filming, albuer også videre... I en aen klubb ville ikke dommerene vert så redde for å vist han ut for di feige triksa.

 

Desuten skårer han altformange mål for man u. hvor mange ganger har han ikke skåret ett avgjørende mål 5 min på overtida av overtida?

 

Men håper han forsvinner vekk ifra heile england, slepper vi d stygge trynet hannes på tv hver helg:)

Link to comment
Share on other sites

Guest TorkAFC

Himmel og store lus! Hvis Rudd van Hestelrooy havner i Tottenham, er han komplett som hatobjekt for min del. Hadde vel egentlig passet glatt inn der borte, men hadde han turt å stille opp på Emirates tro?

Link to comment
Share on other sites

Blandt dei yngre supporterane er det nok ingen tvil om kven som vil vere verst. Det er ikkje Teddy, uansett kor mykje ein forsøker å formidle hans Cunthet... Slik er det berre (dessverre).

Link to comment
Share on other sites

Om dette skulle gå i orden, ville det vært tidenes overgang! Ja, da hadde jeg faktisk gitt blaffen i eventuelle Arsenal-kjøp. Sesongen 2006/07 ville vært reddet!

Forøvrig er det god plass i cunt-klubben selv om president-embedet er besatt.

Link to comment
Share on other sites

Om dette skulle gå i orden, ville det vært tidenes overgang! Ja, da hadde jeg faktisk gitt blaffen i eventuelle Arsenal-kjøp. Sesongen 2006/07 ville vært reddet!

Forøvrig er det god plass i cunt-klubben selv om president-embedet er besatt.

 

Ja, uansett hvor bra RvN er som fotballspiller, så er hans personlighet på banen så Tottenhamsk som det vel er mulig. Tanken på RvN i Tottenham-drakt er rett og slett "mouth-watering"! ;) ;) Og cunt-klubben har fortsatt plass til nye medlemmer, selv om det å ta opp arven etter Teddy er verre enn å hoppe etter Wirkola. Men RvN har "talentet" og forutsetninger til å gå "all the way", liten tvil om det! ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Og hvem skal score målene for Manu da? må si jeg tviler på at Manu vil selge han men også at Ruud skulle ha lyst til å gå til spurvs . Kanskje senere engang når han er gammel , sliten og lat går han kanskje til klubben som spiller bare 40 kamper per sesong ;)

 

Nå scorer vel Manure helt greit med mål også med hesten på benken. Saha og Rooney er ikke fortapt på en fotballbane de heller, for å si det sånn. Men United vil utvilsomt trenge en ny spiss, da det ikke er noe særlig mer enn de tre spissene.

 

Så forresten at RvN blei linka til Newcastle også, for å erstatte Owen som er på vei tilbake til Liverpool ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Skulle RvN gå fra ManUtd, kommer han nok til å havne i Italia. Forruten Inter, skal vist flere klubber være interessert. Håper juksemakeren forlater fotballøya!

Link to comment
Share on other sites

Og hvem skal score målene for Manu da? må si jeg tviler på at Manu vil selge han men også at Ruud skulle ha lyst til å gå til spurvs . Kanskje senere engang når han er gammel , sliten og lat går han kanskje til klubben som spiller bare 40 kamper per sesong :)

 

Nå scorer vel Manure helt greit med mål også med hesten på benken. Saha og Rooney er ikke fortapt på en fotballbane de heller, for å si det sånn. Men United vil utvilsomt trenge en ny spiss, da det ikke er noe særlig mer enn de tre spissene.

 

Så forresten at RvN blei linka til Newcastle også, for å erstatte Owen som er på vei tilbake til Liverpool :)

Se tv2 text , der blir det sagt akkurat det jeg sa .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...