Guest arsenalgutt Posted March 25, 2006 Report Share Posted March 25, 2006 tror egentlig viera for stående applaus jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted March 25, 2006 Report Share Posted March 25, 2006 Vieira får nok ståande applaus og jubel - før kampen. Under kampen får han nok inga meir støtte enn andre bortelagsspelarar på Highbury. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ena Posted March 25, 2006 Report Share Posted March 25, 2006 Han er og blir en legende for Arsenal. Selvfølgelig skal han ikke pipes på, derimot må han se at Arsenal er en klubb som behandler spillerne sine bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freddie Posted March 25, 2006 Report Share Posted March 25, 2006 Det virker som alle her er enige om dette her. Og vi er store nok fans til å ære en legende i klubben, selv om det skal sies at jeg likte ikke måten han dro på. Han forsikret oss år på år om at han skulle bli, og vi var vel nervøse hver sommer, helt til han tegnet den nye kontrakten og den eneste sommeren jeg ikke bekymret meg for at han skulle dra, var da han dro. Fikk sjokk da jeg kom tilbake fra ferie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest diaby3 Posted March 25, 2006 Report Share Posted March 25, 2006 det tror jeg ikke, etter alt han har gjort for arsenal bør de bare juble. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richardinho Posted March 25, 2006 Report Share Posted March 25, 2006 Håper Vieira får en god velkomst. Tror kanskje Vieira blir litt satt ut hvis Arsenal fansen hyller ham, ogat han ikke klarer å yte sitt beste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arsenalgutt Posted March 25, 2006 Report Share Posted March 25, 2006 det er litt vanskelig og vite om han møter pipekonsert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest diaby3 Posted March 25, 2006 Report Share Posted March 25, 2006 en ting er sikkert, det blir jubel hvis han scorer selvmål Link to comment Share on other sites More sharing options...
magus Posted March 25, 2006 Report Share Posted March 25, 2006 en ting er sikkert, det blir jubel hvis han scorer selvmål Det kan ingen si noe i mor Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabre Posted March 29, 2006 Report Share Posted March 29, 2006 Hva skjedde egentlig med dette.. Virket som om han fikk jubel rett før start, men at det ble mer og mer piping som toppet seg ved gult- kort situasjonen. Alt i alt fikk han det han fortjente; jubel for sine flotte år, men piping som alle andre i situasjoner der han yppet seg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 29, 2006 Report Share Posted March 29, 2006 Hva skjedde egentlig med dette.. Virket som om han fikk jubel rett før start, men at det ble mer og mer piping som toppet seg ved gult- kort situasjonen. Alt i alt fikk han det han fortjente; jubel for sine flotte år, men piping som alle andre i situasjoner der han yppet seg. Han ble godt mottatt før kampen, men under kampen ble han behandlet som Juve-spiller akkurat slik det skal være. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted March 29, 2006 Report Share Posted March 29, 2006 Vieira skuffet meg i går. Lå lenge nede og vrei på seg for å prøve å framprovosere et gult kort på Fabregas. Var også i flere andre situasjoner usympatisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 29, 2006 Report Share Posted March 29, 2006 Vieira skuffet meg i går. Lå lenge nede og vrei på seg for å prøve å framprovosere et gult kort på Fabregas. Var også i flere andre situasjoner usympatisk. Han har lært av sine meditalienere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Aresen Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 Hva skjedde egentlig med dette.. Virket som om han fikk jubel rett før start, men at det ble mer og mer piping som toppet seg ved gult- kort situasjonen. Alt i alt fikk han det han fortjente; jubel for sine flotte år, men piping som alle andre i situasjoner der han yppet seg. Han ble godt mottatt før kampen, men under kampen ble han behandlet som Juve-spiller akkurat slik det skal være. Det stemmer at han ble godt mottat fQr avspark med: Vieira ohooo, Vieira ohooo... he comes from Senegal, he played for Arsenal. Da han taklet Reyes, rQpte alle WHO U R, WHO U R. Og jeg var en av dem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 Vieira skuffet meg i går. Lå lenge nede og vrei på seg for å prøve å framprovosere et gult kort på Fabregas. Var også i flere andre situasjoner usympatisk. Høyst uenig. Jeg synes Paddy fremstod på en sympatisk måte. Og tross alt; han har ny arbeidsgiver nå! Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 Vieira skuffet meg i går. Lå lenge nede og vrei på seg for å prøve å framprovosere et gult kort på Fabregas. Var også i flere andre situasjoner usympatisk. Høyst uenig. Jeg synes Paddy fremstod på en sympatisk måte. Og tross alt; han har ny arbeidsgiver nå! Paddy var helt ok. Ingenting å si på hans opptreden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 Kan hende han framsto sånn for oss som ikke er nøytrale da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 Ser vi bort i fra spillet til Vieira, så klarte han seg bra i kampen. Han fikk en fin velkomst og når kampen var i gang, var dette glemt. Som forventet. Skal ikke glemme settingen som Vieira befant seg i. Alle øyne var rettet mot vår gamle stjerne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 Ser vi bort i fra spillet til Vieira, så klarte han seg bra i kampen. Han fikk en fin velkomst og når kampen var i gang, var dette glemt. Som forventet. Skal ikke glemme settingen som Vieira befant seg i. Alle øyne var rettet mot vår gamle stjerne. Men sånn som han spelte kampen på tirsdag, så savna eg ikkje han så veldig. Han var ein skygge av seg sjøl frå storheitstida hos oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 Ser vi bort i fra spillet til Vieira, så klarte han seg bra i kampen. Han fikk en fin velkomst og når kampen var i gang, var dette glemt. Som forventet. Skal ikke glemme settingen som Vieira befant seg i. Alle øyne var rettet mot vår gamle stjerne. Men sånn som han spelte kampen på tirsdag, så savna eg ikkje han så veldig. Han var ein skygge av seg sjøl frå storheitstida hos oss. Så sant så sant! Det var ikke mye å rope hurra for, men tror neppe at tirsdagens kamp var hans beste denne sesongen. Kampen mot Juventus var et slags bevis på at livet går videre, selv uten Vieira. Han var ikke savnet i den kampen, og har heller ikke vært savnet i de siste kampene savnet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted March 31, 2006 Report Share Posted March 31, 2006 Slik som eg har forstått det, så er Vieira i følgje fleire italienske aviser ansett som "the weakest link" i Juventus-laget. Har ikkje noko kjelde, berre høyrde det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Phil Posted March 31, 2006 Report Share Posted March 31, 2006 I følge de som følger Juventus har Vieira på ingen måte imponert i Italia. Han scorer langt færre mål enn de hadde forventet og han dominerer på ingen måte midtbanen. Emerson har spilt langt bedre enn Vieira i år sentralt på midten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diaby Posted March 31, 2006 Report Share Posted March 31, 2006 Det var flere italienske aviser som før kampen skrev at Vieira hadde vært middels de siste månedene, etter en god start i Serie A. Vi skal ikke dømme han etter den ene kampen på tirsdag, men det er mange rykter angående fysikken til Vieira. Adams har snakket om dette i et par år. Uansett, Vieira var en legende i arsenal, det henger heldigvis en signert vieira drakt på veggen hjemme Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted March 31, 2006 Author Report Share Posted March 31, 2006 Nå har han dradd til Italia igjen og driti seg ut!! Dette skulle han aldri gjort, han har sin spillestil i England ikke i Spania eller Italie, der er det pingle fotball i forhold. Han skal være der folk tåler litt, og dommerne ikke dømmer frispark så fort du tar en spiller på leggen!!. Men jeg vill ikke ha vieira tilbake nå, Nå har vi kommet inn i en epoke i Arsenals historie, uten vieira Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted March 31, 2006 Report Share Posted March 31, 2006 Vieira oppførte seg bra i kampen,men tydelig at han er langt unna det vi er vant til av ham. Jeg vil uansett alltid huske hva Vieira gjorde for oss ikke Juve. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.