Jump to content

Patrick Vieira - kommer han til å møte pipekonsert?


arsenalfc

Patrick Vieira kommer tilbake  

99 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Han er og blir en legende for Arsenal. Selvfølgelig skal han ikke pipes på, derimot må han se at Arsenal er en klubb som behandler spillerne sine bra.

Link to comment
Share on other sites

Det virker som alle her er enige om dette her. Og vi er store nok fans til å ære en legende i klubben, selv om det skal sies at jeg likte ikke måten han dro på. Han forsikret oss år på år om at han skulle bli, og vi var vel nervøse hver sommer, helt til han tegnet den nye kontrakten og den eneste sommeren jeg ikke bekymret meg for at han skulle dra, var da han dro. Fikk sjokk da jeg kom tilbake fra ferie!

Link to comment
Share on other sites

Hva skjedde egentlig med dette.. Virket som om han fikk jubel rett før start, men at det ble mer og mer piping som toppet seg ved gult- kort situasjonen.

 

Alt i alt fikk han det han fortjente; jubel for sine flotte år, men piping som alle andre i situasjoner der han yppet seg.

Link to comment
Share on other sites

Hva skjedde egentlig med dette.. Virket som om han fikk jubel rett før start, men at det ble mer og mer piping som toppet seg ved gult- kort situasjonen.

 

Alt i alt fikk han det han fortjente; jubel for sine flotte år, men piping som alle andre i situasjoner der han yppet seg.

 

Han ble godt mottatt før kampen, men under kampen ble han behandlet som Juve-spiller

akkurat slik det skal være.

Link to comment
Share on other sites

Guest Aresen

Hva skjedde egentlig med dette.. Virket som om han fikk jubel rett før start, men at det ble mer og mer piping som toppet seg ved gult- kort situasjonen.

 

Alt i alt fikk han det han fortjente; jubel for sine flotte år, men piping som alle andre i situasjoner der han yppet seg.

 

Han ble godt mottatt før kampen, men under kampen ble han behandlet som Juve-spiller

akkurat slik det skal være.

 

Det stemmer at han ble godt mottat fQr avspark med: Vieira ohooo, Vieira ohooo... he comes from Senegal, he played for Arsenal.

Da han taklet Reyes, rQpte alle WHO U R, WHO U R.

Og jeg var en av dem ;)

Link to comment
Share on other sites

Vieira skuffet meg i går. Lå lenge nede og vrei på seg for å prøve å framprovosere et gult kort på Fabregas. Var også i flere andre situasjoner usympatisk.

 

Høyst uenig. Jeg synes Paddy fremstod på en sympatisk måte. Og tross alt; han har ny arbeidsgiver nå!

Link to comment
Share on other sites

Vieira skuffet meg i går. Lå lenge nede og vrei på seg for å prøve å framprovosere et gult kort på Fabregas. Var også i flere andre situasjoner usympatisk.

 

Høyst uenig. Jeg synes Paddy fremstod på en sympatisk måte. Og tross alt; han har ny arbeidsgiver nå!

 

Paddy var helt ok. Ingenting å si på hans opptreden!

Link to comment
Share on other sites

Ser vi bort i fra spillet til Vieira, så klarte han seg bra i kampen. Han fikk en fin velkomst og når kampen var i gang, var dette glemt. Som forventet.

 

Skal ikke glemme settingen som Vieira befant seg i. Alle øyne var rettet mot vår gamle stjerne.

 

Men sånn som han spelte kampen på tirsdag, så savna eg ikkje han så veldig.

Han var ein skygge av seg sjøl frå storheitstida hos oss.

Link to comment
Share on other sites

Ser vi bort i fra spillet til Vieira, så klarte han seg bra i kampen. Han fikk en fin velkomst og når kampen var i gang, var dette glemt. Som forventet.

 

Skal ikke glemme settingen som Vieira befant seg i. Alle øyne var rettet mot vår gamle stjerne.

 

Men sånn som han spelte kampen på tirsdag, så savna eg ikkje han så veldig.

Han var ein skygge av seg sjøl frå storheitstida hos oss.

 

Så sant så sant! Det var ikke mye å rope hurra for, men tror neppe at tirsdagens kamp var hans beste denne sesongen.

 

Kampen mot Juventus var et slags bevis på at livet går videre, selv uten Vieira. Han var ikke savnet i den kampen, og har heller ikke vært savnet i de siste kampene savnet.

Link to comment
Share on other sites

Slik som eg har forstått det, så er Vieira i følgje fleire italienske aviser ansett som "the weakest link" i Juventus-laget. Har ikkje noko kjelde, berre høyrde det.

Link to comment
Share on other sites

I følge de som følger Juventus har Vieira på ingen måte imponert i Italia. Han scorer langt færre mål enn de hadde forventet og han dominerer på ingen måte midtbanen. Emerson har spilt langt bedre enn Vieira i år sentralt på midten.

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Det var flere italienske aviser som før kampen skrev at Vieira hadde vært middels de siste månedene, etter en god start i Serie A. Vi skal ikke dømme han etter den ene kampen på tirsdag, men det er mange rykter angående fysikken til Vieira. Adams har snakket om dette i et par år.

 

Uansett, Vieira var en legende i arsenal, det henger heldigvis en signert vieira drakt på veggen hjemme ;)

Link to comment
Share on other sites

Nå har han dradd til Italia igjen og driti seg ut!!

Dette skulle han aldri gjort, han har sin spillestil i England ikke i Spania eller Italie, der er det pingle fotball i forhold. Han skal være der folk tåler litt, og dommerne ikke dømmer frispark så fort du tar en spiller på leggen!!.

 

Men jeg vill ikke ha vieira tilbake nå,

 

Nå har vi kommet inn i en epoke i Arsenals historie, uten vieira

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...