Guest Henry Posted March 10, 2006 Report Share Posted March 10, 2006 nei, jeg tror ikke det. Når han var i arsenal gjor han så mye bra så jeg tror ikke at kommer til og få pipekonsert mot seg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted March 10, 2006 Report Share Posted March 10, 2006 Jeg håper han ikke får pipekonsert, han har gjort så fantastisk mye for Arsenal at han fortjener all mulig respekt. Men dette blir tøft for oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted March 10, 2006 Report Share Posted March 10, 2006 Jeg er overbevist om at man kan høre noen spredte mishagsytringer, i det minste i begynnelsen av kampen, men jeg tror nok man kan høre Vieira-sangen litt bedre. Håper ikke vi hyller han så mye at han føler seg på hjemmebane igjen da, for han er tross alt Juventus, og vi vil vel ikke hjelpe Vieira og Juventus med å slå ut oss? Vil nok ikke få så stor betydning, bare en ørliten tanke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted March 10, 2006 Report Share Posted March 10, 2006 Merkelig at ikke Vieira er cunt, når Sol er det. Det har nok ganske mye med seriøsiteten på supporterne.. faktisk talt, er det nok bare det det står på. Jeg tror at Patrick kommer til å møte pipekonsesrt pål Highbury. Hva er det som gjør supporterne våre annerledes enn andres supportere?! Jeg ønsker på ingen måte at Vieira skal få noe buing eller noe slikt, etter så mye bra spill i Arsenaltrøya. Men jeg tipper seriøst at han kommer til å få Arsenal-supporterne mot seg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted March 10, 2006 Report Share Posted March 10, 2006 Merkelig at ikke Vieira er cunt, når Sol er det. Det har nok ganske mye med seriøsiteten på supporterne.. faktisk talt, er det nok bare det det står på. Jeg tror at Patrick kommer til å møte pipekonsesrt pål Highbury. Hva er det som gjør supporterne våre annerledes enn andres supportere?! Jeg ønsker på ingen måte at Vieira skal få noe buing eller noe slikt, etter så mye bra spill i Arsenaltrøya. Men jeg tipper seriøst at han kommer til å få Arsenal-supporterne mot seg. Helt feil. Og det at Sol er cunt for noen og Vieira ikke er det for oss, er simpelt. Litt verre å gå fra Tottenham til Arsenal, enn det er å gå fra Arsenal til Juventus. Virkelige Arsenalfans ville aldri funnet ut å bue på Vieira. Ok, kanskje om han hadde gått til manu eller spurvs, men det er ikke fakta så... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted March 10, 2006 Report Share Posted March 10, 2006 Tviler på det helmik'n. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Optimus Prime Posted March 10, 2006 Report Share Posted March 10, 2006 Ser ingen grunn til å hylle en motstander i CL-kvartfinalen, ei heller pipe på han, bare fordi han er gammel Arsenalspiller. Den voldsomme hyllesten som blir foreslått har jeg liten tro på. Det er på sin plass med en forsiktig golfklapp, ikke noe mer enn det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sol23 Posted March 10, 2006 Report Share Posted March 10, 2006 Blir flau om han får en pipekonsert mot seg etter alt det han har gjort for klubben, han er jo nærmest en legende for det han presterte i arsenal-drakta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
4145 Posted March 10, 2006 Report Share Posted March 10, 2006 HVis Patrick møter pipekonsert på Highbury så blir jeg rett og slett flau på Arsenals vegne.. Vieira er en levende legende som fortjener en hyllest kun en legende verdig.. Welcome "home",Patrick! På Highbury kommer du og laget ditt til å få det tøft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Good old Arsenal Posted March 11, 2006 Report Share Posted March 11, 2006 Tullingar finst det blant alle lags supportarar, og at nokon av dei finn det for godt å pipe mot Vieira skal ein ikkje sjå bort ifrå. Men at det vil skje i stor skala nektar eg å tru. Det vil i så fall bli den pinlegaste episoden i Highbury's 93-årige historie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted March 11, 2006 Report Share Posted March 11, 2006 Hvis jeg ikke tar helt feil gikk vel Liam Brady i sin tid til Juve.....Han er vel fortsatt en helt blandt Arsenal tilhengere. Skjønner ikke helt hvorfor det skal være så annerledes med Vieira. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted March 11, 2006 Report Share Posted March 11, 2006 bare ikke Vieira er den som skåre det målet som sender oss ut av CL... Han forlot oss med en god slant penger (litt for lite syne eg) nen han ventet ikke til kontrakten gjekk slik at ha ngjekk gratis, viss han hadde gjort det hadde han ikke fortent applaus.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted March 11, 2006 Report Share Posted March 11, 2006 Det er ikke annerledes med Vieira, han er fortsatt en helt blant fansen(håper jeg) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted March 11, 2006 Report Share Posted March 11, 2006 Klart Vieira må mottas med hyllest. Tenk på hva Pat, vingle-Pat, har gjort for Arsenal gjennom 9 år.......uten gjenytelse som lønn mv...... Jubelen kommer ingen ende å ta når fansen får se Vieira i den flotte Juve drakta, kanskje får vi et mål fra PV4 også....da løftes taket på Highbury. Det blir flott for Fabregas å nyte....håper at guden skriver autografen på trøya til Henry. Støtter den. Ser ingen grunn til å motta Vieira så taket løfter seg som du sier. Han er Juventus-spiller, så da får vi forholde oss til ham som en Juventus-spiller, en motstander. Vi skal ikke begynne å hylle motstanderne våre på THOF, hvorfor skal vi gjøre om Highbury til Vieiras og Juventus sin hjemmebane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Good old Arsenal Posted March 11, 2006 Report Share Posted March 11, 2006 Klart Vieira må mottas med hyllest. Tenk på hva Pat, vingle-Pat, har gjort for Arsenal gjennom 9 år.......uten gjenytelse som lønn mv...... Jubelen kommer ingen ende å ta når fansen får se Vieira i den flotte Juve drakta, kanskje får vi et mål fra PV4 også....da løftes taket på Highbury. Det blir flott for Fabregas å nyte....håper at guden skriver autografen på trøya til Henry. Støtter den. Ser ingen grunn til å motta Vieira så taket løfter seg som du sier. Han er Juventus-spiller, så da får vi forholde oss til ham som en Juventus-spiller, en motstander. Vi skal ikke begynne å hylle motstanderne våre på THOF, hvorfor skal vi gjøre om Highbury til Vieiras og Juventus sin hjemmebane? Kvifor skal ein gjere skilnad på Vieira og til dømes Paul Merson og Nigel Winterburn som alltid vart mottekne med jubel i den tida dei spelte for Aston Villa og West Ham. Spelarar som har gjeve mykje for klubben får alltid ein varm velkomst, og det er som det skal være. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted March 11, 2006 Report Share Posted March 11, 2006 Klart Vieira må mottas med hyllest. Tenk på hva Pat, vingle-Pat, har gjort for Arsenal gjennom 9 år.......uten gjenytelse som lønn mv...... Jubelen kommer ingen ende å ta når fansen får se Vieira i den flotte Juve drakta, kanskje får vi et mål fra PV4 også....da løftes taket på Highbury. Det blir flott for Fabregas å nyte....håper at guden skriver autografen på trøya til Henry. Støtter den. Ser ingen grunn til å motta Vieira så taket løfter seg som du sier. Han er Juventus-spiller, så da får vi forholde oss til ham som en Juventus-spiller, en motstander. Vi skal ikke begynne å hylle motstanderne våre på THOF, hvorfor skal vi gjøre om Highbury til Vieiras og Juventus sin hjemmebane? Kvifor skal ein gjere skilnad på Vieira og til dømes Paul Merson og Nigel Winterburn som alltid vart mottekne med jubel i den tida dei spelte for Aston Villa og West Ham. Spelarar som har gjeve mykje for klubben får alltid ein varm velkomst, og det er som det skal være. Enig ser ingen grunn til å pipe på Paddy. Han var en stor spiller for oss som alltid ga alt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted March 12, 2006 Report Share Posted March 12, 2006 Skjønner ikke de her inne som mener Paddy møter pipekonsert på Highbury! Hadde dere pepet på han dersom dere hadde sittet på North Bank f. eks den 28. mars? Hvis dere skulle gjort det så hadde dere ikke vært ordentlige Goonere. Å pipe på en spiller som har gitt oss så mye glede i 9 lange år ville vært katastrofalt! Man piper bare ikke på gamle helter! Er 110% sikker på at Highbury vil juble når Paddy går ut på gressmatta vår! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest A. Hleb Posted March 12, 2006 Report Share Posted March 12, 2006 Hvis du spør meg, burde Vieira få stående applaus av arsenal-fansen, ikke pipekonsert. Men det ser visst ikke ut som om det er så mange som tror han får det heller... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted March 12, 2006 Report Share Posted March 12, 2006 Jeg håper på ordtlig jubel for Vieira, jeg hadde jubla hvis han skorte også, men jeg håper jo ikke noen juve-spilere skårer Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted March 12, 2006 Report Share Posted March 12, 2006 Jeg håper på ordtlig jubel for Vieira, jeg hadde jubla hvis han skorte også, men jeg håper jo ikke noen juve-spilere skårer Det er vel å gå litt langt.Hadde aldri jublet når en motstander scorte mot oss,selv ikke tidligere Arsenalspillere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted March 12, 2006 Report Share Posted March 12, 2006 Jeg håper på ordtlig jubel for Vieira, jeg hadde jubla hvis han skorte også, men jeg håper jo ikke noen juve-spilere skårer Det er vel å gå litt langt.Hadde aldri jublet når en motstander scorte mot oss,selv ikke tidligere Arsenalspillere. I FA-cup-kampen mot Middlesbrough i 97-98-sesongen, ble det jublet fra Arsenal-fansen når Merson putta mål for Boro. Arsenal ledet 2-0 på det tidspunktet, så det spørs om man ikke så faren for at Boro skulle ta igjen ledelsen vår, men det var ganske komisk likevel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest el klikko Posted March 12, 2006 Report Share Posted March 12, 2006 Vieira blir mottatt på en flott måte, men la han reise fra London med en følelse av at han burde blitt i Arsenal, både på grunn av supporterne og det faktum at Arsenal slår ut Juve... Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleKristian Arsenal 4ever Posted March 13, 2006 Report Share Posted March 13, 2006 paddy kommer til og bli motat med ståande applaus fra Arsenals fans...... Han har gjort så mye bra for oss så det kommer vi ikke til og glemme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted March 24, 2006 Report Share Posted March 24, 2006 Jeg håper på ordtlig jubel for Vieira, jeg hadde jubla hvis han skorte også, men jeg håper jo ikke noen juve-spilere skårer Det er vel å gå litt langt.Hadde aldri jublet når en motstander scorte mot oss,selv ikke tidligere Arsenalspillere. Han kunne jo scoret selvmål da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted March 25, 2006 Report Share Posted March 25, 2006 Vieira bør mottas med med aplaus. Håper imidlertid det stopper der. Får vi høre Vieira sangen og annen hyllest under kampen, blir det bare flaut. Synes rett og slett ikke han har sagt de rette tingene etter overgangen til Juventus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.