Jump to content

Patrick Vieira - kommer han til å møte pipekonsert?


arsenalfc

Patrick Vieira kommer tilbake  

99 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Jeg er overbevist om at man kan høre noen spredte mishagsytringer, i det minste i begynnelsen av kampen, men jeg tror nok man kan høre Vieira-sangen litt bedre. Håper ikke vi hyller han så mye at han føler seg på hjemmebane igjen da, for han er tross alt Juventus, og vi vil vel ikke hjelpe Vieira og Juventus med å slå ut oss? Vil nok ikke få så stor betydning, bare en ørliten tanke.

Link to comment
Share on other sites

Merkelig at ikke Vieira er cunt, når Sol er det. Det har nok ganske mye med seriøsiteten på supporterne.. faktisk talt, er det nok bare det det står på.

 

Jeg tror at Patrick kommer til å møte pipekonsesrt pål Highbury. Hva er det som gjør supporterne våre annerledes enn andres supportere?!

 

Jeg ønsker på ingen måte at Vieira skal få noe buing eller noe slikt, etter så mye bra spill i Arsenaltrøya. Men jeg tipper seriøst at han kommer til å få Arsenal-supporterne mot seg.

Link to comment
Share on other sites

Merkelig at ikke Vieira er cunt, når Sol er det. Det har nok ganske mye med seriøsiteten på supporterne.. faktisk talt, er det nok bare det det står på.

 

Jeg tror at Patrick kommer til å møte pipekonsesrt pål Highbury. Hva er det som gjør supporterne våre annerledes enn andres supportere?!

 

Jeg ønsker på ingen måte at Vieira skal få noe buing eller noe slikt, etter så mye bra spill i Arsenaltrøya. Men jeg tipper seriøst at han kommer til å få Arsenal-supporterne mot seg.

Helt feil. Og det at Sol er cunt for noen og Vieira ikke er det for oss, er simpelt. Litt verre å gå fra Tottenham til Arsenal, enn det er å gå fra Arsenal til Juventus. Virkelige Arsenalfans ville aldri funnet ut å bue på Vieira. Ok, kanskje om han hadde gått til manu eller spurvs, men det er ikke fakta så...

Link to comment
Share on other sites

Guest Sol23

Blir flau om han får en pipekonsert mot seg etter alt det han har gjort for klubben, han er jo nærmest en legende for det han presterte i arsenal-drakta!

Link to comment
Share on other sites

HVis Patrick møter pipekonsert på Highbury så blir jeg rett og slett flau på Arsenals vegne.. Vieira er en levende legende som fortjener en hyllest kun en legende verdig.. Welcome "home",Patrick! På Highbury kommer du og laget ditt til å få det tøft :-|

Link to comment
Share on other sites

bare ikke Vieira er den som skåre det målet som sender oss ut av CL... Han forlot oss med en god slant penger (litt for lite syne eg) nen han ventet ikke til kontrakten gjekk slik at ha ngjekk gratis, viss han hadde gjort det hadde han ikke fortent applaus..

Link to comment
Share on other sites

Klart Vieira må mottas med hyllest.

Tenk på hva Pat, vingle-Pat, har gjort for Arsenal gjennom 9 år.......uten gjenytelse som lønn mv......

Jubelen kommer ingen ende å ta når fansen får se Vieira i den flotte Juve drakta, kanskje får vi et mål fra PV4 også....da løftes taket på Highbury.

Det blir flott for Fabregas å nyte....håper at guden skriver autografen på trøya til Henry.

 

Støtter den. Ser ingen grunn til å motta Vieira så taket løfter seg som du sier. Han er Juventus-spiller, så da får vi forholde oss til ham som en Juventus-spiller, en motstander. Vi skal ikke begynne å hylle motstanderne våre på THOF, hvorfor skal vi gjøre om Highbury til Vieiras og Juventus sin hjemmebane? :-|

Link to comment
Share on other sites

Klart Vieira må mottas med hyllest.

Tenk på hva Pat, vingle-Pat, har gjort for Arsenal gjennom 9 år.......uten gjenytelse som lønn mv......

Jubelen kommer ingen ende å ta når fansen får se Vieira i den flotte Juve drakta, kanskje får vi et mål fra PV4 også....da løftes taket på Highbury.

Det blir flott for Fabregas å nyte....håper at guden skriver autografen på trøya til Henry.

 

Støtter den. Ser ingen grunn til å motta Vieira så taket løfter seg som du sier. Han er Juventus-spiller, så da får vi forholde oss til ham som en Juventus-spiller, en motstander. Vi skal ikke begynne å hylle motstanderne våre på THOF, hvorfor skal vi gjøre om Highbury til Vieiras og Juventus sin hjemmebane? :lol:

 

Kvifor skal ein gjere skilnad på Vieira og til dømes Paul Merson og Nigel Winterburn som alltid vart mottekne med jubel i den tida dei spelte for Aston Villa og West Ham. Spelarar som har gjeve mykje for klubben får alltid ein varm velkomst, og det er som det skal være.

Link to comment
Share on other sites

Klart Vieira må mottas med hyllest.

Tenk på hva Pat, vingle-Pat, har gjort for Arsenal gjennom 9 år.......uten gjenytelse som lønn mv......

Jubelen kommer ingen ende å ta når fansen får se Vieira i den flotte Juve drakta, kanskje får vi et mål fra PV4 også....da løftes taket på Highbury.

Det blir flott for Fabregas å nyte....håper at guden skriver autografen på trøya til Henry.

 

Støtter den. Ser ingen grunn til å motta Vieira så taket løfter seg som du sier. Han er Juventus-spiller, så da får vi forholde oss til ham som en Juventus-spiller, en motstander. Vi skal ikke begynne å hylle motstanderne våre på THOF, hvorfor skal vi gjøre om Highbury til Vieiras og Juventus sin hjemmebane? :lol:

 

Kvifor skal ein gjere skilnad på Vieira og til dømes Paul Merson og Nigel Winterburn som alltid vart mottekne med jubel i den tida dei spelte for Aston Villa og West Ham. Spelarar som har gjeve mykje for klubben får alltid ein varm velkomst, og det er som det skal være.

Enig ser ingen grunn til å pipe på Paddy.

Han var en stor spiller for oss som alltid ga alt.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke de her inne som mener Paddy møter

pipekonsert på Highbury! Hadde dere pepet på han dersom

dere hadde sittet på North Bank f. eks den 28. mars? Hvis dere skulle

gjort det så hadde dere ikke vært ordentlige Goonere. Å pipe på en spiller

som har gitt oss så mye glede i 9 lange år ville vært katastrofalt! Man piper bare

ikke på gamle helter! Er 110% sikker på at Highbury vil juble når Paddy går ut på gressmatta vår!

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Hvis du spør meg, burde Vieira få stående applaus av arsenal-fansen, ikke pipekonsert.

 

Men det ser visst ikke ut som om det er så mange som tror han får det heller...

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper på ordtlig jubel for Vieira, jeg hadde jubla hvis han skorte også, men jeg håper jo ikke noen juve-spilere skårer :P

 

Det er vel å gå litt langt.Hadde aldri jublet når en motstander scorte mot oss,selv

ikke tidligere Arsenalspillere. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper på ordtlig jubel for Vieira, jeg hadde jubla hvis han skorte også, men jeg håper jo ikke noen juve-spilere skårer :)

 

Det er vel å gå litt langt.Hadde aldri jublet når en motstander scorte mot oss,selv

ikke tidligere Arsenalspillere. ;)

 

I FA-cup-kampen mot Middlesbrough i 97-98-sesongen, ble det jublet fra Arsenal-fansen når Merson putta mål for Boro. Arsenal ledet 2-0 på det tidspunktet, så det spørs om man ikke så faren for at Boro skulle ta igjen ledelsen vår, men det var ganske komisk likevel

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Vieira blir mottatt på en flott måte, men la han reise fra London med en følelse av at han burde blitt i Arsenal, både på grunn av supporterne og det faktum at Arsenal slår ut Juve...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg håper på ordtlig jubel for Vieira, jeg hadde jubla hvis han skorte også, men jeg håper jo ikke noen juve-spilere skårer :blink:

 

Det er vel å gå litt langt.Hadde aldri jublet når en motstander scorte mot oss,selv

ikke tidligere Arsenalspillere. ;)

 

 

Han kunne jo scoret selvmål da ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...