Jump to content

Yoann Gourcuff


Imerslundinho

Recommended Posts

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=37...+Rennes+starlet

 

 

Arsenal are being tipped to make a fresh move on the French market with Rennes forward Yoann Gourcuff the latest bright young thing to come under Arsene Wenger's gaze.

 

The Gunners have former star Gilles Grimandi scouring Le Championnat and its lower leagues for burgeoning talent and he has now spotted Gourcuff.

 

Grimandi, who played a major role in Arsenal's swoop for Abou Diaby from Auxerre in January, is understood to be taking a keen interest in French Under-21 ace and he watched him in action against Toulouse at the weekend.

 

The right-sided 19-year-old is already attracting attention from Ligue 1 giants Monaco and has even been shown around the facilities at the Stade Louis II, while Milan and Juventus have also been alerted to his progress.

 

The rival interest, though, is unlikely to deter Wenger who is the master at raiding his homeland - with Emmanuel Adebayor another arrival from across The Channel at the beginning of the year.

 

Gourcuff has come through the youth ranks at The Stade de la Route-de-Lorient and made his first team bow in 2004.

 

His major breakthrough has come this season as has started 24 games and bagged six goals.

 

 

ser spennende ut han.. kjøp!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply
Guest Gunnersforever

Slike rykter kommer alltid opp når Grimandi er på ett treningsfelt. Tror ikke wenger kjøper han for å erstatte Pires. Når cole kommer tilbake så kan flamini ta den rollen

Link to comment
Share on other sites

Slike rykter kommer alltid opp når Grimandi er på ett treningsfelt. Tror ikke wenger kjøper han for å erstatte Pires. Når cole kommer tilbake så kan flamini ta den rollen

 

Flamini for Pires????? Tviler på det!! Det er vel heller Reyes som beholder den plassen, og der syns jeg også han er best.. Håper Ryan Garry er et godt nok cover.. Men Flamini som venstrekant?? Nei takk!!

Link to comment
Share on other sites

Slike rykter kommer alltid opp når Grimandi er på ett treningsfelt. Tror ikke wenger kjøper han for å erstatte Pires. Når cole kommer tilbake så kan flamini ta den rollen

 

Flamini for Pires????? Tviler på det!! Det er vel heller Reyes som beholder den plassen, og der syns jeg også han er best.. Håper Ryan Garry er et godt nok cover.. Men Flamini som venstrekant?? Nei takk!!

Ryan Garry er også venstreback. Ryan Smith derimot..

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Slike rykter kommer alltid opp når Grimandi er på ett treningsfelt. Tror ikke wenger kjøper han for å erstatte Pires. Når cole kommer tilbake så kan flamini ta den rollen

 

Flamini for Pires????? Tviler på det!! Det er vel heller Reyes som beholder den plassen, og der syns jeg også han er best.. Håper Ryan Garry er et godt nok cover.. Men Flamini som venstrekant?? Nei takk!!

Ryan Garry er også venstreback. Ryan Smith derimot..

Tror også jeg vil ha Smith opp i a stallen neste sesong. Han er vanvittig god

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

HINT HINT: Neste gang kan man søke etter tråder. Har allerede en ryktetråd om denne karen.

 

http://www.gunners.no/forum/index.php?show...=yoann+gourcuff

 

Trådstarter har t.o.m postet i den gamle ryktetråden om Gourcuff

 

Jo, da, men søkesysmtet her på gunners.no er ikke akkurat så lett å bruke. Da jeg søkte på Thierry Henry kom det opp topicer om andre fotballspillere også... Og mye annet... Den søkefunksjonen må forbedres

Link to comment
Share on other sites

HINT HINT: Neste gang kan man søke etter tråder. Har allerede en ryktetråd om denne karen.

 

http://www.gunners.no/forum/index.php?show...=yoann+gourcuff

 

Trådstarter har t.o.m postet i den gamle ryktetråden om Gourcuff

 

Jo, da, men søkesysmtet her på gunners.no er ikke akkurat så lett å bruke. Da jeg søkte på Thierry Henry kom det opp topicer om andre fotballspillere også... Og mye annet... Den søkefunksjonen må forbedres

Det er fordi alle tråder som inneholder det du har søkt etter kommer opp.

Link to comment
Share on other sites

HINT HINT: Neste gang kan man søke etter tråder. Har allerede en ryktetråd om denne karen.

 

http://www.gunners.no/forum/index.php?show...=yoann+gourcuff

 

Trådstarter har t.o.m postet i den gamle ryktetråden om Gourcuff

 

Jo, da, men søkesysmtet her på gunners.no er ikke akkurat så lett å bruke. Da jeg søkte på Thierry Henry kom det opp topicer om andre fotballspillere også... Og mye annet... Den søkefunksjonen må forbedres

Det er fordi alle tråder som inneholder det du har søkt etter kommer opp.

 

tenkte ikke på det!

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

HINT HINT: Neste gang kan man søke etter tråder. Har allerede en ryktetråd om denne karen.

 

http://www.gunners.no/forum/index.php?show...=yoann+gourcuff

 

Trådstarter har t.o.m postet i den gamle ryktetråden om Gourcuff

 

Jo, da, men søkesysmtet her på gunners.no er ikke akkurat så lett å bruke. Da jeg søkte på Thierry Henry kom det opp topicer om andre fotballspillere også... Og mye annet... Den søkefunksjonen må forbedres

Det er fordi alle tråder som inneholder det du har søkt etter kommer opp.

 

Jeg vet det, men tråder som ikke har noe om Henry og gjøre kommer opp.. Tråder som bare inneholder noen få ord om Henry... Det er dette som kan fikses på... For å gjøre det litt lettere for folk.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

http://www.all3points.co.uk/cat/arsenal/zid060406.php

 

Arsenal are bidding to beat Chelsea to the signature of 19 year old Rennes player Yoann Gourcuff.

 

Rennes are currently in discussions with the youngster who has been touted as the new Zidane over a new deal - but so far the club are yet to put an offer on the table that is acceptable to the player.

 

Juventus and Chelsea were last week reported as watching how discussions progressed between Gourcuff and Rennes, but Arsenal now appear to have joined the fray.

 

The current crop of young French players at Arsenal could sway the deal the way of the north Londoners.

 

Løp og kjøp >:( er chelsea interessert i han så sier vell det litt hvor god han er (kan bli)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
Guest kellex

Nå som det er store sjanser for at Fabregas forlater arsenal så vil jeg få frem litt optimisme skulle det gå slik at han faktisk forlater arsenal. Jeg orker ikke å gå i uker og se for meg skrekk bilder for hva som skjer arsenal neste sesong uten vår beste spiller!

 

Etter å ha fulgt Bordeaux en god stund("for de som har fulgt med på hva jeg pleier å si med stor glede"..) var jeg meget glad når Chamakh skrev under. Men en spiller jeg har hatt et godt øye til en stund og som flere her tydeligvis også har hatt. Er Joann Gourcuff! Han har ikke hatt en like sterk sesong i år, men er en veldig trygg spiller som vet hva han driver med! Dyktig på å skape overtall, distribuerer bra og en dyktig dødball spiller. Har også et fantastisk samarbeid med vår nye og godeste Chamakh.

 

Litt rykter har det vært rundt han men ikke noe som skriker sikre kilder desverre.

 

Noen linker men ikke i engelske aviser.

 

http://www.francefootball.fr/FF/breves2010...r-gourcuff.html

 

http://www.tuttomercatoweb.com/?action=rea...+mercato+WEB%29

 

http://www.lequipe.fr/Football/20100524_11...t-gourcuff.html

 

articlertxejpa.jpg

 

 

Måtte vi være så heldige å få Gourcuff inn i laget skulle Fabregas dra. Vi har fått en av de virkelige gode fra Bordeaux, kanskje vi også får hoved "motoren" til den tidligere franske mesteren?!

 

Link to comment
Share on other sites

Ja takk, jeg vil ikke se vår kaptein spille for et lag han ikke vil spille for. Gourcuff er en spiller jeg har troen på..

Vi får masse penger for Cesc -> henter inn en keeper, midtstopper, Gourcuff og en defensiv midtbanespiller (?) for de pengene -> masse pokaler :)

Link to comment
Share on other sites

Egentlig syns jeg dette ryktet kun er trist, og jeg nekter å tro nevneverdig på det. For det første, så er vi linket til Yoann fordi Cesc er linket til Barca, det vil si at Yoann neppe blir Arsenal spiller uten at Cesc reiser. Derfor håper jeg, at det ikke er noen som håper at Yoann blir Arsenal spiller.

 

Grunnen til at jeg ikke tror på ryktet er at Gourcuff er det aller, aller mest naturlig navnet å linke til Arsenal sånn situasjonen er i skrivende stund. Cesc på vei ut, en franskmann som har storspilt i samme rolle som Cesc, og Wenger er kjent for å hente slike spillere, ergo vi har ett nytt rykte. Jeg nekter å tru at det er noe hold i ryktene før det skjer noe mere ved Cesc overgangen, og vi får kilder som er skikkelig troverdige.

Link to comment
Share on other sites

Cesc overgangen skjer - det er jeg rimelig sikker på. Barca kommer til å tilby 400mill og Wenger sier ja. Eller noe i den duren. Ikke riktig så lite som Barca i utgangspunktet vil gi, og ikke riktig så mye som Arsenal vil ha. vi taper på det - og vi får ingen Gourcuff heller - vi satser på Denilson!

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger selger Fabregas for noe som helst under 600 mil, så begynner jeg virkelig å lure på hvordan han har greid å få den utdannelsen innen økonomi

 

Økonomiutdannelse er nok noe helt annet enn kunnskap innenfor forhandlinger, dessuten så tror jeg det er flere enn Wenger som står for denne forhandlingsprosessen. Men er forsåvidt helt enig med deg.

 

Jeg tror nok heller ikke at Wenger vil satse på en Denilson som playmaker...

Link to comment
Share on other sites

Nå var Denilson som Playmaker ment som spøk fra min side.. men ironi på nett.. ja det var det da...

 

Denilson er en god spiller å ha. Ingen starting XI spiller - men uten tvil en god backup som ikke er så dyr i drift, men som har vist at han kan. Hvorfor skal folk klage så fælt på han? Han har da virkelig ikke gjort seg bort denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Nå var Denilson som Playmaker ment som spøk fra min side.. men ironi på nett.. ja det var det da...

 

Denilson er en god spiller å ha. Ingen starting XI spiller - men uten tvil en god backup som ikke er så dyr i drift, men som har vist at han kan. Hvorfor skal folk klage så fælt på han? Han har da virkelig ikke gjort seg bort denne sesongen.

 

Så enig i dette! Denilson får ufortjent mye pepper på forumet. Han er en strålende spiller, om han bare brukes på riktig måte. Denilson er en playmaker, ikke noe anker eller boks til boks spiller som han har blitt brukt som de siste årene. Desverre for Denilson spiller han på Arsenal, et lag stappet av like spillertyper. Når kamper utvikler seg i riktig retning for Denilson har han vist hvilken strålende spiller han er. Jeg gir han et par år til, og vi vil se en klassespiller. Han er uten tvil en spiller i utvikling. I år så vi et eksempel på det, han har utviklet seg til å være en av våre aller beste avsluttere fra langt hold.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...