Jump to content

Yoann Gourcuff


Imerslundinho

Recommended Posts

Tja, da er vel dette ryktet nærmest ute av verden:

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6255879,00.html

 

Et salg av Fabregas virker jo ganske uaktuelt. Nå har vel heller ikke Arsenal og Wenger uttalt noe annet..hehe.

 

Er derimot ikke helt enig med Wenger at vi har nok styrke på midtbanen. Her jeg ser ihvertfall muligheter for forbedringer. Jeg syns vi trenger en backup for Song og mener Denilson ikke er god nok. Diaby fungerer best offensivt og trenger enda et løft når det kommer til stabilitet. I tillegg aner vi ikke hvordan Ramsey, Rosicky og Walcott kommer til å gjøre det prestasjonsmessig eller om de holder seg skadefri.

1-2 forsterkninger på midtbanen burde vært realistisk, selv om jeg er helt enig i at keeper og stopperplass er førstepri.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Jeg har nevnt det tidligere og mener fremdeles at Annan vil være ett godt kjøp. Han bør vøre mulig å få til en fornuftig pris også. En spiller som balanserer midtbanen på en utmerket måte.

 

Skal vi ha en spiller som løper rundt i feltet å biter alle? Nei takk! Annan er en av de største idiotene i norsk fotball!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nevnt det tidligere og mener fremdeles at Annan vil være ett godt kjøp. Han bør vøre mulig å få til en fornuftig pris også. En spiller som balanserer midtbanen på en utmerket måte.

Nei huff. Annan er ikke en spiller jeg har særlig til over for. Tror vi fint kan sikte høyere enn det

Link to comment
Share on other sites

Jeg likte det jeg så av Annan i VM. Han bekler en tilsvarende rolle som vår egen Song, men problemet er at begge vil forsvinne til Afrikamesterskapet samtidig. Ergo mener at Annan til Arsenal burde være uaktuelt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg likte det jeg så av Annan i VM. Han bekler en tilsvarende rolle som vår egen Song, men problemet er at begge vil forsvinne til Afrikamesterskapet samtidig. Ergo mener at Annan til Arsenal burde være uaktuelt.

En spiller som Samir Khedira er det jeg ønsker meg. Trenger en ved siden av Song og Fabregas som kan ta i et tak i begge ender av banen og som har løpsstyrke nok til å holde på i 90 minutter

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...