Jump to content

Den største skuffelsen.


MikL

Recommended Posts

Hei!

 

Kom til å undre på hvem som har skuffet mest denne sesongen for Gunners.

 

Siden vi er nede på en 5.plass i skrivende stund,er det jo noen som ikke har spilt helt bra, selv om vi har vært preget av skader!

 

Skriiiiiv!

 

---------------------------------------

 

Who The Fuck Are Man United!?

Link to comment
Share on other sites

Eg må sei kantane våras har generelt våre skuffandes i år , samt Gilberto. Ljungberg står med stuslige 1 mål, i champions leauge. Pires trur eg har 7 til saman i år, men har vore fryktleg ofte helt anonym, litt bedre i det siste. Reyes har vore av og på i heile år, men han er den som jobber mest av dei. Reyes har 3 mål i premier leauge, noko som selvsagt er for lite, men har 6-7 assists så det hjelper litt på statsa. Hleb starta lovandes ,blei skada, og har fortsatt ikkje funnet seg til rette, men eg er villig til å vente litt til på gjennombruddet hans. Måten han jublet da han scora i boro kampen kan tyde på at det har vore noko som har plaga veldig lenge (at han ikkje har scora), og eg håper at presterer bedre framover. Gilberto har på ingen måte visst det ansvaret han burde på midten. Eg husker vi sleit ifjor sessongen da han var skada, og når han kom tilbake løsna det for laget. Han er rett og slett ut av form.

Quincy har ikkje greid å ta steget opp enda , og det er litt skuffandes ettersom han var den av dei unge som eg hadde tru på at skulle klare å komme gjennom nåløyet. Eg gir ikkje helt opp på han enda, men han bør snart prestere.

Eg trur faktisk den einaste spelaren som har forbedra seg sia ifjor er Lehman, men han har jo vore solid heilt sida han fikk plassen sin tilbake i fjorsessongen.

Håper på bedre tider og Ligacup finale..

Link to comment
Share on other sites

Alt for tidlig å si! Vi er ennå i januar, og har fortsatt sjanse på både 2 plass i serien og seier i alle de tre turneringene vi er med i.

 

Nekter å henge ut spillere før jeg må se realitetene i øynene! Men om jeg skulle klage på noe, må det være at vi har vel mange medgangsspillere på laget. Vi mangler en som drar lasset når vi sliter.

 

... så da må jeg vel kanskje klage mest på kapteinen? :D

Link to comment
Share on other sites

Personlig har heile laget skuffet meg, spessielt på bortebane. Når vi ser hva di klare og prestere på Highbury er det for meg et mysterium at vi ikke klare å skåre mer på bortebane! Virker som det er veldig viktig å få et mål dei første min for å få spillet på gli, og lågere skuldre.

 

Men enkeltspillere som har skuffet:

 

Ljungberg - Har alltid vert en spiller som har skåret gjevnt og trutt. Men i år har vert ræva.

 

Helb - store forventninger når en mann som wenger drar legger så masse penger på bordet. Har vert endel skadet men har ikke klart og sette sitt preg på kampene eg har sett vertfall. Kansje det løsner litt nå som han har skåret?

 

Og til slutt:

Henry - Så så slapp av folkens! Sportslig sett kan eg jog ikke vere skuffet. Men det at han ikke kan skrive under ny kontrakt først som sist skuffer meg, han er kaptein og da bør han skrive under og vise at det bare er Arsenal som er klubben i hans hjerte. Få slutt på alle spekulasjoner.

Link to comment
Share on other sites

Dei som har skuffa mest denne sesongen er dei etablerte spelarane. Spelarar som gilberto, pires, ljungberg, sol har ikkje stått fram slik som me er vant med. Er det slik at dei ikkje er bedre og at dei har sett sine beste dager?

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Kom til å undre på hvem som har skuffet mest denne sesongen for Gunners.

 

Siden vi er nede på en 5.plass i skrivende stund,er det jo noen som ikke har spilt helt bra, selv om vi har vært preget av skader!

 

Skriiiiiv!

 

---------------------------------------

 

Who The Fuck Are Man United!?

37100[/snapback]

 

 

På bortebane må vel samtlige få stryk...

Link to comment
Share on other sites

Synes Campbell har vært svak. Ellers hadde jeg virkelig trodd Gilberto skulle prestere bedre!! Men de har fortsatt mye tid å bevise på. Ljungberg har vel heller ikke spilt fletta av noen.

37146[/snapback]

 

Skal være enig der ja...Gilberto som den dårligste, håper formen kommer, men kan det skje at Diaby får "Gilberto rollen" ?! hvem vet..

Link to comment
Share on other sites

sol campbell.

37468[/snapback]

 

Ja må innrømme at ved siden av Ljungen så lurer jeg litt på Campbell.

Han virker tung og treig for tiden og er en skygge av hva vi er vant med

fra den kanten.

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank

Campbell, Ljungberg og Senderooos..

 

Senderos har kanskje ikke spilt noe dårligere enn tidligere.. Men jeg hadde forventet/håpet at han virkelig skulle få slått gjennom!

Link to comment
Share on other sites

Guest jonasXyouth

campbell har skuffa litt

igår var jeg i 100, for så og å bli sykt skuffa!

 

hleb spilte/spiller forresten mye bedre nå i mine øyne!! bra ball kontroll.

Link to comment
Share on other sites

Peter Hill-Wood har idag mer eller mindre gått ut å kritsert 3 av våre spillere til avisen The Daily Star. De 3 spillerene er Sol Campbell, Fredrik Ljungberg og Robert Pires.

 

"What we've got is two or three players who are probably a year from not being good enough in the Champions League,"

 

"And to replace them immediately is incredibly difficult.

 

"Robert Pires, Freddie Ljungberg, Sol Campbell. Whether they have lost a yard of pace I don't know."

 

Samtidig kommenterte han Arsene Wengers transferaktiviteter:

 

"Arsene's basically spent, since he's been with us, £4m to £5m a year net," said Hill-Wood.

 

"It's tidy money. It's distorted in a way by the £25m we got from Real Madrid for Nicolas Anelka, but he's very sensible when it comes to spending on players."

 

Samt Hill-Wood fortsatt mener det var riktig av Arsene Wenger å selge Patrick Vieira til Juventus i sommer:

 

"I don't regret Patrick being sold. We didn't do it for the money,"

 

"I think Arsene felt Patrick almost every year was tweaking his tail and that if he did it again he wasn't prepared to suffer it."

 

Kilde: Chairman fears for ageing Gunners

Link to comment
Share on other sites

Peter Hill-Wood har idag mer eller mindre gått ut å kritsert 3 av våre spillere til avisen The Daily Star. De 3 spillerene er Sol Campbell, Fredrik Ljungberg og Robert Pires.

 

"What we've got is two or three players who are probably a year from not being good enough in the Champions League,"

 

"And to replace them immediately is incredibly difficult.

 

"Robert Pires, Freddie Ljungberg, Sol Campbell. Whether they have lost a yard of pace I don't know."

 

Samtidig kommenterte han Arsene Wengers transferaktiviteter:

 

"Arsene's basically spent, since he's been with us, £4m to £5m a year net," said Hill-Wood.

 

"It's tidy money. It's distorted in a way by the £25m we got from Real Madrid for Nicolas Anelka, but he's very sensible when it comes to spending on players."

 

Samt Hill-Wood fortsatt mener det var riktig av Arsene Wenger å selge Patrick Vieira til Juventus i sommer:

 

"I don't regret Patrick being sold. We didn't do it for the money,"

 

"I think Arsene felt Patrick almost every year was tweaking his tail and that if he did it again he wasn't prepared to suffer it."

 

Kilde: Chairman fears for ageing Gunners

37644[/snapback]

 

Meget frittalende av Hill-Wood, men det kan være det trengs for å gi de nevnte et spark i baken. I alle tilfeller har han rett i det han sier, men om dette var rette fora å komme med uttalelsene i vet jeg ikke.

Link to comment
Share on other sites

synes det er tøft gjort av hill-wood. det er ingen tvil om at enkelte av de rutinerte spillerne i troppen trenger et skikkelig spark i ræva.

37650[/snapback]

 

Ingen tvil om at det er de etablerte som har prestert under par denne sesongen. Flere

av de unge har gjort jobben og mer til.

Link to comment
Share on other sites

Nå bør Hill`en være forsiktig! Har han sagt dette vil jeg si at han går langt i forhold til å blande seg inn i Wengers anliggende. Normalt vil en manager styre disse sakene selv. Ljungberg, Pires og Campell er noen av de mest rutinerte spillerene vi har, og en skal være forsiktig med å terge dem. Vi trenger litt etablerte spillere for å få frem potensialet i de unge.

 

Nei, jeg håper virkelig ikke Hill`en har sagt dette. Men, det skulle ikke forundre meg om han har gjort det!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...