Guest nobuz Posted January 14, 2006 Report Share Posted January 14, 2006 if you are an Arsenal fan you should watch it ITS IAN WRIGHT FOR GOD SAKE ! video : http://www.soccerfanatics.net/soccervideo/3141384l.wmv.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted January 14, 2006 Report Share Posted January 14, 2006 Tusen takk for en fin samling med mål. Bare en ting å si. KLASSE!! var veldig kjekt å se disse flippene, hadde nesten glømt ut hvilke enorm avslutter han var. PS: de dårligeste av disse måla her, er bedre enn det fineste van horesface har skåret i man u. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted January 14, 2006 Report Share Posted January 14, 2006 jeg skal laste den ned senere. venter i spenning på å se den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kje_sim Posted January 14, 2006 Report Share Posted January 14, 2006 Dette her var virkelig KLASSE!! Alle de lobbene og flikkene var helt utrolige Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted January 14, 2006 Report Share Posted January 14, 2006 "Fantastiske mål" er det eneste som trengs for å beskrive dette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted January 14, 2006 Report Share Posted January 14, 2006 klarte ikke å nyte den fullt ut, så lenge en av mine beste venner er døde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted November 16, 2006 Report Share Posted November 16, 2006 Må bare legge ut denne videoen, selv om tråden er gammel..... http://www.youtube.com/watch?v=BB9dp8KVYys&NR Link to comment Share on other sites More sharing options...
RunningForPresident Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 Helt herlig å se, Magnus, særlig målet mot L`pool er i særklasse. Husker Ian og fordi han var flink til å feire Navnet hans står bakpå den første Gunnersdrakta mi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Northbank1886 Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 Får frysninger av dette her altså.. Dæven for en spiller han var.. Husker spesielt godt lobben hans mot leeds.. Godeste Lukic var sjanseløs og ydmyket.. En av mine største helter da jeg gikk på skolen! Mr. Arsenal! Ian Wright Wright Wright!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 Synd jeg ikke følgte med på Arsenal når han spilte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 Helt herlig å se, Magnus, særlig målet mot L`pool er i særklasse. Husker Ian og fordi han var flink til å feire Navnet hans står bakpå den første Gunnersdrakta mi... Ian Wright er tidenes beste mål-feirer. Udødelig på det feltet også... Og de gangen han hadde Kevin Campbell å feire sammen med, ja da rant det nesten over. Flere udødelige seanser disse to hadde som jeg trolig aldri glemmer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.