Guest Höstad89_DB10 Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Rart at Garry ikke blir brukt isteden for Cygan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellus Posted December 29, 2005 Report Share Posted December 29, 2005 Siste jeg hørt var at han ble skadet igjen etter to opptredener på reservelaget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fabregas Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Jøss! Er Ryan Garry skadefri? Såg han hadde spilt i den interne kampen mot Brighton. Får håpa han held seg skadefri framover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TorkAFC Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Denne gutten har jeg gitt opp for lengst. Var et stort talent, men alle skadene og lite spilletid gjør at jeg tviler maks. Han spilte vel fra start i ligaen en gang om jeg ikke husker feil. I kampen mot Soton hvor vi vant 6-1 og Pennant putta hat-trick. Nei, la andre unggutter få sjansen foran Garry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest el klikko Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Denne gutten har jeg gitt opp for lengst. Var et stort talent, men alle skadene og lite spilletid gjør at jeg tviler maks. Han spilte vel fra start i ligaen en gang om jeg ikke husker feil. I kampen mot Soton hvor vi vant 6-1 og Pennant putta hat-trick. Nei, la andre unggutter få sjansen foran Garry. Nå ja tork, er vel litt tidlig å gi opp denne karen. fint tredjevalg på venstreback! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TorkAFC Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Denne gutten har jeg gitt opp for lengst. Var et stort talent, men alle skadene og lite spilletid gjør at jeg tviler maks. Han spilte vel fra start i ligaen en gang om jeg ikke husker feil. I kampen mot Soton hvor vi vant 6-1 og Pennant putta hat-trick. Nei, la andre unggutter få sjansen foran Garry. Nå ja tork, er vel litt tidlig å gi opp denne karen. fint tredjevalg på venstreback! Ikke for tidlig nei. Garry blir vel 23 år i år, og med så få førstelagskamper (ja, jeg vet han har vært mye skadet) så er det på tide å gi denne gutten en togbillett til et annet treningsanlegg. Fjerdevalg på v.back evt. Bak Cole, Clichy og Flamini. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest el klikko Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Denne gutten har jeg gitt opp for lengst. Var et stort talent, men alle skadene og lite spilletid gjør at jeg tviler maks. Han spilte vel fra start i ligaen en gang om jeg ikke husker feil. I kampen mot Soton hvor vi vant 6-1 og Pennant putta hat-trick. Nei, la andre unggutter få sjansen foran Garry. Nå ja tork, er vel litt tidlig å gi opp denne karen. fint tredjevalg på venstreback! Ikke for tidlig nei. Garry blir vel 23 år i år, og med så få førstelagskamper (ja, jeg vet han har vært mye skadet) så er det på tide å gi denne gutten en togbillett til et annet treningsanlegg. Fjerdevalg på v.back evt. Bak Cole, Clichy og Flamini. ok da, gir meg. trodde ikke han var så gammel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
U.D.O. Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Han vil vel også være bak Hoyte i rekken, hvis han er på Emirates neste sesong da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 4, 2011 Report Share Posted September 4, 2011 Har nylig lagt opp, var i sin tid et kjempetalent som ble ødelagt av skader - nostalgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted September 4, 2011 Report Share Posted September 4, 2011 Har nylig lagt opp, var i sin tid et kjempetalent som ble ødelagt av skader - nostalgi Kan du slutte med denne jævla spammingen? Å dra frem tråder som er 5-6 år gamle er unødvendig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted September 4, 2011 Report Share Posted September 4, 2011 Husker Ryan Garry godt ja og som du sier, et bra talent med mye skader og fikk dermed ikke muligheten til å spille seg inn i noe Arsenal lag, la vel opp i sommer også ja. (Samme dag som Cygan tror jeg.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 4, 2011 Report Share Posted September 4, 2011 Kan du slutte med denne jævla spammingen? Å dra frem tråder som er 5-6 år gamle er unødvendig Jeg ser ikke på dette som spamming, artig å lese dette. Kanskje du skulle slutte litt med din iver etter å sensurere andre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted September 5, 2011 Report Share Posted September 5, 2011 Jeg ser ikke på dette som spamming, artig å lese dette. Kanskje du skulle slutte litt med din iver etter å sensurere andre? Nå må du slutte å bable om den jævla sensuren din hver bidige gang. Dette handler ikke om sensur overhodet. Jeg reagerte på at han dro frem tråder, for å påpeke at de skulle tilhøre nostalgi, når han enkelt kunne sende PM til moderatorgruppen og be dem flytte trådene til rett underforum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 5, 2011 Report Share Posted September 5, 2011 Nå må du slutte å bable om den jævla sensuren din hver bidige gang. Dette handler ikke om sensur overhodet. Jeg reagerte på at han dro frem tråder, for å påpeke at de skulle tilhøre nostalgi, når han enkelt kunne sende PM til moderatorgruppen og be dem flytte trådene til rett underforum Og jeg reagerer på at du ikke kan la han gjøre dette akkurat som han ønsker. Personlig syns jeg det var interessant å lese alle hans innlegg i går. Hvis du ikke liker hvordan han velger å gjøre dette, så kan du bare la være å lese dem. Stå på Wojciech53! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner6 Posted September 5, 2011 Report Share Posted September 5, 2011 Og jeg reagerer på at du ikke kan la han gjøre dette akkurat som han ønsker. Personlig syns jeg det var interessant å lese alle hans innlegg i går. Hvis du ikke liker hvordan han velger å gjøre dette, så kan du bare la være å lese dem. Stå på Wojciech53! +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted September 5, 2011 Report Share Posted September 5, 2011 Jeg visste ikke at godeste Garry hadde lagt opp, så pluss til Wojciech53 for informasjonen. Husker godt det aller første TGP bladet jeg fikk inneholdt en lang og god artikkel om Ryan. Nostalig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted September 5, 2011 Report Share Posted September 5, 2011 Og jeg reagerer på at du ikke kan la han gjøre dette akkurat som han ønsker. Personlig syns jeg det var interessant å lese alle hans innlegg i går. Hvis du ikke liker hvordan han velger å gjøre dette, så kan du bare la være å lese dem. Stå på Wojciech53! Innertier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.