Jump to content

Nicholas Anelka


helgeaarsvoll

Recommended Posts

Nei, det toget er kjørt for lenge siden. Han var ikke populær blant fansen

i slutten av hans Arsenalkarrierre. Nå er han definitivt ikke det og er

det noe fans har så er det elefanthukommelse.

Ikke er han god nok heller, han har fallert.

Link to comment
Share on other sites

Ja, du har vel rett, Morten! Men jeg synes likevel at det er frustrerende at vi supportere skal være så langsinte. Jeg skulle sett at vi kunne tilgitt både den ene og den andre spilleren...

 

But reality...... ja, vi skal vel se flere spillere som vil savne oss! Håper vi slipper å lese om Ashley Cole på denne siden de neste årene!

Link to comment
Share on other sites

Ja, du har vel rett, Morten! Men jeg synes likevel at det er frustrerende at vi supportere skal være så langsinte. Jeg skulle sett at vi kunne tilgitt både den ene og den andre spilleren...

 

But reality...... ja, vi skal vel se flere spillere som vil savne oss! Håper vi slipper å lese om Ashley Cole på denne siden de neste årene!

33557[/snapback]

 

Ingen sure miner ovenfor Anelka. Bare utrolig "imponert" over valgene som er tatt fra den kanten. Husker jeg ikke feil, så er det vel broren hans som var rådgiver?

 

Anelka var bedre før. Han er ikke av samme klasse lenger. Dessuten er det større behov for spillere på midtbanen og i forsvaret.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...1864260,00.html

 

 

 

 

Anelka var en av mine virkelige favoritt spillere i de to årene han herjet Premier Leauge. Han kunne virkelig ha blitt en av de store gjennom tidene, men hadde alt for dårlige rådgivere rundt seg og nå er han vel for gammel. Men det har alltid vært noe av det som irriterte meg mest under Wenger årene, at vi ikke greide og holde han tilfreds, men var jo ikke lett for han og holde en slik fyr fornøyd.

 

Men hadde vel ikke blitt så godt tatt imot av fansen heller. Men jeg har mange gode minner av han, og uansett det er ett av de største talenter jeg har sett. Tenk han og Henry sammen i mange fine år....tanken gjør meg ør. Så like, men tror de hadde utfylt hverandre perfekt etter noen år i sammen.

 

Men det er og blir bare en drøm.....

Link to comment
Share on other sites

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...1864260,00.html

 

 

 

 

Anelka var en av mine virkelige favoritt spillere i de to årene han herjet Premier Leauge. Han kunne virkelig ha blitt en av de store gjennom tidene, men hadde alt for dårlige rådgivere rundt seg og nå er han vel for gammel. Men det har alltid vært noe av det som irriterte meg mest under Wenger årene, at vi ikke greide og holde han tilfreds, men var jo ikke lett for han og holde en slik fyr fornøyd.

 

Men hadde vel ikke blitt så godt tatt imot av fansen heller. Men jeg har mange gode minner av han, og uansett det er ett av de største talenter jeg har sett. Tenk han og Henry sammen i mange fine år....tanken gjør meg ør. Så like, men tror de hadde utfylt hverandre perfekt etter noen år i sammen.

 

Men det er og blir bare en drøm.....

At Anelka dro var jo en forutsetning for at Wenger kjøpte Henry, så det er nok utopisk å se for seg de to på topp sammen.

Link to comment
Share on other sites

Ja, du har vel rett, Morten! Men jeg synes likevel at det er frustrerende at vi supportere skal være så langsinte. Jeg skulle sett at vi kunne tilgitt både den ene og den andre spilleren...

 

But reality...... ja, vi skal vel se flere spillere som vil savne oss! Håper vi slipper å lese om Ashley Cole på denne siden de neste årene!

33557[/snapback]

 

Ingen sure miner ovenfor Anelka. Bare utrolig "imponert" over valgene som er tatt fra den kanten. Husker jeg ikke feil, så er det vel broren hans som var rådgiver?

 

Anelka var bedre før. Han er ikke av samme klasse lenger. Dessuten er det større behov for spillere på midtbanen og i forsvaret.

 

 

Han viste nu at det fortsatt er klasse i han når han egenhendig senket arsenal.

Link to comment
Share on other sites

At Anelka dro var jo en forutsetning for at Wenger kjøpte Henry, så det er nok utopisk å se for seg de to på topp sammen.

 

Det skal du ikke si for sikkert Tusmo, med tanke på at Wenger var ute etter å sikre seg Anelka's tjenester allerede før han signa for Juventus. Og det var jo ett år før sutringen til Anelka startet

Link to comment
Share on other sites

 

 

Det skal du ikke si for sikkert Tusmo, med tanke på at Wenger var ute etter å sikre seg Anelka's tjenester allerede før han signa for Juventus. Og det var jo ett år før sutringen til Anelka startet

Godt å vite :P

 

Mente selvfølgelig at han prøvde å sikre seg Henry' tjenester

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2884075.ece

 

Chelsea ønsker å få ned snittalderen i troppen, og Anelka er en av de som er ryktet å ikke få ny kontrakt. Er dette sjansen vår til å få han tilbake? Wenger har tidligere uttalt at salget av Anelka er noe av det han angrer mest på, og han er vel bare 31 år gammel. Jeg mener også å ha lest at Anelka savner Arsenal, og at han ikke hadde dratt hvis han hadde hatt en smartere agent enn broren.

 

Henter vi han får vi kvalitet og rutine for en billig penge. Men det spørs hva han krever i lønn. Spør du meg tror jeg han har tjent nok til livets opphold, og hvis han har et hjerte i klubben kan han gjerne gå med på en gjennomsnittslønn i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2884075.ece

 

Chelsea ønsker å få ned snittalderen i troppen, og Anelka er en av de som er ryktet å ikke få ny kontrakt. Er dette sjansen vår til å få han tilbake? Wenger har tidligere uttalt at salget av Anelka er noe av det han angrer mest på, og han er vel bare 31 år gammel. Jeg mener også å ha lest at Anelka savner Arsenal, og at han ikke hadde dratt hvis han hadde hatt en smartere agent enn broren.

 

Henter vi han får vi kvalitet og rutine for en billig penge. Men det spørs hva han krever i lønn. Spør du meg tror jeg han har tjent nok til livets opphold, og hvis han har et hjerte i klubben kan han gjerne gå med på en gjennomsnittslønn i Arsenal.

 

Har Wenger angret på det salget? Mulig det, men det har ikke jeg fått med meg. Personlig synes det var et fantastisk salg den gangen. £23 mill var det ikke? Horseface er en god spiller, men jeg føler ingen trang til å se ham i Arsenaltrøye.

Link to comment
Share on other sites

7 år gammel artikkel? Jaja...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Anelka skal visstnok være klar til å forlenge enda et par år med Chelsea - noe jeg har lest i norske tabloider.

 

Scoret også to mot Wigan idag - men med den innsatsen de leverte etterhvert er kanskje ikke det så meget imponerende, men alikevel. Gutten spiller fast på Chelsea som er verdige vinnere av årets Premier League.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nå ser det ut som om Anelka blir sent hjem fra VM. :huh: Og det overrasker meg ikke.

 

http://football-talk.co.uk/5614/anelka-to-...-after-bust-up/

 

Anelka debuterte på landslaget like før VM i 1998, som PSG-spiller. Han ble ikke med i VM-troppen sammen med Henry og co. I både 2002 og 2006 var han vraket fra landslaget fordi han aldri kunne finne seg til rette i klubbene han spilte. Bare flaks han har funnet seg til rette i Chelsea nå. Den grådige urokråka med 64 landskamper fikk med seg 117 minutter i VM totalt i sin karriere, gratulerer til deg (og dine brødre). Hyll hyll!

 

Glad det var en viss annen franskmann som spilte i Arsenal fra 1999 og utover. Kanskje også Henry og Frankrike kan klare å skape noen målsjanser i neste kamp...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...