Jump to content

Skotsk fotball


Jannis

Recommended Posts

Det er temmelig vennskaplig, ja. Når hooligan gutta går på "krigsstien" så er Dundee FC og Dundee United samlet. Du kødder ikke med gutta i "The Jute City".

Har vært på en del kamper i Skottland og kampene mot Dundee-lagene er uten tvil de som for meg har virket mest "vennskapelige" om man kan kalle det det. I kamper mot de to store, Celtic og hunerene, så synes det som om ingen er spesielt fornøyde med fansen deres uansett hvem motstanderen er. Dette har helt sikkert grobunn i at det er stort å slå eller ta poeng mot lagene som har et slikt enormt forsprang både økonomisk og blandt supportermassene.

Stemningen i Skottland er det uansett sjelden noe å utsette på! :P

 

By the way; Er det noen som kan svare på om Dundee og D United spiller hjemme samtidig noen gang? Må generere bra med lyd! :P

Kan ikke huske sist det var hjemmekamp på Paradise og Castle Greyscull samme dag selv om avstanden er rimelig stor.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Noen som så Rangers-Celtic i dag? Fantastisk kamp!

Ja fantastisk! Har ikke sett så mange Old Firm derbyer før, men denne ga mersmak. Enorm stemning på stadion, pene mål, rødt kort, keeper tabbe og høy fart, det eneste som dro ned var en elendig Wikestad som kommentator!

Link to comment
Share on other sites

Noen som så Rangers-Celtic i dag? Fantastisk kamp!

 

Sykeste kampen, på 3-2 scoringa gikk supporterene mentis! og kamera sto nermest å "hoppet".

Får jeg sjansen drar jeg på denne kampen om noen år. risker mye, men hadde jeg vært på denne kampen idag, og blitt slått ned etter kamp, så hadde det vert verdt legevaktbesøket :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Så det på reprisene etter at jeg hadde skrevet ;) Så ut som den gikk i stangen på den dårlige streamen jeg så..

Du må skaffe deg TV2 Sumo. Av alle ting jeg har brukt penger på i mitt liv så er Sumo blandt de beste. Tror det er samme følelsen kona har når hun finner sko hun liker på tilbud :)

Link to comment
Share on other sites

Rangers - Celtic er znoork. To høyst ordinære fotballag som gjør som de vil i Skottland. Greit at selve rivaliseringen er legendarisk, men jeg finner ikke spenningen i oppgjørene når det bare står mellom de to, år etter år. På toppen av det hele er oppgjøret fire ganger i året, inkludert et møte i cupen.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 3 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...