Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Walcott var under pari idag - det var Gervinho også - men se hva som skjedde når de to gutta ble bytta ut... Total kolaps. vi hadde ingen som presset fulham tilbake i banen, og det ble et bonanza mot vårt mål.

 

Det er mer ved Walcott og Gervinho enn angrep.

Link to comment
Share on other sites

Walcott var under pari idag - det var Gervinho også - men se hva som skjedde når de to gutta ble bytta ut... Total kolaps. vi hadde ingen som presset fulham tilbake i banen, og det ble et bonanza mot vårt mål.

 

Det er mer ved Walcott og Gervinho enn angrep.

 

Helt klart er det det, men hadde Walcott vært bedre offensivt så hadde vi kanskje ikke hatt behovet for en kantspiller som var kjempegod defensivt heller.

 

Som jeg sier: Vil gjerne ha Walcott i klubben i mange år fremover, men jeg vil helst ha han som andrevalg på venstre/høyrekanten etter Gervinho og Hazard/Götze/Podolski :genius:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Det artigste er nesten at han står på tærne på det bildet, med mine 189 ville jeg sett ut som en gigant i forhold til Theo.

Vet ikke hvem av de fire som ser reddest ut. Artaeta kanskje. Fantastisk flott bilde. Noen som vet hva som skjedde; hvem skjøt og hvordan gikk det?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Må naturligvis tas med en klype salt, men The Mirror sier Walcott er i ferd med å forlenge kontrakten med 4 år. http://www.mirrorfootball.co.uk/transfer-news/Theo-Walcott-on-verge-of-signing-on-at-Arsenal-to-disappoint-Liverpool-article861395.html

 

Gode nyheter hvis det stemmer, vi trenger ingen flere langdryge overgangssagaer denne sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Vil ikke si at det er gode nyheter at Walcott er i ferd med å signere for £80k i uken. Det er han ikke verdt, da ser jeg heller at han selges.

 

Det høres litt drøyt ut, men jeg har fortsatt trua på han og at han kan gjøre seg verdt pengene. £80k i uka er ikke det det en gang var. Spesielt ikke når vi snakker engelske landslagsspillere.

Link to comment
Share on other sites

Håper han signerer, mest for at det gir gode signaler til resten av gutta. Han har virkelig noe å bevise når det kommer til fotballen, men jeg har alltid hatt troen på Theo, og klarer ikke miste den. Har 3 nøkkelord til neste sesong: teknikk, teknikk og teknikk!!!

Link to comment
Share on other sites

Håper han signerer, mest for at det gir gode signaler til resten av gutta. Han har virkelig noe å bevise når det kommer til fotballen, men jeg har alltid hatt troen på Theo, og klarer ikke miste den. Har 3 nøkkelord til neste sesong: teknikk, teknikk og teknikk!!!

 

Helt enig. Teknikk trening på Walcott må det virkelig jobbes intenst med. Dessverre tror jeg det er altfor sent til at han vil klare å utvikle teknikken noe særlig mer.

Link to comment
Share on other sites

Personlig syns jeg det er fotballforståelsen det skorter mest på når det kommer til Walcott. Man trenger overhodet ikke å ha en blenende teknikk for å være nyttig på banen. Hjelper minst like mye å ha et smart fotballhode.

 

Der sliter han også ja. Men jeg mener at med den spillestilen han har er det ganske viktig med teknikk, trenger ikke være av ypperste klasse, men sånn som han er på det tekniske nå er det utrolig dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Personlig syns jeg det er fotballforståelsen det skorter mest på når det kommer til Walcott. Man trenger overhodet ikke å ha en blenende teknikk for å være nyttig på banen. Hjelper minst like mye å ha et smart fotballhode.

 

Word! For ikke å snakke om overblikk. Hadde han tatt en lengre titt opp fra ballen hadde han vært mye mer effektiv, både som pasningspiller og avslutter. Det er ikke mye som skal til!

Link to comment
Share on other sites

RVP vil tydeligvis ikke bli misfornøyd dersom Walcott forlenger.

 

 

“I love Theo, I honestly love him,” said Van Persie. “I don’t understand the criticism he gets.

“He was sharp, he was playing fantastically and, like anyone, he misses chances. But I miss chances, Cristiano Ronaldo misses chances and Lionel Messi misses chances. It’s life. If you look at his assist rate, it is unbelievable. And trust me, he will score. He will get 20 goals at least every season. Have faith in him. I do.”

 

http://www.express.co.uk/posts/view/300376/Arsenal-7-Blackburn-1-Take-Ox-to-the-Euros-

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

Det handler nok også litt om hvordan vi spiller fotball. Ikke så mange han kan sikte på når han slår innlegg.

 

Elendig treffprosent uansett.

Sant nok. Skuffende passivt av den sentrale midtbanen til tider. Savner at de kommer på løp inn i boksen

Link to comment
Share on other sites

 

Det handler nok også litt om hvordan vi spiller fotball. Ikke så mange han kan sikte på når han slår innlegg.

 

Elendig treffprosent uansett.

 

Samtidig er han den i klubben med høyest antall assists i premier league i år

 

Og han er den som har scora mest etter RvP( Dog har RvP scora 28, og Walcott kuun 6....)

Mye av kritikken mot Walcott burde nok finne sine veier andre steder også, spesielt når det gjelder mål.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...