Jump to content

Gratulerer Ole Gunnar Solskjær!


helgeaarsvoll

Recommended Posts

Det er i alle fall ikkje piscator som framstår som han har løsninga på alt i sine hender.....

 

Kvifor engasjere seg så voldsomt i ein fillesak? Om folk vil hylle Solskjær er det vel opp til dei sjølve??

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply
Guest AlexanderS
Det er i alle fall ikkje piscator som framstår som han har løsninga på alt i sine hender.....

 

Kvifor engasjere seg så voldsomt i ein fillesak? Om folk vil hylle Solskjær er det vel opp til dei sjølve??

35954[/snapback]

 

Mener at det er ganske utrolig at flesteparten av debattantene som har skrevet i denne tråden ikke makter å hylle Ole Gunnar. Veldig merkelig, men det er enda merkeligere å lese flere av "hat-innleggene" som har blitt skrevet i denne tråden.

 

Greit, vi er goonere og har generelt sett ikke et godt forhold til ManU-spillere, men vi snakker her tross alt om en legendarisk spiller innen norsk fotball. Han har vært en fantastisk spiller for det norske landslaget i en årrekke, og han har representert Norge på en ypperlig måte i PL - både når det kommer til prestasjoner på banen og ikke minst hans væremåte utenfor fotballbanen.

 

Mediefokuseringen er en ting. Jeg skal selv innrømme at jeg opp gjennom tidene har irritert meg over den tidvis ekstreme fokuseringen fra enkelte aviser på Solskjær og ManU. Men det har da på ingen som helst måte resultert i at jeg har forandret mitt syn på Solskjær. Det er etter min mening bare svake mennesker som lar sin frustrasjon over den enorme mediefokuseringen gå ut over Solskjær.

 

Han har vært den overlegent mest markante norske spilleren i utenlandsk fotball, og mtp. den store andelen ManU-supportere i Norge, så var det vel kanskje ikke noe annet å forvente. Om man ikke tåler dette, så får vedkommende heller sende et par E-mailer til VG og Dagbladet og yttrykke sin misnøye der, istedenfor å kritisere en "uskyldig" Solskjær...

 

Klart det skal reageres, selv om det kanskje er en fillesak..

Link to comment
Share on other sites

Så du er et sterkt menneske, medan eg er eit svakt menneske?

 

Eg har ingen problemer med å sjå at Solskjær har gjort fantastisk suksess som fotballspelar, særskild tatt i betraktning at han er norsk. Ære være han for det.

 

At han er slik ein fantastisk person er eg derimot sterkt uenig i. DET er eit bilete skapt av norsk media det. Om dette synspunktet gjer meg til ein svak person, then so be it. Poenget er at ein uansett ikkje kan avskrive kritikk mot Solskjær berre med irritasjon over den ensidige mediefokuseringa. Ein bør kunne gå utifrå at dei fleste kan reflektere ut over det Akersgata serverer.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner_87
Så du er et sterkt menneske, medan eg er eit svakt menneske?

 

tydeligvis.

 

At han er slik ein fantastisk person er eg derimot sterkt uenig i. DET er eit bilete skapt av norsk media det.

 

Å ja, det stemmer det. Du kjenner jo han bedre enn alle andre du. Alle som sier at Solskjær er en snill, stille sympatisk person de bare tuller de ja. Helt klart. At Solskjær er ambassadør for UNICEF er jo selvsagt meget slemt gjort av han. Egentlig er han en STOR drittsekk.

Intervjuene han har gjort med tv og radio er også manipulert. Bildene/stemmen hans er fake!

Link to comment
Share on other sites

Denne tråden, kanskje mer enn noen andre, gir meg svaret på hvorfor det er masse konflikter i verden.

36019[/snapback]

 

Godt poeng Nicholas! Det er mange konflikter i verden, samt noen "kriger" på dette forumet. Nå om dagen er engasjementet større omkring Solskjær enn Spudz. Skremmende... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nei, ingen hadde trodd at Solskjær skulle gå rett inn på A-laget, men grunnen til at det ironiseres over dette er jo at (norske) media har brukt like mye spalteplass på dette come-backet på B-laget for Solskjær SOM OM HAN nok en gang hadde blitt matchvinner i en CL-finale!

 

Det har de da ikke. LØGN.

 

35937[/snapback]

 

Skal ikke kommentere alt i ditt innlegg, Gooner_87, det står "på egne bein" for å si det sånn! ;) Men jeg registrerer at du blander sammen begrepene "løgn" og "spissformulering". Kanskje min spissformulering var valgt med omhu for å få frem et poeng? Og at dette poenget tydeligvis går deg hus forbi, skyldes det manglende evne eller vilje?

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner_87
Nei, ingen hadde trodd at Solskjær skulle gå rett inn på A-laget, men grunnen til at det ironiseres over dette er jo at (norske) media har brukt like mye spalteplass på dette come-backet på B-laget for Solskjær SOM OM HAN nok en gang hadde blitt matchvinner i en CL-finale!

 

Det har de da ikke. LØGN.

 

35937[/snapback]

 

Skal ikke kommentere alt i ditt innlegg, Gooner_87, det står "på egne bein" for å si det sånn! ;) Men jeg registrerer at du blander sammen begrepene "løgn" og "spissformulering". Kanskje min spissformulering var valgt med omhu for å få frem et poeng? Og at dette poenget tydeligvis går deg hus forbi, skyldes det manglende evne eller vilje?

36073[/snapback]

 

Greit å sette ting på spissen, men du forstår da at dette ikke er sant selv. Solskjærs comeback blir ikke nevnt 1/4 en gang av hva han fikk i spalteplass da han avgjorde CL finalen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...