Jump to content

Hossam Ghaly


#10

Recommended Posts

har ikke hørt om denne karen før !

 

Hvor gammel er han ? hvilken posisjon spiller han i ?

22546[/snapback]

Hvis du lurte på hvor han spiller hen på banen så er det midtbane. Hvis du hadde lest det øverste på linken så står det der!

 

Arsenal are being linked with a January move for Feyenoord's Egyptian midfielder Hossam Ghaly.

 

Mer enn dette vet jeg ikke, bortsett fra at han er egyptisk!

Link to comment
Share on other sites

Ruud Gullit har trua på mange han... :P :D

 

Sant skal vere sagt så er det vesle eg har sett av han om lag nok til å overbevise meg om at han ikkje er god nok. En Flamini-type som spelar i ein dårligare liga og derav ser bedre ut. Ville ikkje bidratt med noko nytt for laget. Trur eg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke det vil være noe lurt av Wenger å hente en midtbanespiller som er 23 år, hvis han da ikke er i verdensklasse og kan tilføre laget noe nytt. Fra før av har vi jo Cesc og Flamini som er henholdsvis 18 og 21 år. Istedet håper jeg Wenger henter en etablert spiller, som Ballack, Diop eller noe a la de to. En som kan forsterke laget nevneverdig, og ikke bare ender opp med å bli en backup spiller, som det ser ut til at Flamini og Song vil være fram til vi får en langtidsskade på Gilberto eller Cesc. Da er det mye bedre med en som kan avlaste Cesc, og likevel utfyller Gilberto på samme måten, eller på en bedre måte. En som i tillegg til å avlaste Cesc i løpet av en lang sesong, kan gå inn og være solid og god i Champions League kamper.

Link to comment
Share on other sites

har litt greie på hollandsk fotball og denne spilleren er ikke god nok til og spille på reservelaget til arsenal en gang...

 

tror han ble hentet til feyenoord for litt over to sesonger siden og det er så vidt han har hvert god nok til og komme med på laget der..

 

arsenal gjør en stor feil hvis det er noe som helst sanhet i disse ryktene..

 

er først i år han har hvert fast på laget..

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger så absolutt har lyst på denne spilleren så kan han hente han inn på lån, med opsjon på kjøp evt. Vi har Flamini og Song i backup og skal vi hente inn en ny sentral midtbanespiller så burde han ha et større navn enn disse to i alle fall. Helst være en etablert stjerne.

Link to comment
Share on other sites

Get Your Boots On Boots On Ghaly...

In some news that is about to celebrate its first birthday very soon, it's claimed that Sir Wenger is lining up a £3m transfer window move for Feyenoord's highly rated Egyptian midfielder Hossam Ghaly. Ghaly said: "I have one big wish and that is to play for my dream team Arsenal. They play the most beautiful football in the world - technical, fast, one-touch - and it is magnificent to watch. Robin van Persie is lucky playing for such a huge team. That isn't jealousy - he deserves the best. We get along well and he is one of the best players I have ever played alongside..."

Link to comment
Share on other sites

Get Your Boots On Boots On Ghaly...

In some news that is about to celebrate its first birthday very soon, it's claimed that Sir Wenger is lining up a £3m transfer window move for Feyenoord's highly rated Egyptian midfielder Hossam Ghaly. Ghaly said: "I have one big wish and that is to play for my dream team Arsenal. They play the most beautiful football in the world - technical, fast, one-touch - and it is magnificent to watch. Robin van Persie is lucky playing for such a huge team. That isn't jealousy - he deserves the best. We get along well and he is one of the best players I have ever played alongside..."

22989[/snapback]

 

Høres ut som han likter/likte/har likt Arsenal lenge! Da kjenner han spillestilen og da passer han nok godt inn i klubben. Henrt ham Wenger! :lol:

Link to comment
Share on other sites

sa ikke alle at song var en stjerne og se på han nå.

Jeg tror Ghaly kommer til å være akkurat som song.

Ghaly er en dårlig spiller det burde wenger se og heller kjøpe en han er helt sikker på kommer til å spille fast på laget.

Det må være spillere som Diarra, Trezeguet og sånne spillere.

De pengene vi får av Henry burde vi bruke fornuftig og kjøpe en spiss!

Link to comment
Share on other sites

sa ikke alle at song var en stjerne og se på han nå.

Jeg tror Ghaly kommer til å være akkurat som song.

Ghaly er en dårlig spiller det burde wenger se og heller kjøpe en han er helt sikker på kommer til å spille fast på laget.

Det må være spillere som Diarra, Trezeguet og sånne spillere.

De pengene vi får av Henry burde vi bruke fornuftig og kjøpe en spiss!

23026[/snapback]

Den skjønte jeg ikke helt.... Song var da ikke henta inn for å spille fast! Han er jo 17! (eller har han akkurat runda 18?) Vi selger ikke Henry!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Arsene Wenger har ikke sett manu slå chelsea i dag, men sikkert gledet seg over resultatet.

Men han har vært i Nederlandog sett på en ung egyptisk spiller hos Feyenoord, ved navn Hossam Ghaly. Dette er en spiller fra Egypt. som spiller sin tredje sesong i den nederlandske klubben. Han spiller på midtbanen og tottenham skal visstnok også ha vært interessert en gang i tiden. Han har 18 kamper for Egypt.

 

http://today.reuters.co.uk/news/newsarticl...05-15_B225947:1

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...