Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

hehe...like morsomt hver gang å se Tottenham tape :P

 

Ligger an til en god sjanse for våre Young Guns å slå ut Spudz i ligacupen .

Spurvene har jo et tragisk forsvarsspill som absolutt bør være mulig å utnytte... B)

Link to comment
Share on other sites

iq-bremsen Solaar slår til igjen på TV-forumet:

 

"Må bare nevne en morsom episode som skjedde på Bohemen i går: Etter kampen vår så var vi en god del yids som satt igjen og tok et par pils eller flere. Det var overraskende stille blandt Arsenal-fansen helt til de scoret 2-1 målet da noen få av de begynte å synge. Da stemte vi i med "Sing when you're winning, you only sing when you're winning", hvorpå noen av de trodde at det var noen av deres egne som sang, og stemte i med "Sing when we're winning, we only sing when we're winning"

 

Hehe

 

Stakkars lille Solaar har misforstått igjen: VI HØRTE GODT DET VAR DE DRITA FULLE YIDSA SOM SANG DETTE, det kalles selvironi at vi sang med. At yidsa var 4 ganger flere enn oss, gjør det til en prestasjon at de klarte å synge oss ut denne gangen.

 

Ellers var det gledelig med nok et scum tap i dag, BYE BYE Berbatov, han innser hvor ufattelig udugelig alt med Tottenham er.

Link to comment
Share on other sites

De er lure, setter lille O'Hara på Laursen på 2-1 målet. Dansken er vel et hode høyere, og Villas beste hodespiller. Greit at de ikke har så allverdens med luftstyrke uten kabol og king, men Huddlestone eller Dawson burde tatt Laursen. Men det funker jo helt greit for meg, har ikke noe imot om de fortsetter med det i mange mange år fremover B) Ellers må jeg bare si at kommentatoren fomla voldsomt med navna på spillerne i dag. Helt merkelig å høre på :P

 

Haha, denne var forresten god:

"Nå er jeg så dritlei å se at disse to idiotene er fullstendig inkompetente og ødelegger for Tottenham. Dawson er tidenes mest oppskrytte "talent". Robinson har ALDRI vært en god keeper, og holder ikke engang tippeliga-nivå. Denne sesongen har det toppet seg, men nå er jeg forpult lei. Sesong etter sesong har vi hatt denne idioten som har ødelagt for oss. Hadde det ikke vært for Robinson hadde vi allerede hatt et ligagull, og det er en påstand jeg tør å stå for helt til min siste ekspirasjon av CO2 fra lungene. Hvis ikke Cerny står i mål neste kamp slutter jeg å holde med Tottenham, dermed basta!!!"

 

Lenge leve Paul Robinson :P

Link to comment
Share on other sites

De er lure, setter lille O'Hara på Laursen på 2-1 målet. Dansken er vel et hode høyere, og Villas beste hodespiller. Greit at de ikke har så allverdens med luftstyrke uten kabol og king, men Huddlestone eller Dawson burde tatt Laursen. Men det funker jo helt greit for meg, har ikke noe imot om de fortsetter med det i mange mange år fremover :P Ellers må jeg bare si at kommentatoren fomla voldsomt med navna på spillerne i dag. Helt merkelig å høre på :P

 

Haha, denne var forresten god:

"Nå er jeg så dritlei å se at disse to idiotene er fullstendig inkompetente og ødelegger for Tottenham. Dawson er tidenes mest oppskrytte "talent". Robinson har ALDRI vært en god keeper, og holder ikke engang tippeliga-nivå. Denne sesongen har det toppet seg, men nå er jeg forpult lei. Sesong etter sesong har vi hatt denne idioten som har ødelagt for oss. Hadde det ikke vært for Robinson hadde vi allerede hatt et ligagull, og det er en påstand jeg tør å stå for helt til min siste ekspirasjon av CO2 fra lungene. Hvis ikke Cerny står i mål neste kamp slutter jeg å holde med Tottenham, dermed basta!!!"

 

Lenge leve Paul Robinson :P

 

 

det var "årets" beste sitat der du hadde B)

Link to comment
Share on other sites

Må si jeg reagerte på at O'Hara skulle markere Laursen. Skjønte ikke helt hva dem tenkte på da, fordi etter det lille jeg har sett av ham så er vel ikke han av de beste hodespillerne.

 

Og når man ser på reprisen hvordan Berbatov som er en mye bedre hodespiller vaser rundt i ingenmannsland et like stykke foran så kan man jo lure på hvordan de praktiserer markering innimellom. Ikke at vi er så mye bedre bestandig da men. :P

Link to comment
Share on other sites

Frank: St. Totteringhamday update, please!

 

Yes, please!!

 

Vi er kun en dag inne i det nye året, og allerede er nye 3 poengs differanse innkassert.

 

Dato?

 

Vi trenger 25 poeng til. Første mulighet skal etter mine kjappe beregninger da bli borte mot Wigan 8. Mars, men det kan bli utsettelse pga ligacup og FA cup hvis vi går videre, så da kan det jo skape litt forandringer. :P

Link to comment
Share on other sites

Frank: St. Totteringhamday update, please!

 

Yes, please!!

 

Vi er kun en dag inne i det nye året, og allerede er nye 3 poengs differanse innkassert.

 

Dato?

 

Vi trenger 25 poeng til. Første mulighet skal etter mine kjappe beregninger da bli borte mot Wigan 8. Mars, men det kan bli utsettelse pga ligacup og FA cup hvis vi går videre, så da kan det jo skape litt forandringer. :P

Nope. Middlesbrough-kampen den 15 mars er tidligst mulige dato.

 

Tottenham kan maksimum oppnå 75 poeng (Da MÅ de vinne resten av de 17 PL kampene som gjenstår)

Vi har allerede 50 poeng, så vi trenger 26 poeng til for å gjøre det umulig for tottene å ta oss igjen.

Ergo vi må vinne de neste 9 kampene for å få over 75 poeng. Og den niende PL-kampen er hjemme mot Boro.

Tror dette er riktig etter å ha sett på tabellen, og regnet ut resterende kamper og poengdifferanse.

 

Konklusjon: St. Totteringhamsday kan komme i mars, 8 runder før PL-slutt.

Link to comment
Share on other sites

Frank: St. Totteringhamday update, please!

 

Yes, please!!

 

Vi er kun en dag inne i det nye året, og allerede er nye 3 poengs differanse innkassert.

 

Dato?

 

Vi trenger 25 poeng til. Første mulighet skal etter mine kjappe beregninger da bli borte mot Wigan 8. Mars, men det kan bli utsettelse pga ligacup og FA cup hvis vi går videre, så da kan det jo skape litt forandringer. :P

Nope. Middlesbrough-kampen den 15 mars er tidligst mulige dato.

 

Tottenham kan maksimum oppnå 75 poeng (Da MÅ de vinne resten av de 17 PL kampene som gjenstår)

Vi har allerede 50 poeng, så vi trenger 26 poeng til for å gjøre det umulig for tottene å ta oss igjen.

Ergo vi må vinne de neste 8 kampene for å få 75. Og for å få det siste ene poenget for å kunne feire denne dagen, da må vi ha en uavgjort hjemme mot Boro.

 

Tror dette er riktig etter å ha sett på tabellen, og regnet ut resterende kamper og poengdifferanse.

 

Jaja, tar du det helt nøyaktig så. B) Kan også nevnes at Tottenham har Chelsea og Everton borte, og Man Utd hjemme i løpet av de neste fire kampene i serien.

Link to comment
Share on other sites

St. Totteringsday kan vitterlig komme før den tid.

Hvor sansynlig er det at Totteneplutselig skal begynne å vinne flere kamper på rad???

 

Tidligste St. Totteringsday kan bli rundt 9. februar.

 

 

Trsdag 01.01.08

Arsenal 50

Spurs 24 75 poeng kan spurs oppnå

 

 

 

Mandag 14.01.2008

Arsenal-Birmingham hjemmeseier 53

Chelsea - Tottenham hjemmeseier 24 og da kan spurs oppnå maks 72 poeng

 

Lørdag 19.01.2008

Fulham - Arsenal borteseier 56

Tottenh - SUnderland borteseier 24 og da kan spurs oppnå maks 69 poeng

 

Onsdag 30.01.2008

Arsenal - Newcastle hjemmeseier 59

Everton - Tottenham hjemmeseier 24 og da kan spurs oppnå maks 66 poeng

 

Lørdag 02.02.2008

Manch C - Arsenal borteseier 62

Tottenh - Manch U hjemmeseier 24 og da kan spurs oppnå maks 63 poeng

 

Man 11.02.2008

Arsenal - Blackburn hjemmeseier 65

Derby - Tottenham hjemmeseier 24 og da kan spurs oppnå maks 60 poeng

Link to comment
Share on other sites

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=192461

 

Spillerne på Tottenham må forsøke å overbevise hverandre om at de spiller for en storklubb, med vekslende hell..! :) :huh:

 

Og ikke rent lite ironisk at dette kommer fra Robinson. For HVIS Tottenham virkelig er en storklubb, hvorfor har de fortsatt en keeper med smørnever og en spenst som en sekk poteter? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Når er egentlig rekorden for St. Totteringsday? Mener å huske at den har vært i februar en gang før, men kan ikke huske at den har vært før det.

 

Noen som har peiling?

 

Forøvrig en fornøyelse å følge med på "revolusjonen" de holder på med. Slankere spillere har vært fokus, men hva med å også ha spillere som kan løpe, plassere seg, putte straffer og til og med en keeper som kan holde på ballen? Nei, det er nok et mye større problem enn bare tykke spillere (Jol gjorde en god jobb) som er problemet til Tottenham!! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jo ikke at tottene skal vinne alle disse kampene, men her snakker vi når tottene ikke kan ta oss igjen teoretisk sett, ikke i praksis. Hadde vi feiret St. Totteringhamsday utifra praksis og ikke teori, da kunne vi jo feiret denne dagen før sesongstart ;)

 

St. Totteringhamsday kan da teoretisk være i boks i februar?

Sett at spudz taper alle kampene og vi vinner alle kampen så klart ;)

Link to comment
Share on other sites

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=192461

 

Spillerne på Tottenham må forsøke å overbevise hverandre om at de spiller for en storklubb, med vekslende hell..! ;) :D

 

Og ikke rent lite ironisk at dette kommer fra Robinson. For HVIS Tottenham virkelig er en storklubb, hvorfor har de fortsatt en keeper med smørnever og en spenst som en sekk poteter? ;)

 

Robinson graver sin egen grav. Den dagen Spudz blir toppklubb ;) , er det selvsagt ikke plass til denne såpa.

 

Ellers kan man jo plukke VG-teksten fra hverandre:

 

Bohem-laget fra Nord-London har slitt i Premier League i år, og det er trolig dèt som gjør at Berbatov nå åpner for å gå til en av de store.

Det er ikke bare i år. Har vel slitt siden 1961. ;)

 

Robinson håper god videre innsats i cupene kan gi bedre form også i serien.

Mye tyder jo på det. :lol:

 

- Forhåpentligvis kommer vi til finalen i ligacupen, og hvis vi kan bygge på de gode prestasjonene i det siste, vil vi klatre på tabellen.

Jøss! Trodde at ligacupen ikke var særlig prioritert. De stiller jo stadig vekk med sterkt redusert lag i denne turneringen. Ellers bør de ha gode muligheter til å klatre på tabellen. De er jo nærmest et bunnlag. :P

 

 

Ellers fortjener piscator skryt for sin signatur:

"Ahhh, fotball er et fascinerende spill dere!"

 

Canal+ kommentator Arve Fuglum etter at Tottenham brente straffe, og Bendtner kom rett fra benken og skallet inn seiersmålet.

 

Arve Fuglum bør oppriktig talt bli æresmedlem i Arsenal Norway!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Q: What do you call a Tottenham fan on the moon?

A: A Problem.

Q: What do you call 100 Tottenham fans on the moon?

A: An even bigger problem.

Q: What do you call all the Tottenham fans on the moon?

A: Problem solved :)

Link to comment
Share on other sites

Så nettopp på Eurosport at Spurs og Rangers hadde blitt enige med en overgang for Alan Hutton for £8 mill. Spurs problem er kun at selv om klubbene var enige, gikk ikke Hutton selv med på overgangen.

 

Nok en nestensigning vi må registrere i boka.

Link to comment
Share on other sites

Så nettopp på Eurosport at Spurs og Rangers hadde blitt enige med en overgang for Alan Hutton for £8 mill. Spurs problem er kun at selv om klubbene var enige, gikk ikke Hutton selv med på overgangen.

 

Nok en nestensigning vi må registrere i boka.

 

Må vell snart begynne på en ny bok nå ! ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...