Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Var ikkje han som øydelagde karriera te håland. Håland spelte jo seinare i samme kampen

 

Uansett, på Wikipedia-linken står det at det var det andre kneet som hindret han i å fortsette. Men jeg vill likevel mene Roy Keane er en trist trist man utifra hva han gjorde i denne situasjonen og før. Tre og et halvt år etter at Haaland hadde taklet han stygt og visstnok hadde sagt at han fortjente å bli skadet går han altså inn for å sette en stopper for Haalands karriere. Når dommeren gir han et rødt kort viser han ikke fnugg av anger men går heller ned til den stygt skadede Haaland og sier noe stygt. Senere gir han ut en bok der han forklarer alt dette, igjen uten fnugg av anger på at han bevisst gikk inn på å ødelegge en spillers karriere pga av såret stolthet for noe som hadde skjedd for 3,5 år siden. At han i all den ettertid han da kunne tenkt seg om ikke har såpass innsikt at dette var forferdelig gjort av han synes jeg nesten peker mot at han er sinnsyk. Sikkert litt synd at jeg ser det slik , for ellers kunne jeg sikkert sett noen tribute-snutter eller lignende og latt meg imponere av det mange ManU-fans omtaler som en legende.

Link to comment
Share on other sites

Fra TV:

Tippern

Syke hvor deilig der var å se Lehmann drite seg ut!

--- Medlem nummer 1234 ---

Vi kan huske en annen "drite" episode som er mye artigere enn tabben til Jens :)

 

RobbietarKeanotov

Drittlag! Faen

Ja, hvem er egentlig drittlaget?

 

Ville sette inn den Spursdrakta med avføringsreklame bakpå ;) , men kunne ikke finne den.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 14 2007, 10:18 PM) 100527[/snapback]

TVAnts begynte å hakke nå i andre omgang for meg.. umulig å følge med.. men hvordan fungerer den der? Kopierer du linken til Windows MediaPlayer?

 

Jepp! Men no begynte det å bufre her hos meg..

Blir bra om eit par månader når Riks-TV kjem.. ;)

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Aug 14 2007, 10:18 PM) 100527[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

TVAnts begynte å hakke nå i andre omgang for meg.. umulig å følge med.. men hvordan fungerer den der? Kopierer du linken til Windows MediaPlayer?

 

Jepp! Men no begynte det å bufre her hos meg..

Blir bra om eit par månader når Riks-TV kjem.. ;)

 

Ja B) bestilte en HD TV i dag også, også skal jeg bestille Riks-TV når det kommer i oktober :P

Link to comment
Share on other sites

Jaja, stakkar yidsa. De er fullt med opptimisme og tror vel at de kan komme på 4.plass(før sesongen), mens i skrivende stund på sisteplass. Dette er fantastisk, og det "selvmålet" til Zokora var prikken over i'en på en kjedelig omgang. Blir en fin liten tur til TV-forumet i kveld ja. Men nå håper vi vel ikke at resultatene blir så dårlige at Jol må gå. Bare elsker å se ham "trene" spurvene. Etter CL-optimisme, ser det nå dårlig ut med UEFA-cupen, om lag som Newcastle og Everton forstetter å imponere, samtidig som City, Blackburn og Pompey har en sjans til å havne foran Tottenham nå.

 

Nærmer seg 70 minutter nå ;)

Link to comment
Share on other sites

Der var det slutt! Veldig gøy å lese på TV-forumet nå, av alt det som blir sagt er det vanskelig å plukke ut noe. Men en av dem skrev dette her: "Fortsatt 1.22 på Evertonseier..La oss satse en 1000-lapp hver og kjøpe en ving til Spurs" B) , ellers klager de på skader på de som ikke spiller, samtidig som de klager på de som spiller. Og Martin Jol, nei, tror de venner seg til den karen, selvom mange vil sparke ham akkurat i kveld.

Hvis de hadde hatt like mye skader som oss i fjor, så hadde det ikke gått like bra. St.Totteringsday 1/2.januar? Hvis vi vinner alle og de taper alle så ;) Neida, kan jo ikke feire den rett etter jul og nyttår, sååå rundt februar/mars ville hvert fint. Ellers så er det ikke så mange supportere som kaller sitt eget lag for møkkalag osv. Sier det igjen, et spurs tap kan ikke feires bedre enn å lese på forumet deres etterpå :P Tottenham 1-3 Everton!!

Link to comment
Share on other sites

Faktisk overraskende svakt av Spudz. Hadde ærlig talt forventet noe bedre. Problemet er at disiplene til Jol omtrent ikke klarer å skape noe verdens ting. På TV-forumet skrives det side opp og side ned om skader og savnet av Lennon. Det er nok ikke så lett, tror muligens Jol har en finger med her.

 

Apropos skader, så klarte vel Arsenal å nå CL-finalen med gud vet hvor mange skadde forsvarsspillere? The Young Guns ryddet unna i stor stil.

Link to comment
Share on other sites

Uff a meg.. Nesten så en føler med yidsa. Her går selveste "The Special One" ut og utroper Spurs til en tittel-utfordrer(!) før sesongen - og så kommer virkeligheten fort og innhenter dem. Ai, ei, æi... ;) B)

 

Må forøvrig berømme Evertons Arteta. Han var meget god i fjor, og fortsetter der i år. Han kledde i dag fullstendig av Tottenham, og viste med all mulig tydelighet at yidsa kanskje burde brukt noe mer penger på midtbane/forsvar - og ikke enda en spiss, i sommer.. Men men - Tottenham er og blir Tottenham.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...