Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

dette var bra ja, ser at Dani Alves spilte 56 minutter mot spudz og kanskje vi hadde en speider a la Grimandi eller noe på tribunen i dag siden Alves har blitt linket nå i det siste..

Link to comment
Share on other sites

Good going. Da har spudz hatt sine "15 minutes of fame". Da har ting stabilisert seg, og vi kan konsentrere oss om det viktigste; nemlig St.Totteringhamsday! :angry:

 

Jeg har ikke helt forstått hva St. Totteringhamsday er... Kan noen forklare?

Den dagen Scum ikkje kan ta oss igjen på tabellen

Link to comment
Share on other sites

Har brukt mye tid nå på denne:

Tabellen som man selv kan regne ut

 

Ikke helt sikker på om den er postet før,men putter den her i tilfelle noen vil prøve å regne ut/tippe når St.Totteringhamsday kommer i år;)

 

Ut fra min tabell blir det tredje plass på oss, mens det blir en 8.plass på spudz;)

 

Veldig offtopic dette her men..:

 

Jeg fikk denne tabellen:

 

1 ManU

2 Chelsea

3 Liverpool

4 Arsenal (like mange poeng som Bolton :angry:)

5 Bolton

6 Pompey

 

 

 

9 Tottenham

 

 

 

 

 

 

 

 

17 Shieffield Utd

18 Charlton

19 West Ham

20 Watford

Link to comment
Share on other sites

Good going. Da har spudz hatt sine "15 minutes of fame". Da har ting stabilisert seg, og vi kan konsentrere oss om det viktigste; nemlig St.Totteringhamsday! :angry:

 

Jeg har ikke helt forstått hva St. Totteringhamsday er... Kan noen forklare?

Den dagen Scum ikkje kan ta oss igjen på tabellen

 

Ok. Hehe :blink:

Link to comment
Share on other sites

Har brukt mye tid nå på denne:

Tabellen som man selv kan regne ut

 

Ikke helt sikker på om den er postet før,men putter den her i tilfelle noen vil prøve å regne ut/tippe når St.Totteringhamsday kommer i år;)

 

Ut fra min tabell blir det tredje plass på oss, mens det blir en 8.plass på spudz;)

 

Veldig offtopic dette her men..:

 

Jeg fikk denne tabellen:

 

1 ManU

2 Chelsea

3 Liverpool

4 Arsenal (like mange poeng som Bolton :P)

5 Bolton

6 Pompey

 

 

 

9 Tottenham

 

 

 

 

 

 

 

 

17 Shieffield Utd

18 Charlton

19 West Ham

20 Watford

Fikk Rottenham på en sikker 14.plass jeg ;)

Link to comment
Share on other sites

Har brukt mye tid nå på denne:

Tabellen som man selv kan regne ut

 

Ikke helt sikker på om den er postet før,men putter den her i tilfelle noen vil prøve å regne ut/tippe når St.Totteringhamsday kommer i år;)

 

Ut fra min tabell blir det tredje plass på oss, mens det blir en 8.plass på spudz;)

 

Denne tabellen har sine svakheter. Nå har jeg prøvd å få Spudz under streken, men klarer bare å få de ned på en 15. plass. Det skal sies at mange av andre nedrykkslagene puster Spudz i nakken. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Og selvsagt måtte det en straffe til for at de skulle klare å berge poeng idag også. I tillegg var det soleklar filming av nr.8 på sc*m. Han ble dyttet utenfor 16-meteren, men kastet seg ned inne i 16-meteren så fort han var i nærheten av keeper.

 

Link til straffesituasjonen og selve straffen: http://www.dailymotion.com/FootballHeaven/video/2892345

 

Baines scorte forresten et praktfullt mål. Her er linken: http://www.dailymotion.com/FootballHeaven/video/2892224

Link to comment
Share on other sites

Ligger an til St.Tottringsday på Shit Fart Lane.

 

St.Totteringsday på selveste WHL. Det hadde vært noe det! Men jeg tror nok vi må vente. Satser på at begivenheten finner sted når vi spiller mot Fulham. Da sitter Charlie ringside på Emirates!!

 

Ellers registerer jeg at Spudz putter mange mål, men så lenge det også renner inn bakover ser jeg ingen grunn til panikk.. :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...