Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

You know the difference between Tottenham Hotspurs and a triangle?

 

 

the triangle has 3 points

Heheheh :ph34r:

 

 

Syns virkelig synd på tottenhamsupporterne. Var innom tottenhams venner her en dag, og der står det riktig så dårlig til om dagen. Dem holder jo med et lag på lik linje som oss, så jeg kondolerer for å være helt ærlig. :huh:

Link to comment
Share on other sites

You know the difference between Tottenham Hotspurs and a triangle?

 

 

the triangle has 3 points

Heheheh :ph34r:

 

 

Syns virkelig synd på tottenhamsupporterne. Var innom tottenhams venner her en dag, og der står det riktig så dårlig til om dagen. Dem holder jo med et lag på lik linje som oss, så jeg kondolerer for å være helt ærlig. :huh:

 

Håper du kødder, vi på lik linje som scums? Langt ifra... De har 2p, vi har 12p.

Link to comment
Share on other sites

You know the difference between Tottenham Hotspurs and a triangle?

 

 

the triangle has 3 points

Heheheh :ph34r:

 

 

Syns virkelig synd på tottenhamsupporterne. Var innom tottenhams venner her en dag, og der står det riktig så dårlig til om dagen. Dem holder jo med et lag på lik linje som oss, så jeg kondolerer for å være helt ærlig. :D

 

Håper du kødder, vi på lik linje som scums? Langt ifra... De har 2p, vi har 12p.

Et lag er et lag. Om det har 0 eller 90 poeng er det samme. Ja, det er scums, men likevel. Stakkars folk. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Flere medier melder at spudz har lakt inn bud på Hughes! Kan egentlig ikke skjønne hvordan han kan takke ja til det ettersom City virkelig er i dytten om dagen. Det skulle da ikke ligge mer penger i en jobb i spudz, enn under mennene fra DIC

Link to comment
Share on other sites

Flere medier melder at spudz har lakt inn bud på Hughes! Kan egentlig ikke skjønne hvordan han kan takke ja til det ettersom City virkelig er i dytten om dagen. Det skulle da ikke ligge mer penger i en jobb i spudz, enn under mennene fra DIC

 

Ingenting overrasker meg! Og Spudz vet å bruke penger. Tipper at Spudz er klare for å streke seg langt. De lever i håpet at noe må fungere før eller siden.

 

Ellers regner jeg med at Spudz vinner til helgen. Hull kommer på besøk, og de har akkurat levert tiårets kamp. Alt ligger klart for et nytt vendepunkt! :)

Link to comment
Share on other sites

Flere medier melder at spudz har lakt inn bud på Hughes! Kan egentlig ikke skjønne hvordan han kan takke ja til det ettersom City virkelig er i dytten om dagen. Det skulle da ikke ligge mer penger i en jobb i spudz, enn under mennene fra DIC

 

Mark Hughes? Da har vel i såfall styret i Tottenham gjort det igjen. Hvis de begynner å se seg om etter andre managere før de sparker den de allerede har.

Link to comment
Share on other sites

Flere medier melder at spudz har lakt inn bud på Hughes! Kan egentlig ikke skjønne hvordan han kan takke ja til det ettersom City virkelig er i dytten om dagen. Det skulle da ikke ligge mer penger i en jobb i spudz, enn under mennene fra DIC

 

Mark Hughes? Da har vel i såfall styret i Tottenham gjort det igjen. Hvis de begynner å se seg om etter andre managere før de sparker den de allerede har.

Noe som ikke er overaskende... Det styret virker jo ikke fotballkompetent for 10 øre!

 

Ellers så vet jeg at Spudz er gode til å punge ut, men mennene fra DIC har jo ekstremt mye mer penger, og virker minst like "sløse-kåte" :)

Link to comment
Share on other sites

Synes synd på de som velger å være manager for spurs. Jeg mener de ikke får tid på seg og at hovedproblemet ligger i hvordan klubben blir styrt. Det er latterlig at de ikke lærer av sine feil, ved på nytt å kontakte andre managere bak ryggen på Ramos. Det samme skjedde da Jol var ansatt hos spurs, og det kom ingenting bra ut av det. Mangel på samarbeid, tillit og støtte fra styret er ikke bra, og det bør skremme alle potensielle managere fra å involvere seg med tottene.

 

De gjorde en stor feil i fucke ting opp med Jol, og det samme er i ferd med å skje med Ramos. Hvem ville ikke sagt opp jobben hvis de hadde fått vite at arbeidsgiver er i ferd med å skaffe en erstatter for deg?

Link to comment
Share on other sites

Å sparke Ramos vil være en større tabbe enn salgene av Berbatov, Keane og Defoe. Hvis det er en mann som klarer å få Spurs til nye høyder er det Ramos. Det han fikk til med Sevilla var meget imponerende, og jeg ikke i tvil om at han klare å gjøre det bra med Spurs DERSOM han får tid. Newcastle sliter med det samme problemet. Uten kontinuitet på trenersiden, vil nye trenere stadig få sparken før de har rukket å skapt sitt nye lag. Det tar mer enn ett år å skape et vinnerlag som skal utfordre topp 4!

Link to comment
Share on other sites

Det er ingen tvil om at Spursstyret har et stort problem når det gjelder managere. De finner meget dyktige folk, men går det ikke NØYAKTIG som de vil, sparker de dem. Jol har allerede vist hva han kan i HSV, og vi kjenner jo til Ramos fra Sevila.

 

Å sparke Ramos nå, vil nok være en stor tabbe. Managere trenger tid på seg, og alle de nye spillerne må finne ut av hverandre. Ramos har litt erfaring med Spurs nå - en ny manager vil sannsynligvis trenge enda mer tid, istedenfor å gi Ramos tillit og tid til å snu ting.

Link to comment
Share on other sites

Prøver meg med et seriøst innlegg denne gangen. :-|

 

Om dette medfører riktighet, så begynner jeg seriøst å lure på styre og stell i naboklubben.

 

Hvis dette stemmer, så bruker de samme fremgangsmåte som sist. Styret gikk på managerjakt mens Martin Jol satt i managerstolen. Sikkert ikke uvanlig, men det må da gå an gjøre ting litt mer i det skjulte. En lite profesjonell måte å gå frem på.

 

Jeg har troen på Ramos. Han har vist sin styrke i Spania og ser ut til å ha et godt rykte. Problemet her er at ting har tatt tid. Slikt passer dårlig for en klubb som er sulteforet og som desperat vil havne blant de fire beste. Hvor tålmodig klarer styret å være denne gangen?

 

Ellers stiller jeg spørsmålstegn ved hvordan klubben håndterte Berbatov-saken. Sommeren mest åpenbare overgang, var vel at han ville forsvinne. Når han til slutt forsvinner i siste time, så kommer det sure oppgulp fra flere kanter.

Link to comment
Share on other sites

Oh Shity-Spurs!

(Oh Shity-Spurs!!!)

Are going down!

(Are going down!!!)

Oh Shity-Spurs are going down

We're gonna laugh in large numbers

Coz Shity-Spurs are going down! :)

 

Jeg finner hvertfall litt trøst i dette. Det er rett og slett fantastisk hva som skjer oppe i N17 for tiden ;) Lenge leve Juande Ramos! Og jeg fortsetter min lojalitet til TV-forumet!

 

(F*en, tenk om vi hadde vært like heldige som Luckypool... 3-2 på overtid igjen...) Nei, The One And Only Scum tapte hvertfall, se det på det positive!

Link to comment
Share on other sites

Dette var FØR kampen i dag:

 

Krise!!

 

Ramos - jævla spanjakk skjønner ingenting av engelsk fotball. Skjønner ikke engelsk, elendig taktikker, feil system SPARK HAM!!

Zokora han fortjener ihvertfall å bli sparket ut, han gjør jo feil på feil på feil. Temmelig idiot han derre commoli som ga han ny kontrakt.

Lennon kan vi jo også sparke, han kan jo ikke annet enn å løpe fort.

Bent - fy faen for et bomkjøp - han har bare scort tre mål mer enn de to som var spisspar ifjor. Tilsammen! Få ham ut kan ingenting.

Pavluchenko uffameg ny rebrov garantert - treig, svak, dårlig kommer aldri til å bli bra han heller.

Dawson vandrende katastrofe - han vil jeg ihvertfall aldri se mer.

Modric nei faen han er altfor liten, altfor lett for premier league.

Bentley : hva har skjedd med han? Han har jo faen meg glemt hvordan man slår en ball!

Gio Nei altfor lett og liten han også.

Jenas kan komme inn hver fjerde kamp han spiller jo bare bra en av fire...

Gomes - Han er ihvertfall bra nei forresten han er bra i første omgang ræva i andre.

King er jo faen ikke seg sjøl han heller.

Bale er en skygge av seg selv!

Kanskje verst av alt vi LÅNTE en spiller av united Aller verst: Han heter campbell - faen om han skal få lov til å spille!

Herregud Gilberto gidder jeg ikke nevne en gang!

Glemt noen? tja vet ikke jeg.

 

Har fulgt med på forumet i det siste og hvis man slår spillertråder og andre tråder sammen ser det ut omtrent som dette innlegget.

 

Fy faen for en gjeng med sutrehuer vi er!

 

I dag reiser vi kjerringa!! Banker Hull!!

Får troa på oss sjøl igjen!!

Ikke faen om vi taper idag!!!

 

Joda, hottentottene tapte!

Link to comment
Share on other sites

Dette bør i alle fall gi litt perspektiv på "krisen" i vår egen klubb. Forøvrig er det riktig fornøyelig.

 

Dette hadde jeg f ikke trodd! Satte til med noen kroner på at Spudz skulle vinne i dag. :D

 

Man kan snakke om krise i Arsenal når resultatene uteblir mot antatt svakere lag, men hva skal man kalle dette? En klubb med skyhøye ambisjoner som jevnt og trutt har svidd av mangfoldige millioner av pund, samtidig som nye fjes dukker opp i managerstolen. På alle nivå har det blitt snakket om å ta det store steget, og være blant de aller beste i ligaen.

 

Må innrømme at jeg er svært spent på veien videre. Har Levy & co baller til å fortsette.

 

PS! Legg merke til hvordan Martin Jol gjør det i Tyskland…

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...