Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Morsomt at Bendtner henges ut på TV forumet, og at han skal være suprvenes nye "helt" etter at han stoppa skuddet til Cesc i går og "krangelen" med Ade i vinter. De har tydeligvis glemt at Bendtner senket dem mes sitt første touch på ballen, etter bare å ha vært på banen i 5-10 sekunder sist lagene møttes i PL. Så BARE gode ting gjør vel ikke dansken for suprvetaperne?

Link to comment
Share on other sites

Morsomt at Bendtner henges ut på TV forumet, og at han skal være suprvenes nye "helt" etter at han stoppa skuddet til Cesc i går og "krangelen" med Ade i vinter. De har tydeligvis glemt at Bendtner senket dem mes sitt første touch på ballen, etter bare å ha vært på banen i 5-10 sekunder sist lagene møttes i PL. Så BARE gode ting gjør vel ikke dansken for suprvetaperne?

 

Teflon er noe dritt :D

 

bendtner-goal-spurs-2.jpg

 

Herlig bilde, herlig kamp!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hvis det er Robbie "The Cunt" du sikter til, så står vel han under "Spillere som slo gjennom"..?

 

herregud...flause av meg..rødme..

 

Men når det er sagt, så burde han vel blitt plassert i den andre kategorien..! Vil ikkje kalle å spele for Tottenham for å "slå igjennom".. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Hva er det med at folk "mobber" Tottenham for å ha vunnet Ligacupen? Ligacupen er et trofè, og jeg tviler på at vi hadde gitt faen hvis vi hadde vunnet det.

 

Tottenham har sølvtøy å vise til denne sesongen, det har ikke vi. Vi kvalifiserer oss dog til Champions-League, men uansett.

Link to comment
Share on other sites

Greit nok at Spudz vinner 1-0 når det gjelder pokaler, men der er det jaggu slutt. Verdsetter Arsenals innsats i ligaen og CL-plass langt høyere enn en pokal i ligacupen.

 

Og ja, jeg vil gjerne vinne den pokalen også. Og det hadde vi sikkert gjort i løpet av Wengers tid om han hadde gitt full gass i turneringen.

 

Ellers er vi som Arsenal-supportere programforpliktet til å rakke ned på naboen. ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...