Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Det er sikkert morsomt for et taperlag som Spurs å vinne noe, men er ikke reaksjonen til Keane litt i overkant...? Mannen gråter jo.

Tross alt er det bare Carling Cup.

 

 

Reaksjonen til Keane er ikke i overkant.. Mannen gråter selvfølgelig fordi de har vunnet Carling Cup (en av de største trofeene i Europa, utenom Champions League)

 

Gratulerer !

Tror du Fabregas, Gallas, Adebayor eller Toure ville grått hvis de hadde vunnet Mikke Mus? -Neppe.

Dessuten er Carling Cup-trofeet veldig lite...

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg må si at jeg sjelden har sett et lag rundspille Chelsea så til de grader som Spurs til tider gjorde i går.

 

Som Safe Hands sier over, så var det det beste laget som vant.

 

Forøvrig er det ikke vanskelig å skjønne hvorfor Spursspillerne jubler så hemningsløst, for de må nyte det mens de kan - det blir minst like lenge til neste gang.

 

EDIT:

Ser at noen av Spursspillerne tok ser et og annet glass for mye i ettertid.

 

JermJanasLL_228x361.jpg

 

Det er forøvrig flere bilder av King i denne linken.

 

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...779&ito=newsnow

Link to comment
Share on other sites

For all del, Gratiss til hottentottene. Angripende lag bør alltid vinne mot deffensive, kjedelige lag. Men, ligacupen er en mikke mus cup, så skjønner ikke helt det vanvittige oppstyret de klarer å lage ut av det.

 

Når det er sagt så er det kun CL og ligacupen vi mangler i vår samling nå under Wenger (i tillegg til UEFA selvsagt), så hadde gjerne sett at vi tok LC en gang. Litt vanskelig med den ekstreme ungdomssatsingen som Wenger kjører, men om vi fortsetter med samme kvalitet i a-stallen i årene fremover så har jeg stor tro på at LC pokalen havner på AG i nær fremtid.

 

Forøvrig ikke lenge til St. Totteringhamsday nå, så da får vi juble på samme måte som tottene for LC!! :-)

Link to comment
Share on other sites

Bildene og linken til Helmik’n viser at Spudz var tydelig sulteforet på suksess. :)

 

Når det er sagt, så må jeg innrømme at jeg i utgangspunktet var likegyldig til hvem som ville vinne denne kampen. Slik som kampen utviklet seg, så er det ingen tvil om at Spudz vant fortjent. Chelsea spilte som de har gjort mange ganger før. Kjedelig og kynisk! Videre er det jo fint at Chelsea opplever motgang. Blir for dumt om russeren skal vinne og vinne bare fordi han doper klubben økonomisk.

 

Må også innrømme at jeg gjerne ville ha vunnet ligacupen med Wenger. Om det skjer er en annen sak. Vi var utrolig nærme i fjor, og hadde muligens fortjent et bedre resultat. Må heller ikke glemme at vi har kommet langt i denne cupen i mange år på rad. Tror dog at oddsen er i mot Arsenal så lenge Wenger bevisst kjører med unggutter/blanding av juniorer og seniorer.

Link to comment
Share on other sites

Moe_Odin på TV la virkelig gullkornet her:

Så lenge han ikke har vert i slosskamp eller noe annet alvorlig så er det ikke noe å lage et stor nummer utav.

 

La nå guttene få feste å " ta an heilt ud"

 

Ikke hver dag du vinner en pokal.

 

HAHA! Måtte le! Det er ihvertfall ikke hver dag tottene vinner en pokal nei, og det synes utifra disse bildene på DailyMail. Ser jo ut som hele gjengen har røyket Marihuana.

 

Tror forresten denne turen på byen gjorde et aldri så lite tilbakeslag på det stramme kostholdet Ramos har innført. :)

Link to comment
Share on other sites

Først vil jeg si; Gratulerer til Tottenham! Seieren var fultfortjent!

 

For det andre; Her syns jeg faktisk det lyser endel sjalusi.. Tottenham vant Ligacupen, dvs at Tottenham har en pokal i år. Hvis vi ikke vinner serien eller CL, så har vi ingen pokaler. Fotball består av sølvtøy, og uansett hvor "liten" ligacupen er, så er det en tittel!

 

Tottenham har et meget spennende lag på gang, og de vil så absolutt ikke gjøre seg bort neste sesong.

 

Jeg kan forresten banne på at hvis Arsenal hadde vunnet ligacupen, så hadde vi vært stolte som fy, og jeg hadde gjerne sett at det var Arsenal som kunne løfte trofeet! Det begynner å bli en stund siden vi også kunne gjøre nettopp dette!

Link to comment
Share on other sites

1. Tottenham har et meget spennende lag på gang, og de vil så absolutt ikke gjøre seg bort neste sesong.

 

2.Jeg kan forresten banne på at hvis Arsenal hadde vunnet ligacupen, så hadde vi vært stolte som fy, og jeg hadde gjerne sett at det var Arsenal som kunne løfte trofeet! Det begynner å bli en stund siden vi også kunne gjøre nettopp dette!

 

1. Har vi ikke hørt dette i MANGE år nå??? :)

 

2. Vi hadde vært stolte, men ikke fordi ARSENAL hadde vunnet LC men fordi Arsenals UNGDOMMER hadde gjort det. Vårt junior/reserve lag hadde da slått toppede mannskaper til PL lag på veien (mest sannsynligvis), og hadde prestert et kunststykke av dimensjoner.

 

Og det er en stor forskjell på å vinne LC med toppet mannskap fordi det er det eneste man har mulighet til å vinne, og på å prøve å vinne det med reserve/junior lag fordi man har så mye annet man kjemper om å vinne. For å skissere dette enkelt så er Arsenals prioritering i 2008, med supporternes ønske i parantes:

 

1. PL (1)

2. CL (2)

3. FA (3)

4. LC (4)

 

Tottenhams prioritering med samme ønske i parantes:

 

1. UEFA (2)

2. LC (4)

3. FA (3)

4. PL (1)

 

Med andre ord så følger Arsenal supporternes ønske, mens Tottenham må snu seg der det er mulig for å få sølvtøy. Jeg er ikke i tvil om hvilken av disse jeg er mest glad for :-)

Link to comment
Share on other sites

Synes nesten det med juniorlag er litt overvurdert. Det virker som om mange av oss goonere bruker det som en unnskyldning for at vi skal ryke ut av CC, eller at vi ikke under Wenger har vunnet denne cupen. Ligacupen er i aller høyeste grad en cup alle lag blir stolte av å vinne, og selv om poenget med at det er den minst viktige av de fire mulige pokalene som er "minst verdt" er korrekt, så er sølvtøy fortsatt sølvtøy. Om man ser på lagene som har vunnet denne cupen de seneste åra, Chelsea, Man Utd, Chelsea og nå spurs, alle toppklubber (bare spurvene som ikke her heeeeelt i toppen av disse) og alle med nokså toppet mannskap, så sier det litt om at cupen også etterhvert har blitt ettertraktet blandt de virkelig store. Cupen har nok fått mye mer prestisje over seg nå enn hva den hadde for noen år siden, og det kommer nok av at konkurransen er så tøff i PL. Når det er sagt er jeg likevel ikke missfornøyd med Wengers prioriteringer. Men det er like mye fordi vi kommer langt nesten hvert eneste år, som det faktim av at vi bruker mange spennende spillere. Når det er sagt så er det langt ifra rene reservelag vi stiller, hvertfall ikke i semifinale/finale.

 

Gratulerer Tottenham, årets vinner av CC. Dere fortjente å vinne, og jeg er glad for at det ble mange gule kort, og at Chelsea spillerne måtte gjennom 120 tøffe minutter. Hvem vet, nå som spillerne har oppnådd det som er å oppnå i en klubb som tottenham så aner vi kanskje en spillerlukt til sommeren B)

Link to comment
Share on other sites

Synes nesten det med juniorlag er litt overvurdert. Det virker som om mange av oss goonere bruker det som en unnskyldning for at vi skal ryke ut av CC, eller at vi ikke under Wenger har vunnet denne cupen. Ligacupen er i aller høyeste grad en cup alle lag blir stolte av å vinne, og selv om poenget med at det er den minst viktige av de fire mulige pokalene som er "minst verdt" er korrekt, så er sølvtøy fortsatt sølvtøy.

 

Men nå har det seg slik at Arsenal stiller med rimelige reservepregede lag i denne turneringen. Det er bare å sjekke lagoppstillingen i denne turneringen. Synes det blir galt når man snakker om at vi bruker det som en unnskyldning. Lagoppstillingene ljuger ikke.

 

Uansett hva jeg mener i denne saken, så vil jeg fortsatt gratulere Spudz med denne pokalen. Det var fullt fortjent. Og ja, jeg vil gjerne vinne den pokalen også.

 

Newcastle: Lukasz Fabianski Armand Traore Justin Hoyte Philippe Senderos Emmanuel Eboue Abou Diaby 64 Alexandre Song Denilson Lassana Diarra Theo Walcott Nicklas Bendtner Eduardo Fran Merida 90

 

Sheff U: Lukasz Fabianski Justin Hoyte Abou DiabyFran Merida 87 Alexandre Song Gilberto Kieran Gibbs Denilson Lassana Diarra Theo WalcottHenri Lansbury 83 Nicklas Bendtner Eduardo Nacer Barazite 86

 

Blackburn: Lukasz Fabianski Armand Traore Philippe Senderos Justin Hoyte Mark Randall Nacer Barazite 80 Fran Merida 101 Abou Diaby Alexandre Song Denilson Lassana Diarra Nicklas Bendtner Eduardo Kieran Gibbs 116

 

Spudz H: Lukasz Fabianski Armand Traore Philippe Senderos Justin Hoyte Johan DjourouBacary Sagna 46 Gilberto Denilson Abou Diaby Theo WalcottMark Randall 90 Robin Van PersieEduardo 46 Nicklas Bendtner

 

Spudz B: Lukasz Fabianski Bacary Sagna Justin Hoyte Armand Traore Eduardo 65 William Gallas DenilsonCesc Fabregas 19 Abou Diaby Gilberto Alexander Hleb Theo Walcott Emmanuel Adebayor 65 Nicklas Bendtner

 

En imponerende liste. Og med dette laget kommer vi langt år etter år, og det på bekostning av mange andre PL-lag.

Link to comment
Share on other sites

Det er sikkert morsomt for et taperlag som Spurs å vinne noe, men er ikke reaksjonen til Keane litt i overkant...? Mannen gråter jo.

Tross alt er det bare Carling Cup.

 

 

Reaksjonen til Keane er ikke i overkant.. Mannen gråter selvfølgelig fordi de har vunnet Carling Cup (en av de største trofeene i Europa, utenom Champions League)

 

Gratulerer !

Tror du Fabregas, Gallas, Adebayor eller Toure ville grått hvis de hadde vunnet Mikke Mus? -Neppe.

Dessuten er Carling Cup-trofeet veldig lite...

 

 

En lite stykk ironi i det jeg skrev da :)

Link to comment
Share on other sites

Det er sikkert morsomt for et taperlag som Spurs å vinne noe, men er ikke reaksjonen til Keane litt i overkant...? Mannen gråter jo.

Tross alt er det bare Carling Cup.

 

 

Reaksjonen til Keane er ikke i overkant.. Mannen gråter selvfølgelig fordi de har vunnet Carling Cup (en av de største trofeene i Europa, utenom Champions League)

 

Gratulerer !

Tror du Fabregas, Gallas, Adebayor eller Toure ville grått hvis de hadde vunnet Mikke Mus? -Neppe.

Dessuten er Carling Cup-trofeet veldig lite...

 

 

En lite stykk ironi i det jeg skrev da :D

Åja, hehe! :o

Tok ikke den med det første. Det hadde hørtes veldig dumt ut om du mente det...

Link to comment
Share on other sites

1. Tottenham har et meget spennende lag på gang, og de vil så absolutt ikke gjøre seg bort neste sesong.

 

2.Jeg kan forresten banne på at hvis Arsenal hadde vunnet ligacupen, så hadde vi vært stolte som fy, og jeg hadde gjerne sett at det var Arsenal som kunne løfte trofeet! Det begynner å bli en stund siden vi også kunne gjøre nettopp dette!

 

1. Har vi ikke hørt dette i MANGE år nå??? ;)

 

2. Vi hadde vært stolte, men ikke fordi ARSENAL hadde vunnet LC men fordi Arsenals UNGDOMMER hadde gjort det. Vårt junior/reserve lag hadde da slått toppede mannskaper til PL lag på veien (mest sannsynligvis), og hadde prestert et kunststykke av dimensjoner.

 

Og det er en stor forskjell på å vinne LC med toppet mannskap fordi det er det eneste man har mulighet til å vinne, og på å prøve å vinne det med reserve/junior lag fordi man har så mye annet man kjemper om å vinne. For å skissere dette enkelt så er Arsenals prioritering i 2008, med supporternes ønske i parantes:

 

1. PL (1)

2. CL (2)

3. FA (3)

4. LC (4)

 

Tottenhams prioritering med samme ønske i parantes:

 

1. UEFA (2)

2. LC (4)

3. FA (3)

4. PL (1)

 

Med andre ord så følger Arsenal supporternes ønske, mens Tottenham må snu seg der det er mulig for å få sølvtøy. Jeg er ikke i tvil om hvilken av disse jeg er mest glad for :-)

 

Greit nok det, men du ser fortsatt problemet hvis Arsenal IKKE vinner serien eller CL? Da har nemlig Tottenham en pokal, mens vi har ingenting...

 

Tottenham har lenge hatt et godt lag, og det er derfor vi hadde flaks at vi fikk 4.plassen for 2 år siden. Forskjellen er at Tottenham nå har fått en av de bedre trenerne i verden, noe de ikke hadde før!

 

Jeg er helt enig med deg i rangeringene av titlene, men da må et av dem vinnes, ellers er ikke serien en suksess egentlig!

 

Tottenham slo Chelsea, som også stilte med et av sine beste lag, og det er en god prestasjon!

Link to comment
Share on other sites

Tottenham har lenge hatt et godt lag, og det er derfor vi hadde flaks at vi fikk 4.plassen for 2 år siden.

Flaks...?

Tottenham hadde en bra ledelse i kampen om 4. plassen, vi gjorde en veldig bra sesongavslutning og fikk til slutt fjerde plassen. Spurs dreit seg bare ut som vanlig.

 

Skjønner ikke helt hvordan det er flaks.

Link to comment
Share on other sites

Tottenham har lenge hatt et godt lag, og det er derfor vi hadde flaks at vi fikk 4.plassen for 2 år siden.

Flaks...?

Tottenham hadde en bra ledelse i kampen om 4. plassen, vi gjorde en veldig bra sesongavslutning og fikk til slutt fjerde plassen. Spurs dreit seg bare ut som vanlig.

 

Skjønner ikke helt hvordan det er flaks.

 

Det er flaks fordi hele tottenham laget plutselig får matforgiftning, og det er det som nærmest avgjør at vi får 4. plassen ;)

Det har ingenting med at spurs dreit seg ut å gjøre..

Link to comment
Share on other sites

Tottenham har lenge hatt et godt lag, og det er derfor vi hadde flaks at vi fikk 4.plassen for 2 år siden.

Flaks...?

Tottenham hadde en bra ledelse i kampen om 4. plassen, vi gjorde en veldig bra sesongavslutning og fikk til slutt fjerde plassen. Spurs dreit seg bare ut som vanlig.

 

Skjønner ikke helt hvordan det er flaks.

 

Det er flaks fordi hele tottenham laget plutselig får matforgiftning, og det er det som nærmest avgjør at vi får 4. plassen ;)

Det har ingenting med at spurs dreit seg ut å gjøre..

 

Uten at eg veit det, so regner eg med at dei dreit seg ut, bokstavleg talt, då dei fråtsa i vår eminente lasagne i fjor vår.

Link to comment
Share on other sites

1. Tottenham har et meget spennende lag på gang, og de vil så absolutt ikke gjøre seg bort neste sesong.

 

2.Jeg kan forresten banne på at hvis Arsenal hadde vunnet ligacupen, så hadde vi vært stolte som fy, og jeg hadde gjerne sett at det var Arsenal som kunne løfte trofeet! Det begynner å bli en stund siden vi også kunne gjøre nettopp dette!

 

1. Har vi ikke hørt dette i MANGE år nå??? ;)

 

2. Vi hadde vært stolte, men ikke fordi ARSENAL hadde vunnet LC men fordi Arsenals UNGDOMMER hadde gjort det. Vårt junior/reserve lag hadde da slått toppede mannskaper til PL lag på veien (mest sannsynligvis), og hadde prestert et kunststykke av dimensjoner.

 

Og det er en stor forskjell på å vinne LC med toppet mannskap fordi det er det eneste man har mulighet til å vinne, og på å prøve å vinne det med reserve/junior lag fordi man har så mye annet man kjemper om å vinne. For å skissere dette enkelt så er Arsenals prioritering i 2008, med supporternes ønske i parantes:

 

1. PL (1)

2. CL (2)

3. FA (3)

4. LC (4)

 

Tottenhams prioritering med samme ønske i parantes:

 

1. UEFA (2)

2. LC (4)

3. FA (3)

4. PL (1)

 

Med andre ord så følger Arsenal supporternes ønske, mens Tottenham må snu seg der det er mulig for å få sølvtøy. Jeg er ikke i tvil om hvilken av disse jeg er mest glad for :-)

 

Greit nok det, men du ser fortsatt problemet hvis Arsenal IKKE vinner serien eller CL? Da har nemlig Tottenham en pokal, mens vi har ingenting...

 

Tottenham har lenge hatt et godt lag, og det er derfor vi hadde flaks at vi fikk 4.plassen for 2 år siden. Forskjellen er at Tottenham nå har fått en av de bedre trenerne i verden, noe de ikke hadde før!

 

Jeg er helt enig med deg i rangeringene av titlene, men da må et av dem vinnes, ellers er ikke serien en suksess egentlig!

 

Tottenham slo Chelsea, som også stilte med et av sine beste lag, og det er en god prestasjon!

 

Joda, en tittel er selvsagt vel og bra og fyller pokalskapet. Som jeg også har sagt, så ønsker jeg meg ligacupen en gang med Wenger, men forstår hans prioriteringer.

 

Dersom jeg fikk velge, så ville jeg heller være med hele veien i serien og ende på andre plass, enn å dette av lasset i oktober og vinne licacupen. For meg er serien så til de grader viktigere enn ligacupen, at jeg foretrekker spenningen hele veien med den risikoen at vi faktisk kan risikere å ikke vinne noenting.

Link to comment
Share on other sites

Tottenham har lenge hatt et godt lag, og det er derfor vi hadde flaks at vi fikk 4.plassen for 2 år siden.

Flaks...?

Tottenham hadde en bra ledelse i kampen om 4. plassen, vi gjorde en veldig bra sesongavslutning og fikk til slutt fjerde plassen. Spurs dreit seg bare ut som vanlig.

 

Skjønner ikke helt hvordan det er flaks.

 

Det er flaks fordi hele tottenham laget plutselig får matforgiftning, og det er det som nærmest avgjør at vi får 4. plassen ;)

Det har ingenting med at spurs dreit seg ut å gjøre..

Jo, de kunne jo spist noe annet enn lasange f. eks. :unsure:

Dessuten kunne West Ham fort slått Spurs uansett.

Link to comment
Share on other sites

Tottenham har lenge hatt et godt lag, og det er derfor vi hadde flaks at vi fikk 4.plassen for 2 år siden.

Flaks...?

Tottenham hadde en bra ledelse i kampen om 4. plassen, vi gjorde en veldig bra sesongavslutning og fikk til slutt fjerde plassen. Spurs dreit seg bare ut som vanlig.

 

Skjønner ikke helt hvordan det er flaks.

 

Det er flaks fordi hele tottenham laget plutselig får matforgiftning, og det er det som nærmest avgjør at vi får 4. plassen ;)

Det har ingenting med at spurs dreit seg ut å gjøre..

 

Takk! Det kunne fort endt annerledes hvis Tottenham ikke hadde mista halve laget pga matforgiftninga!

Så derfor vil jeg kategorisere det som flaks.

 

 

1. Tottenham har et meget spennende lag på gang, og de vil så absolutt ikke gjøre seg bort neste sesong.

 

2.Jeg kan forresten banne på at hvis Arsenal hadde vunnet ligacupen, så hadde vi vært stolte som fy, og jeg hadde gjerne sett at det var Arsenal som kunne løfte trofeet! Det begynner å bli en stund siden vi også kunne gjøre nettopp dette!

 

1. Har vi ikke hørt dette i MANGE år nå??? :unsure:

 

2. Vi hadde vært stolte, men ikke fordi ARSENAL hadde vunnet LC men fordi Arsenals UNGDOMMER hadde gjort det. Vårt junior/reserve lag hadde da slått toppede mannskaper til PL lag på veien (mest sannsynligvis), og hadde prestert et kunststykke av dimensjoner.

 

Og det er en stor forskjell på å vinne LC med toppet mannskap fordi det er det eneste man har mulighet til å vinne, og på å prøve å vinne det med reserve/junior lag fordi man har så mye annet man kjemper om å vinne. For å skissere dette enkelt så er Arsenals prioritering i 2008, med supporternes ønske i parantes:

 

1. PL (1)

2. CL (2)

3. FA (3)

4. LC (4)

 

Tottenhams prioritering med samme ønske i parantes:

 

1. UEFA (2)

2. LC (4)

3. FA (3)

4. PL (1)

 

Med andre ord så følger Arsenal supporternes ønske, mens Tottenham må snu seg der det er mulig for å få sølvtøy. Jeg er ikke i tvil om hvilken av disse jeg er mest glad for :-)

 

Greit nok det, men du ser fortsatt problemet hvis Arsenal IKKE vinner serien eller CL? Da har nemlig Tottenham en pokal, mens vi har ingenting...

 

Tottenham har lenge hatt et godt lag, og det er derfor vi hadde flaks at vi fikk 4.plassen for 2 år siden. Forskjellen er at Tottenham nå har fått en av de bedre trenerne i verden, noe de ikke hadde før!

 

Jeg er helt enig med deg i rangeringene av titlene, men da må et av dem vinnes, ellers er ikke serien en suksess egentlig!

 

Tottenham slo Chelsea, som også stilte med et av sine beste lag, og det er en god prestasjon!

 

Joda, en tittel er selvsagt vel og bra og fyller pokalskapet. Som jeg også har sagt, så ønsker jeg meg ligacupen en gang med Wenger, men forstår hans prioriteringer.

 

Dersom jeg fikk velge, så ville jeg heller være med hele veien i serien og ende på andre plass, enn å dette av lasset i oktober og vinne licacupen. For meg er serien så til de grader viktigere enn ligacupen, at jeg foretrekker spenningen hele veien med den risikoen at vi faktisk kan risikere å ikke vinne noenting.

 

 

Så klart jeg også velger serien, men hvis vi ikke vinner, så har Tottenham en tittel mer enn oss i år.. Hvis man skal være et av englands beste lag, så må man vinne titler!

Vi røk ut i semien, samtidig som vi lå på 1. i serien, ergo så kunne vi vunnet ligacupen UTEN å dette av lasset i oktober...

 

Jeg skjønner godt både Tottenhams spillere og fans glede ved å vinne, da det begynner bli en stund siden de har vunnet noe sist. Men hvis vi ikke vinner i år, så begynner det å bli en stund siden vi har fått noe edelt metall å!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...