Jump to content

Cupfinalen


jule3

Recommended Posts

Hei du!

 

Noen som skal se Cupfinalen Mellom Molde - Lillestørm?

 

Tror ikke det blir noen oslotur på meg, men fikk sett semifinalen i Molde da:)

 

Foresten, er det noen som vet når den spilles?

21327[/snapback]

 

I følge kampprogrammet som er trykket på baksiden av medlemskortet mitt i tornekrattet så går den 6. november.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989

Knall???

 

det kommer til å komme 4 Molde supporter og resten vil komme i gult!!!

Lillestrøm kommer til å vinne 20-0. Molde er heldige viss de ikkje kommer 5 mål bak til pause.

Link to comment
Share on other sites

Knall???

 

det kommer til å komme 4 Molde supporter og resten vil komme i gult!!!

Lillestrøm kommer til å vinne 20-0. Molde er heldige viss de ikkje kommer 5 mål bak til pause.

21349[/snapback]

 

Må passe på så du ikke tar kjeften for full nå Thomaz, og husk at hovmod står for fall...

Link to comment
Share on other sites

Knall???

 

det kommer til å komme 4 Molde supporter og resten vil komme i gult!!!

Lillestrøm kommer til å vinne 20-0. Molde er heldige viss de ikkje kommer 5 mål bak til pause.

21349[/snapback]

 

Nå er det vel ikke de på tribunen som skal spille kampen... Selv om Pip pipene stiller med en masse suportere blir det forsatt bare 11 mot 11 på banen. Om lampen blir jevn eller ikke vil nå vise seg. Tror uansett jeg ikke kommer til å se kampen. Dersom den er den 6.november blir jeg mest sansynligvis å se Scumchester-Chelsky....

Link to comment
Share on other sites

Knall???

 

det kommer til å komme 4 Molde supporter og resten vil komme i gult!!!

Lillestrøm kommer til å vinne 20-0. Molde er heldige viss de ikkje kommer 5 mål bak til pause.

21349[/snapback]

20-0 Synes du at du er mersom??????????HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA(not)

21396[/snapback]

 

mer som hva?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Huff...ett av Norges mest ufyselige lag, som har avlet fotballklyser på løpende bånd skal spille cupfinale. Her er det bare en ting å si. Heia motstanderen

Ja huff og huff! Heldigvis ble norges aller mest ufyselige lag, som også har avlet fotballklyser, behørlig banket 5-0 i kvartfinalen! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja huff og huff! Heldigvis ble norges aller mest ufyselige lag, som også har avlet fotballklyser, behørlig banket 5-0 i kvartfinalen! ;)

 

Haha...den var god Tusmo. Neste gang du drar den, så bør du kanskje prøve på en som faktisk bryr seg om Rosenborg ;) I Norge er det kun ett lag som gjelder for meg, og det er Namsos.

Link to comment
Share on other sites

Tjo hei! Hva sier du Tufsmo? Dette blir skøy. Jeg er dog klar over at AaFK er soleklare underdogs til finalen, noe som er ok for meg. Finale i seg selv er fantastisk, og kanskje kan det til og med vanke en overraskelse med deilig medaljong til sunnmøre?

 

En god fest i Oslo by blir det nok uansett. Satser på god stemning mellom lagets supportere og en spennende finale!

Link to comment
Share on other sites

Tjo hei! Hva sier du Tufsmo? Dette blir skøy. Jeg er dog klar over at AaFK er soleklare underdogs til finalen, noe som er ok for meg. Finale i seg selv er fantastisk, og kanskje kan det til og med vanke en overraskelse med deilig medaljong til sunnmøre?

 

En god fest i Oslo by blir det nok uansett. Satser på god stemning mellom lagets supportere og en spennende finale!

Dette blir kjempegøy, Runkie!

Går ut fra at du skal nedover? I såfall kan vi jo i det miste kanskje møtes på nøytral grunn og se Wolves-Arsenal?

Link to comment
Share on other sites

Jeg får se om jeg får til en reise over fjellet! Men det er en del ting som taler i mot at jeg skal få det til... Hadde man bare vært fri og frank og uten forpliktelser..

Er ikke helt 100% sikker selv heller, får vite om jeg har fått napp på søknaden min i slutten av denne uka.

Link to comment
Share on other sites

Dette blir kjempegøy, Runkie!

Går ut fra at du skal nedover? I såfall kan vi jo i det miste kanskje møtes på nøytral grunn og se Wolves-Arsenal?

 

Eg overvar sigeren over United dagen før den fantastiske cupfinala ifjor. Rett og slett ei fullkoma helg.

Og slår vi Wolves kan det bli en double for ein av dokke.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...