Jump to content

2005.09.14 FC Thun H


Andain

Recommended Posts

Satt og fulgte med Villarreal-United.

Ble sykt nervøs ettersom det aldri dukket opp noe highlights fra Arsenal-Thun... Trodde det ble 0-0.

Så kommer jeg inne her, og får se: Arsenal-Thun 2-1!!!! Gjett hvor jeg hylte og jublet :).

 

Eneste minus: Jeg begynner å bli fryktelig lei alle utvisningene til Robin. Det hjelper kanskje litt at Rundbolle også sliter med temperamentet :P .

 

Men nå skal jeg kose meg med opptak på TV3! Snakkes!

20687[/snapback]

 

Noen kommentarer:

1. Når TV3 sender kamper i opptak senere på kvelden, oppdaterer de aldri resultatet underveis.

2. Når du første hadde sett hele Utd kampen uten å vite resultatet fra arsenal kampen - hvorfor går du da inn her og får resultatet? Hadde jeg aldri gjort. Jeg valgte bevisst å unngå å høre resultatet, for så å se kampen på TV3. Så først kl 23.45 var det jubel i min stue, hehe.

 

Ikke for å moralisere, og hevde at "my way" er den rette - men jeg synes det er mest stas å se kamper jeg ikke vet resultatet på. derfor er det heller ikke sjelden jeg stiller inn videoen når jeg ikke får sett en arsenal kamp live. Da unngår jeg hele verden for ikke å høre resultatet, for så å kose meg med video etterpå. Greit nok - det er tortur å vite at de spiller uten å bli oppdatert..men det er verdt det når jeg etterpå kan kose meg med kamp :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply
Pirs hadde heller ikke denne gangen noen særlig god kamp.

20736[/snapback]

 

Kampen i går var det beste me har sett av pires denne sesongen. Men det seier kanskje litt om formen til pires om dagen. Håper det snur snart.

20777[/snapback]

 

Neste gang bør Hleb/ Ljunberg starte på kantene. Pires på benken.

Link to comment
Share on other sites

Satt og fulgte med Villarreal-United.

Ble sykt nervøs ettersom det aldri dukket opp noe highlights fra Arsenal-Thun... Trodde det ble 0-0.

Så kommer jeg inne her, og får se: Arsenal-Thun 2-1!!!! Gjett hvor jeg hylte og jublet :).

 

Eneste minus: Jeg begynner å bli fryktelig lei alle utvisningene til Robin. Det hjelper kanskje litt at Rundbolle også sliter med temperamentet :P .

 

Men nå skal jeg kose meg med opptak på TV3! Snakkes!

20687[/snapback]

 

Noen kommentarer:

1. Når TV3 sender kamper i opptak senere på kvelden, oppdaterer de aldri resultatet underveis.

2. Når du første hadde sett hele Utd kampen uten å vite resultatet fra arsenal kampen - hvorfor går du da inn her og får resultatet? Hadde jeg aldri gjort. Jeg valgte bevisst å unngå å høre resultatet, for så å se kampen på TV3. Så først kl 23.45 var det jubel i min stue, hehe.

 

Ikke for å moralisere, og hevde at "my way" er den rette - men jeg synes det er mest stas å se kamper jeg ikke vet resultatet på. derfor er det heller ikke sjelden jeg stiller inn videoen når jeg ikke får sett en arsenal kamp live. Da unngår jeg hele verden for ikke å høre resultatet, for så å kose meg med video etterpå. Greit nok - det er tortur å vite at de spiller uten å bli oppdatert..men det er verdt det når jeg etterpå kan kose meg med kamp :P

20780[/snapback]

 

Er helt enig i at Runes metode er den beste. Vi hadde vel alle en kamp som ble totalt ødelagt av vi fikk vite resultatet før vi så opptaket under VM 2002 i japan/sør-korea?

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Må si jeg syns det er rart at folk blir skuffet når vi vinner 2-1 i åpningskampen i CL. Og det med bare 10 mann på banen i oer en omgang.

Hva er det folk tror? At ett lag som har slått ut Dynamo Kiev er så dårlig at det er bare å spasere over de? Sånn er det ikke i europeisk toppfotball lenger.

Syns denne kampen bar preg av stor innsatsvilje og tolmodighet. Noe som er nødvendig når vi blir en mann mindre.

20726[/snapback]

 

 

Absolutt ingenting overrasker meg lenger når det gjelder å bli skuffet over gunners her inne.

Trodde det var bare gode lag i CL jeg....

Vi rævkjørte jo thun med 10 mann og vant helt fortjent :)

Van Persie var veldig uheldig.

Link to comment
Share on other sites

Han mente vel at Pires skulle vært byttet ut istedet for Reyes.

20764[/snapback]

 

Nei, viss du les innlegget hans så meiner han det same som meg, at Pires skulle blitt bytta ut i staden for Ljungberg.

 

Neste gang bør Hleb/ Ljunberg starte på kantene. Pires på benken.

Grunnen til at Hleb ikkje starta mot Thun var nok at han har et rett tøft kampprogram i det siste, med fulle 90 minutt i begge kampane for Kviterussland, samt 90 minutt mot Boro.

 

For øvrig hadde eg aldri klarte å ikkje holde meg oppdatert på resultatet i ein kamp som går i opptak - alt for nervøs til det. Det beste er sjølvsagt å sjå kampen live, på pub. :)

Link to comment
Share on other sites

Det er for dårlig å spille 2-1 mot Thun som kom på 2. plass i den sveitsiske ligaen...! :)

 

Men van Persie fortjente nok det røde kortet ja...! Han kommer inn met knottene først, og setter de rett i panna til Thun spilleren. Uansett om han ikke ser den spilleren som kommer der så er det skikkelig stygt, og rødt kort! Men jeg la merke til at hvis du ser på RV11 når han kommer inn så følger han bare med på ballen, helt til han ser Thun-spilleren, og så lukker han øynene og prøver å trekke seg. Men helt klart rødt kort fordet!

 

Helt syke bytter i dag av Wenger...disse byttene skulle han heller gjort:

Pires -> <- Hleb, Fabregas -> <- Quincy.

Det ble alt for dumt at han tok ut Reyes til fordel for Quincy. Ikke det at Quincy ikke gjorde en god jobb, for det gjorde han faktisk, men fordi at Reyes var halt klar Man of the Match før det...! Jeg er egentlig også uenig i at Fabregas gikk ut så tidlig, for han spilte ganske bra i går. Men Freddie og Hleb byttet tror jeg er greit, selv om Ljungberg spilte bra!

Link to comment
Share on other sites

Han mente vel at Pires skulle vært byttet ut istedet for Reyes.

20764[/snapback]

 

Nei, viss du les innlegget hans så meiner han det same som meg, at Pires skulle blitt bytta ut i staden for Ljungberg.

 

Neste gang bør Hleb/ Ljunberg starte på kantene. Pires på benken.

Grunnen til at Hleb ikkje starta mot Thun var nok at han har et rett tøft kampprogram i det siste, med fulle 90 minutt i begge kampane for Kviterussland, samt 90 minutt mot Boro.

 

For øvrig hadde eg aldri klarte å ikkje holde meg oppdatert på resultatet i ein kamp som går i opptak - alt for nervøs til det. Det beste er sjølvsagt å sjå kampen live, på pub. :P

20789[/snapback]

 

Når det gjelder hvem som skulle ut av Pires og Ljungberg så var vel det hips om happ. Ingen gjorde noen spessielt god kamp. Tror det var riktig å ta ut Reyes. for meg virket det som han begynte å gå sur. Hadde ikke vært bra om vi fikk enda et rødt kort.

 

Og beste er selfølgelig å se kampen live, fra tribunen :)

Link to comment
Share on other sites

UEFA står fast på det røde kortet

UEFA har idag bekreftet at det ikke vil være aktuelt å gjøre om dommerens avgjørelse vedrørende det røde kortet til Robin van Persie. Dette kommer vel ikke som noen stor overraskelse for noen av oss.

 

Bergkamp heldig med scoringen ?

Etter å ha sett reprisen av 2-1 målet til Dennis Bergkamp noen ganger nå kan det se ut som om marginene var på vår side denne gangen (for engangsskyld så langt iår). Dommeren kunne i mine øyne lett ha dømt frispark imot oss ved den scoringen da Bergkamp feller motspilleren med venstrefoten sin før han setter ballen i mål.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig. Kortet var omdiskutert, men fair.

 

Personlig ville jeg sannsynligvis gitt ett gult selv. Dette var jo alt annet enn overlagt. Som en sa her inne så hadde jo alle hyllet det strøkne nedtaket hvis ikke det tilfeldigvis hadde stått en sveitser i veien. Alt ser jo mye mer alvorlig og dramatisk ut når det er blod over alt.

 

Min mening er derfor at rødt var greit, men gult hadde vært like greit.

 

Denne setter vi på kontoen for uflaks av Van Persie. Veldig glad han fikk rødt i en slik situasjon og ikke noe tilsvarende Southampton kampen ifjor.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Satt og fulgte med Villarreal-United.

Ble sykt nervøs ettersom det aldri dukket opp noe highlights fra Arsenal-Thun... Trodde det ble 0-0.

Så kommer jeg inne her, og får se: Arsenal-Thun 2-1!!!! Gjett hvor jeg hylte og jublet :P.

 

Eneste minus: Jeg begynner å bli fryktelig lei alle utvisningene til Robin. Det hjelper kanskje litt at Rundbolle også sliter med temperamentet :P .

 

Men nå skal jeg kose meg med opptak på TV3! Snakkes!

20687[/snapback]

 

Noen kommentarer:

1. Når TV3 sender kamper i opptak senere på kvelden, oppdaterer de aldri resultatet underveis.

2. Når du første hadde sett hele Utd kampen uten å vite resultatet fra arsenal kampen - hvorfor går du da inn her og får resultatet? Hadde jeg aldri gjort. Jeg valgte bevisst å unngå å høre resultatet, for så å se kampen på TV3. Så først kl 23.45 var det jubel i min stue, hehe.

 

20780[/snapback]

Svar på spørsmålene dine og meningene dine:

1. Jeg vet at TV3 ikke oppdaterer kamper de sender senere på kvelden. Var bare så nervøs før og under kampen at jeg glemte det.

2. Jeg gikk innpå her fordi jeg ikke giddet å vente en halvtime på opptaket. Dermed slapp jeg å bekymre meg for resultatet, noe jeg tipper du og de andre som fulgte opptaket uten å vite resultatet ble.

Så jeg visste om resultatet før opptaket, slik at det ikke ble en sur stemning.

Dessuten var det så vidt jeg fikk lov til å se hele opptaket av foreldrene mine. Gjett hvor spent jeg hadde vært før avisene morgenen etter da :) .

 

Hvis noen lurer på hvorfor jeg går inn her og oppdateres under Arsenal-kampene istedet for Live-sidene så er det fordi Live-sidene, spesielt Nettavisens, noen ganger lyver. Det er mange ganger jeg har fulgt kamper Live på Nettavisen hvor det har stått 2-1 etter full tid og "SLUTT" på kampen, men plutselig dukker det opp at det ble 2-2 etter full tid.

 

Jeg har full forståelse for at du synes din måte er den beste Rune.

Men jeg er litt annerledes :o .

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen lurer på hvorfor jeg går inn her og oppdateres under Arsenal-kampene istedet for Live-sidene så er det fordi Live-sidene, spesielt Nettavisens, noen ganger lyver. Det er mange ganger jeg har fulgt kamper Live på Nettavisen hvor det har stått 2-1 etter full tid og "SLUTT" på kampen, men plutselig dukker det opp at det ble 2-2 etter full tid.

20837[/snapback]

 

Kan anbefale SKY Sports sin live oppdatering http://home.skysports.com/livescores/

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Hvis noen lurer på hvorfor jeg går inn her og oppdateres under Arsenal-kampene istedet for Live-sidene så er det fordi Live-sidene, spesielt Nettavisens, noen ganger lyver. Det er mange ganger jeg har fulgt kamper Live på Nettavisen hvor det har stått 2-1 etter full tid og "SLUTT" på kampen, men plutselig dukker det opp at det ble 2-2 etter full tid.

20837[/snapback]

 

Kan anbefale SKY Sports sin live oppdatering http://home.skysports.com/livescores/

20841[/snapback]

Ok. Takk :P .

Link to comment
Share on other sites

Fint at Sol er tilbake nå og at vi tilslutt klarte å vinne,men Arsenal skal være mye bedre enn dette og spesielt på hjemme bane

Van Persies spark var skikkelig outch,heilt greit å slå ned på farlig spill,synd at det ikke var moaning united vi spilte mot :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1dag igjen til Everton match :huh: ,dæven ta hvis vi spill like dårlig som vi gjorde mot borough

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...