Jump to content

2005.09.14 FC Thun H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply
Guest jensemann

Jævla mareritt å følge denne kampen via live-oppdateringer på vg og nettavisen :D

Det virket som om det var en fortjent seier, og det er uhyggelig viktig å starte godt.

Virket faktisk som om vi presset og styrte hele andreomg med ti mann, synd med van Persie.

Good old Dennis ;)

Link to comment
Share on other sites

Jævla mareritt å følge denne kampen via live-oppdateringer på vg og nettavisen :D

Det virket som om det var en fortjent seier, og det er uhyggelig viktig å starte godt.

Virket faktisk som om vi presset og styrte hele andreomg med ti mann, synd med van Persie.

Good old Dennis ;)

20684[/snapback]

 

Herlig med Viasat Sport 2. Du skulle sagt fra Jensemann!

 

Rævva bytter av Wenger, men vi drar i land seieren likevel.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Satt og fulgte med Villarreal-United.

Ble sykt nervøs ettersom det aldri dukket opp noe highlights fra Arsenal-Thun... Trodde det ble 0-0.

Så kommer jeg inne her, og får se: Arsenal-Thun 2-1!!!! Gjett hvor jeg hylte og jublet :D.

 

Eneste minus: Jeg begynner å bli fryktelig lei alle utvisningene til Robin. Det hjelper kanskje litt at Rundbolle også sliter med temperamentet ;) .

 

Men nå skal jeg kose meg med opptak på TV3! Snakkes!

Link to comment
Share on other sites

Satt og fulgte med Villarreal-United.

Ble sykt nervøs ettersom det aldri dukket opp noe highlights fra Arsenal-Thun... Trodde det ble 0-0.

Så kommer jeg inne her, og får se: Arsenal-Thun 2-1!!!! Gjett hvor jeg hylte og jublet :D.

 

Eneste minus: Jeg begynner å bli fryktelig lei alle utvisningene til Robin. Det hjelper kanskje litt at Rundbolle også sliter med temperamentet ;) .

 

Men nå skal jeg kose meg med opptak på TV3! Snakkes!

20687[/snapback]

 

Om det er til noen trøst så:

 

.. var den ikke intensjonen til van Persie å treffe motspilleren

.. Patrick Vieira og Wayne Rooney fikk også se rødt idag.

 

Men nå må vi klare oss uten Thierry Henry og Robin van Persie i Champions League for noen kamper, da blir det nok Reyes og Berkamp i de neste kampene..

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

 

Eneste minus: Jeg begynner å bli fryktelig lei alle utvisningene til Robin. Det hjelper kanskje litt at Rundbolle også sliter med temperamentet :D .

 

20687[/snapback]

 

Fargen på kortet var "feil". Forseelsen kvalifiserte til gult kort, men ikke rødt. Repetisjonen viser at RvP hadde blikket på ballen og derfor ikke oppdaget motspileren før det var for seint.

Link to comment
Share on other sites

I dag trudde eg faktisk på heimedømming. Arsenal er eit mykje større lag og har eit mykje større rykte i så måte. I tillegg er vi frå fotballgale England, og ein som dømmer i disfavør til eit engelsk lag får ofte høyre det. Nøytrale Sveits, og FC Thun(fisk) var på andre halvdelen. I dag er det vår tur til å få dei 50/50 avgjerdslene i vår favør. Den gang ei. I staden får vi ein dommar som er så overfokusert på å vere nøytral at det blir bortedømming. Utvisninga av van Persie er horribel. I tillegg har vi at Reyes blir snytt for minst ei straffe i dag, og at Gilberto blir alboga ned av generelt stygtspelande Goncalves. Summa Summarum var vi 12 mot 10 dei siste 60 minutta.

 

Likevel er det vi som styrer kampen totalt. Possession må vel vere noko slik som 70/30 i vår favør, og det gjer vi med ein mann mindre på bana. Det ER positivt. I tillegg viser vi en glød på slutten som vi sjeldan har sett i det siste, og det er denne gløden som trengs - i kvar kamp. Vi skal heller ikkje gløyme at Thun sitt mål er eit gedigent flaksemål. Vi, derimot, har ikkje marginane på vår side om dagen - det vises det når Reyes "stjel" ballen frå Thun-keeperen, eller på Toure si heading.

 

Utrulig frustrerande er det likevel. Vi slit med dei samme problema som vi har gjort i det siste. Vi er for ineffektive, både i sjansar og i generell spelestil. Ein må skyte for å få mål. Det må vi forstå no. Når vi først har sjansen er det viktig at vi tar den, slik DB10 gjer på slutten. Iskaldt. Vi skal bestandig tråkle oss igjennom midten også. Det går ikkje alltid - i alle fall går det sjeldnare enn om vi kunne variere spelet litt meir, gjennom vingspel - og skudd frå distanse. No kjem desse skudda som regel frå dårlige skyttarar (Gilberto, Campbell), i dårligare posisjonar enn kva vi hadde i sekunda før.

 

Frustrasjonen er stor i desse dager. Difor smaker det så utrulig godt med det sigersmålet. Det er på dager som denne, faktisk, at sigeren smakar best. Alt går i mot oss, for så - BANG! Empire strikes back :D

 

Synes Almunia er positiv i dag, sammen med en imponerande pigg Campbell (tross i lite å gjere). Synes også det offensive fungerer sånn nokolunde, ingen som utmerkar seg spesielt negativt. Reyes kanskje den livlegaste - jobbar og slit. Dog syns eg det er overraskande at vi tar ut Ljungberg - som er ein rett på mål spelar, til fordel for Hleb - i staden for å bytte ut Pires som er relativt lik Hleb i spelestil. Syns ikkje Pires var så ille i dag, sjølv om han har langt igjen til toppnivå. Vi trenger spelarar som vil ha ballen i boksen og ikkje berre tilrettelegge. Hleb gjorde mykje bra i innhoppet sitt han, misforstå meg rett, det same gjorde Quincy. Dog blir det veldig mykje av det same, ineffektive fiksfakseriet som vi har forsøkt med i 80 minutt. Det er kun Bergkamp si sigersvilje som reddar oss til slutt, og den scoringa gjorde hans nye kontrakt verdt det - aleine. Sinnsjukt herlig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...