Jump to content

2005.09.14 FC Thun H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply
noen som har linker til kampen  , guandong skulle visst vise kampen ¨på pplive

 

link ønskes, la oss prise til herren at van persie starter istedet for iceman idag

45 min igjen

20632[/snapback]

 

Dersom du bruker SopCast så viser ESPN kampen der iflg info jeg har funnet.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Fyttigrisen for en dårlig stall vi har....

Bergkamp, Hleb, Song, Quincy, Clichy og Senderos på benken.

I tillegg har vi bl.a. Henry, Lehmann og Flamini.

Cygan har havnet skikkelig uti kulden :'(

Håper på debut for Song i dag, det hadde vært helt knall!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

:'( RØDT KORT!!!!!

Hvordan skjedde det?

20650[/snapback]

 

Lang fremspill mot Van Persie som skal ta ned ballen i høyde, er uheldig og treffer en motspiller i ansiktet med foten. Kan diskuteres om det var rødt eller ikke, var isåfall ikke tilsiktet at van persie.

Link to comment
Share on other sites

Ble vi forresten snytt for en scoring like før utvisningen ? Tenker sjansen til Reyes, utifra reprisene jeg så via webstream så det ut som om ballen var over streken og vel så det ?

 

Edit : Glem det - ble vel blåst frispark imot oss.

Link to comment
Share on other sites

Ballen var over streken, men det var fordi Ljungberg skledtaklet både keeper og ballen den siste halvmeteren inn. Helt grei annullering.

 

Én ting er at van Persie er ute i denne kampen, men nå står Arsenal igjen med kun to etablerte spisser til neste kamp, Reyes og Bergkamp. Det er bare å kjøre inn Quincy nå, få spilt ham litt varm. Han kommer til å få spilletid fremover.

Link to comment
Share on other sites

Ballen var over streken, men det var fordi Ljungberg skledtaklet både keeper og ballen den siste halvmeteren inn. Helt grei annullering.

 

Én ting er at van Persie er ute i denne kampen, men nå står Arsenal igjen med kun to etablerte spisser til neste kamp, Reyes og Bergkamp. Det er bare å kjøre inn Quincy nå, få spilt ham litt varm. Han kommer til å få spilletid fremover.

20658[/snapback]

 

Ja fikk med meg i etterkant av innlegget at det ble blåst frispark imot Ljungberg. Hadde vært greit at Quincy fikk litt spilletid nå ja, men tipper Hleb eller Bergkamp kommer inn for Pires etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

Fryktelig skuffende hvordan vi spiller i dag. Thun gjør det eneste riktige, ligger med alle i forsvar og gjør det eneste de kan klare dette på. Får de en kontring og scorer så kan vi få trøbbel. Vi kan fort bli litt uoppmerksomme nå med 10 mann og at vi fortsatt må komme oss fremover for å score. Liker ikke dette kampbildet! :'(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...