Jump to content

2005.09.14 FC Thun H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply
Guest Arsenal_4ever
Kampen imorgen kan sees direkte via streams på:

------------------------------

SopCast: ESPN

PPLive; Guangdong Sports

PPStream: ESPN

20565[/snapback]

 

 

Aha :P Men når viser de den på tv 3? kl.22.30??

Får så dårlig bildet med PPlive... ;)

Link to comment
Share on other sites

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/arse...ticle456090.ece

 

Ser ut som spissproblemene fra sist sesong er i ferd med å blusse opp igjen, ser ut som Van Persie kan miste kampen p.g.a en susende takling fra lagkamerat Eboue.

Leser forøvrig at Van Persie hadde klikket totalt og gitt mannen fra Elfenbenkysten en skyllebøtte utenom det vanlige! :P

Link to comment
Share on other sites

Spiller ikke Van Persie blir det ganske sikkert Bergkamp fra start, selv om jeg tror han ville startet uansett RvP-skade eller ikke.

Men hadde vært morro med Quincy fra start!

Blir ihverfall tempo med han og Reyes på topp!

Link to comment
Share on other sites

Da er det ikke så mange timene til kampstart og nervene trenger seg på som maur på en sukkerbit!

Håper og tror at dette blir relativt enkel match, de er jo tross alt et lag de aller færreste har hørt om, og da er vi dem totalt overlegne.

Jeg er allikevel redd for at gutta kan undrvurdere motstanderene og gå på en lignende smell som vi gjorde mot RBK på Lerkendal i fjor. Det var mildt sagt flaut...

 

Da det gjelder lagoppstillingen så må jeg innrømme at jeg er skikkelig klar for å se Campbell sammen med Toure i midtforsvaret, Cygan holder ikke mål, selv om vi vet at han er en måljeger av det sjeldne slaget...

På topp ville jeg hatt moro av å se Quincy sammen med den rutinerte Bergkamp, en kombinasjon som kan vise seg å fungere hvis Arsenal får mye rom. Reyes vil jeg da som dere skjønner på ventrekanten hvor jeg føler at han hører "hjemme". Pires fortjener ikke å starte. RvP kan starte på benken og heller komme inn dersom det viser seg at kampen blir for hard fysisk for Kong Dennis!

Mange er inne på at vi ikke kom rundt på kantene mot Boro, og til det vil jeg si at grunnen var at Ljungen og Henry ikke spilte, og at Reyes ble foretrukket på topp. Henry og Ljungberg er de to med kanskje størst gjennombruddskraft, og trekker ofte utpå kantene for å få rom. Det samme kan også sies om Reyes de gangene han starter i kantrolle. I kveld kan Wenger med fordel foretrekke Reyes og Ljungberg på hver sin kant, og på den måten få masse fart og gjennombrudd. Det er også mye av grunnen til at jeg vil ha Bergkamp med, for hvis de skaper rom for han i bakrommet ved å sette fart nedover kantene så kan ha slå disse krempasningene sine, Fabregas kan også bli bra om de gjør dette. Thun er tross alt et såpass svakt lag at vi SKAL klare å skape litt rom!

 

 

Poom

 

Lauren Kolo Sol Cole

 

Freddie Gilberto Cesc Reyes

 

Dennis Quincy

 

 

Benk: Almunia, RvP, Pires, Hleb, Cygan

Link to comment
Share on other sites

Hadde vert bra om vi nettet en el mål i denne kampen, få flere spillere i scoringhumør. Ingen kamper i champ.lge er som sagt enkle, men denne kampen skal vere bankers. Retter meg selv fra tidligere innlegg og håper på dette laget...

 

Almunia

Lauren-Toure-Campbell-Cole

Ljungberg-Fab-Gilberto-Reyes

Hleb

Quincy

 

Almunia

Clichy

Senderos

Pires

Bergkamp

Persie

Link to comment
Share on other sites

Dette blir ein kamp laget skal få tilbake litt av den tapte sjølvtillitten. Trur det blir mange mål. Mitt lag blir sjåandes slik ut: Almunia; Lauren, Kolo, Senderos, Ashley; Freddie, Cesc, Gilberto, Hleb; Reyes, van Persie.

Link to comment
Share on other sites

Litt over en time igjen! Gleder meg enormt til kveldens kamp. Velger å være optimist denne gangen! ;)

 

FC Thun må på ingen måter undervurderes. Selv om Arsenal er mange hakk bedre enn kveldens motstanderm, så har bomber inntruffet før. Satser på at Arsenal fører kampen fra avspark. Tidlig mål vil gjøre guttene avslappet.

 

Jeg får ikke sett kampen!! :'(  :'(

"Jeg er så liten at jeg ikke kan få lov til å se den i opptak så sent jeg.........."

Blir så sur på de voksne som syns at jeg er mye mindre enn jeg er! :'(  :'(  ;)

20627[/snapback]

 

Vi føler med deg. Finn videospilleren!

Link to comment
Share on other sites

noen som har linker til kampen , guandong skulle visst vise kampen ¨på pplive

 

link ønskes, la oss prise til herren at van persie starter istedet for iceman idag

45 min igjen

Link to comment
Share on other sites

link fort!!!

 

Pplive linker mottas med takk, liker at gud hørte på meg angående van persie på topp, trenger bare å få pires i form, han har sugd skikkelig til nå

 

regner med han byttes ut til pause og hleb kommer inn og putter på et skikkelig kaka raid

Link to comment
Share on other sites

prøv en av kanalene her:

http://www5.pplive.com/english/programlist.shtml

 

 

lagoppstillingen ser veldig bra ut! forsvaret er solid, blir spennende

å se hvordan campbell klarer seg etter skaden..

 

håper song kommer innpå!!

20638[/snapback]

 

Er spent på Campbell. Håper at dette blir en positiv kamp for Campbell selv og fansen. Vi trenger en Campbell i form!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...