Jump to content

Arsenals mest talentfulle unggutt!


Guest Van Persie

Hvem er den mest talentfulle spilleren av de som ennå ikke har fått sitt gjennombrudd på A-laget?  

34 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Van Persie

Vi har jo så mange talenter i Arsenal, og det ser meget lyst ut med tanke på fremtiden.

Men jeg spør Goonerne:Hvem er vårt største talent?

Min kandidat er Fabregas.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply
Guest Viggo Viking
Vi har jo så mange talenter i Arsenal, og det ser meget lyst ut med tanke på fremtiden.

Men jeg spør Goonerne:Hvem er vårt største talent?

Min kandidat er Fabregas.

844[/snapback]

 

Har mistanke om at dette kan bli en av tidenes korteste tråder. Det er vel begrensninger for hvor mange som orker å gjenta navnet til Fabregas, eller....?

Link to comment
Share on other sites

Spørs litt hva man regner som talent da. Hvis man har en definisjon over en spiller som er ung, ikke har slått til ennå, men som kan bli super, så er jeg ikke sikker på om vi lenger kan definere Cesc som talent, han har allerede vist og gjentatt sin storhet. Ja han er ung. Skal man kun gå på alder, så må RVP og Reyes med på lista. Av de tre vurderer jeg JAR med den med størst potensiale.

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Må vel nesten si Lupoli ettersom at det knapt går en reservekamp hvor han ikke scorer to(eller flere) mål.

Men må også få si Quincy som gjør ting med ballen som ikke jeg har sett mange andre på hans alder finne på å gjøre.

Bare synd han heller ikke er engelsk <_<

Link to comment
Share on other sites

Ser at Stokes blir nevnt. Har ikke sett gutten spille enda, men etter hva jeg har hørt så er han blitt flyttet ned på vingen. Etter dette har målene stoppet opp. Han har heller ikke vært med i ligacupen enda slik som Fabregas og Smith var i fjor (med samme alder). Har utviklinga også stoppet?

Link to comment
Share on other sites

Jeg må inrømme at Eboue virker fryktelig spennende. Han er livsfarlig hver eneste gang han er i angrep og virker foreløpig solid bakover. Har bestandig vært litt skeptisk til afrikanske spilleres taktiske egenskaper, men det virker som om de har kommet seg betraktelig på det området også. Har bestandig ment at Lauren har vært undervurdert, men Eboue ser ut til å være kapabel til å ta i fra han plassen. Frykter dessverre at Hoyte ikke er på samme nivå.

Link to comment
Share on other sites

Største talentet er Cesc, 17 år og spiller allerede 20+ kamper i året. Fantastisk teknikk og blikk for spillet. Mangler nok endel på det fysiske ennå, men om han forbedrer det og det defensive like bra til neste år som han gjorde fra i fjor til i år så begynner han å bli komplett. Kun mer rutine og bedre målteft som vil gjenstå for ham da.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

uten cole (til chelsea) lehmann og pires(alder)hadde jeg likt dette laget

 

 

Hildebrand Er så bra!

clichy Like god som cole,perfect om cole går

campbell Muren

Toure Rask god spiller

eboue Wow!Teknikk og bra defensive kvaliteter

Ljunberg kjemper mye

viera er vår kaptein

fabregas kommer til å bli verdens beste

Reyes sliter mye,men om han kan bruke sin teknikk så blir han bra

Henry verdensbeste uten tvil

Lupoteli Jeg tror han spiller seg inn på Arsenals lag neste år

Link to comment
Share on other sites

Guest martean

Uten tvil Fabregas. Spilt over halvparten av Arsenals kamper denne sesongen og er bare 17 år. Han er vel PL største talent tatt alderen i betraktning. Husk åssen han finta ut gamle ringreven Hoftun i CL og scora et klasse mål. 17 år...... Om et par - tre år er han i verdensklasse. Nuff said

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Cesc er vårt største talent men jeg mener Quincy og Kirrea Gilbert også er veldig gode også har vi jo mange andre så det ser lyst ut for Arsenal i fremtiden også

Link to comment
Share on other sites

Vi har jo så mange talenter i Arsenal, og det ser meget lyst ut med tanke på fremtiden.

Men jeg spør Goonerne:Hvem er vårt største talent?

Min kandidat er Fabregas.

844[/snapback]

 

 

fabregas er et utmerket talent..........men quincy owusu-abeyie e også ganske god...andre gode talenter er: gael clichy, philippe senderos+++

Link to comment
Share on other sites

Den skal være meget godt SKOLERT og INFORMERT som kan bedømme hvem som har det største talentet i Arsenal. I'm impressed.

3669[/snapback]

 

Men vi kan jo late som om vi er det da Toggen, eller hva? ;)

 

Jeg synes Fabregas er uten tvil det største talentet vi har, og kanskje det største talentet Arsenal har hatt noen gang? :D :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...