Jump to content

Arsenals mest talentfulle unggutt!


Guest Van Persie

Hvem er den mest talentfulle spilleren av de som ennå ikke har fått sitt gjennombrudd på A-laget?  

34 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Van Persie
Fordi pollen handler om hvilken spiller som har mest talent utenom de som har slått igjenom på førstelaget, noe fabregas i alle høyeste grad har gjort helmik'n! ;)

19664[/snapback]

Jeg startet denne tråden og den handler om hvem som er det største talentet i Arsenal. Om de har slått gjennom på førstelaget eller ikke, spiller ingen rolle.

Men så har noen plutselig forandret på tråden...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

>

Jeg startet denne tråden og den handler om hvem som er det største talentet i Arsenal. Om de har slått gjennom på førstelaget eller ikke, spiller ingen rolle.

Men så har noen plutselig forandret på tråden...

Jeg laget en ny tråd som ser ut slik som denne gjør nå, moderator limte den sammen med denne tråden, som for lengst var ut-diskutert.

Get over it.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
>
Jeg startet denne tråden og den handler om hvem som er det største talentet i Arsenal. Om de har slått gjennom på førstelaget eller ikke, spiller ingen rolle.

Men så har noen plutselig forandret på tråden...

Jeg laget en ny tråd som ser ut slik som denne gjør nå, moderator limte den sammen med denne tråden, som for lengst var ut-diskutert.

Get over it.

20893[/snapback]

Ut-diskutert og ut-diskutert...

Men bra at du fikset den og gjorde den mer populær ;) .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...