Guest Van Persie Posted September 17, 2005 Report Share Posted September 17, 2005 Fordi pollen handler om hvilken spiller som har mest talent utenom de som har slått igjenom på førstelaget, noe fabregas i alle høyeste grad har gjort helmik'n! 19664[/snapback] Jeg startet denne tråden og den handler om hvem som er det største talentet i Arsenal. Om de har slått gjennom på førstelaget eller ikke, spiller ingen rolle. Men så har noen plutselig forandret på tråden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted September 17, 2005 Report Share Posted September 17, 2005 > Jeg startet denne tråden og den handler om hvem som er det største talentet i Arsenal. Om de har slått gjennom på førstelaget eller ikke, spiller ingen rolle.Men så har noen plutselig forandret på tråden... Jeg laget en ny tråd som ser ut slik som denne gjør nå, moderator limte den sammen med denne tråden, som for lengst var ut-diskutert. Get over it. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted September 17, 2005 Report Share Posted September 17, 2005 >Jeg startet denne tråden og den handler om hvem som er det største talentet i Arsenal. Om de har slått gjennom på førstelaget eller ikke, spiller ingen rolle.Men så har noen plutselig forandret på tråden... Jeg laget en ny tråd som ser ut slik som denne gjør nå, moderator limte den sammen med denne tråden, som for lengst var ut-diskutert. Get over it. 20893[/snapback] Ut-diskutert og ut-diskutert... Men bra at du fikset den og gjorde den mer populær . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 Da er vi enige da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted September 19, 2005 Report Share Posted September 19, 2005 Da er vi enige da. 20955[/snapback] Jepp. Det er vi . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.