Wurku Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 Ikveld spiller Norge mot Sverige i unionskamp for U-21. Sebastian Larsson skal starte for Sverige. Kampen begynner 1905, og går på viasat. http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/arti...articleID=79959 http://www.sport.viasat.no/?page_type=tvchart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 Fabregas, er Det største talentet vi har i stallen vår. At lupoli ikke spiller mer på førstelaget er det en enkel grunn til: Han er alt for veik, rett og slett. Så han i Carling cup, og han ble alt for lett å pushe bort i duell med mer rutinerte og sterkere forsvarere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 Fabregas, er Det største talentet vi har i stallen vår. At lupoli ikke spiller mer på førstelaget er det en enkel grunn til: Han er alt for veik, rett og slett. Så han i Carling cup, og han ble alt for lett å pushe bort i duell med mer rutinerte og sterkere forsvarere. 11209[/snapback] Ja, Lupoli trenger mer kjøtt på beina før han kan heve seg. Men for en teknikk han har! Et kjempetalent. Ellers blir det spennende å følge Sebastian Larsson i dag. Håper han viser seg frem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 Det er mange som hadde gjort seg fortjent til denne tittelen. Holder en knapp på trioen bestående av Fabregas, Reyes og Quincy. Reyes blir større og større. Han viser ting som jeg knapt har sett før. Fabregas skal etter sigende allerede være bedre enn Roy Keane , mens Quincy imponerte meg i sin kamp mot Shef U. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Freddiereadygo Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 Vi har jo så mange talenter i Arsenal, og det ser meget lyst ut med tanke på fremtiden.Men jeg spør Goonerne:Hvem er vårt største talent? Min kandidat er Fabregas. 844[/snapback] Jeg syns at Senderos, Fabregas og Lupoli er de mest talentfulle. Spillere som beviser at de er gode vær gang de er på banen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 Synd vi ikke ser mer av Ebouè. Skulle egentlig følge U21-kampen i dag, men gjorde det likevel ikke. Spilte Larsson bra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 Nei, Larsson var ikke god idag. Spilte mellom forsvaret og midtbanen uten at han gjorde noe som tilsier at han kommer til å slå igjennom i Arsenal. Men det skal og sies at han fikk utrolig lite ballkontakt ettersom norges spilte med en hengende spiss som hele tiden lå nærme han. De svenske ekspertgutta sa han pleide å spille litt høyere på banen, virka som de hadde store forventninger til han. utover i andre omgang ble han flytta ned som venstreback. Sverige vant 2-1, greit resultat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kingpersie Posted June 13, 2005 Report Share Posted June 13, 2005 Robin van Persie er jo Dennis Bergkamp nr 2. Bergkamp har jo i flere år vært kongen på Highbury, at Persie ikke nevnes er synd. Han er Arsenals framtidige stjerne! Må og nevne Francesc Fabregas, Gäel Clichy og Lupoli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 Kjøpte meg Arsenal Magazine for et par dager siden. Der var det et bilde av Lupoli som nettopp hadde scoret, og jublet. Og det så faktisk ut som at vår italienske venn har fulgt våre råd om å få bedret fysikken. Musklene i føttene syntes godt. Ellers: Hvor har det blitt av Quincy? Har knapt hørt noe fra ham siden Sheffield United-kampen i mars... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Höstad89_DB10 Posted June 21, 2005 Report Share Posted June 21, 2005 jeg mener at Quincy er arsenals største talent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 Vi har mange gode ungutter i stallen vår, og i førstelagstroppen. Noen av våre aller viktigste og beste spilllere er svært unge. Fremtiden ser sånn sett lys ut! Men hvem mener dere er den mest lovende av våre unge spillere som ennå ikke har fått sitt virkelige gjennombrudd på førstelaget? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest brassik Posted September 3, 2005 Report Share Posted September 3, 2005 Vi har mange gode ungutter i stallen vår, og i førstelagstroppen. Noen av våre aller viktigste og beste spilllere er svært unge. Fremtiden ser sånn sett lys ut!Men hvem mener dere er den mest lovende av våre unge spillere som ennå ikke har fått sitt virkelige gjennombrudd på førstelaget? 19607[/snapback] Ryan Garry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted September 3, 2005 Report Share Posted September 3, 2005 Jeg fatter ikke hvorfor Fabregas ikke er med på pollen...?? Men utenom så må det være Quincy eller Clichy hvis man ser bort fra Bentley da.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted September 3, 2005 Report Share Posted September 3, 2005 Arturo Lupoli bøtter inn mål, enten det er mot Leicesters reservelag eller Ajax i Amsterdam. Tror faktisk jeg vurderer han som hakket foran, selv om Quincy er kommet lenger i sin utvikling som spiller. Forøvrig har Anthony Stokes vist seg å være spesiell for sin alder. Nå gjenstår det å se om han klarer neste trinn, å gjøre seg positivt bemerket på reservelaget. Min stemme gikk til Lupoli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted September 3, 2005 Report Share Posted September 3, 2005 Fordi pollen handler om hvilken spiller som har mest talent utenom de som har slått igjenom på førstelaget, noe fabregas i alle høyeste grad har gjort helmik'n! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted September 4, 2005 Report Share Posted September 4, 2005 Fordi pollen handler om hvilken spiller som har mest talent utenom de som har slått igjenom på førstelaget, noe fabregas i alle høyeste grad har gjort helmik'n! 19664[/snapback] Oi, oi, oi! Jeg la først merke til det nå... Men det må være Quincy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 4, 2005 Report Share Posted September 4, 2005 Song og Quincy må komme høyt på en eventuell liste. Sammen med Lupoli og Nicklas Bendtner.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted September 4, 2005 Report Share Posted September 4, 2005 Hvem har forandret denne tråden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted September 4, 2005 Report Share Posted September 4, 2005 tror at Quincy er den som har størst talent men som samtidig ikke har fått utmerket seg nok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
4145 Posted September 4, 2005 Report Share Posted September 4, 2005 Håper virkelig Song får sjansen snart! Skikkelig spent på han. Hørt mye positivt om den gutten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner6 Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 Arturo Lupoli fortsetter å imponere. Må være ganske talentfull for å opprettholde en slik scoringsrate. http://www.arsenal.com/article.asp?article...+-+Match+report Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 Lupoli har imponert meg, han hadde allerede en god scoringsrate før han kom til England, (40 mål på 20 juniorkamper i Italia) og han har ikke mistet scoringsteften etter overgangen. Det virker lovende for en karriere på topp for hos. Enten sammen med Henry, eller en annen når Henry legger opp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 Det er imponerende å se at han scorer så mange mål. Men det er også viktig å huske at vi har hatt flere spillere på junior- og reservelaget som har bøttet innpå med mål, uten at de har klart å ta steget opp blant de store. Lupoli har nok ferdighetene, men han bør jobbe med å få mer styrke i kroppen. Han virker litt for puslete ennå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goonergirl Posted September 10, 2005 Report Share Posted September 10, 2005 to talentfulle unggutter i Arsenal er -Keeperen Vito Manone (født 02.03.88) -Cesc Fabregas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hleb13 Posted September 16, 2005 Report Share Posted September 16, 2005 Fabregas er arsenals beste ung gutt etter han Clichy og så song Høyte er jo også god Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.