Jump to content

Terminliste sesongen 2013/2014


andfje

Recommended Posts

Nå slippes terminlisten for neste sesong, og da er det vel greit å opprette en tråd om dette!

 

Terminlisten blir sluppet her hvert øyeblikk nå. Tv2 har også en to timers livesending for å dekke slippet av terminlisten.

 

Edit: Vi åpner med Villa hjemme i hvert fall!

 

Terminlisten i sin helhet: http://www.arsenal.com/news/news-archive/barclays-premier-league-fixtures-2013-14

Link to comment
Share on other sites

De første 9 kampene er ikke det verste jeg har sett. Med unntak av Tottenham hjemme i tredje runde da. Men den vinner vi, og legger dem bak oss for resten av sesongen.

Tror/håper vi kan få en god start. Det kan være viktig i de tøffere månedene som november og desember.

Hadde jo vært deilig å henge litt med fra start en gang også :)

Link to comment
Share on other sites

Kikket på den når jeg sto opp og vi får en relativt "lett" start på ligaen - Tottenham i tredje serierunde så blir det slik at vi møter de antatt vanskeligste lagene etter hverandre(Pool-United og City-Chelsea) Hadde helst sett at vi fikk de fem vanskeligste spredt litt utover. Everton frykter jeg ikke så mye i år.

Link to comment
Share on other sites

:xxx: :xxx: :xxx:

 

Allerede bestilt Londontur (av ikke fotallmessige grunner) til høsten, passer med min vanlige flaks inn med bortekamp!!!!

 

Så til litt mer on-topic:

En i utgangspunktet grei start på sesongen. En ny "Black November"? Forhåpentligvis ikke!

En tøff og spennende siste del av advent.

En "make or break" siste halvdel av mars.

En hyggelig avslutning på sesongen, med bortekamp til slutt (som vanlig).

Link to comment
Share on other sites

De første 9 kampene er ikke det verste jeg har sett. Med unntak av Tottenham hjemme i tredje runde da. Men den vinner vi, og legger dem bak oss for resten av sesongen.

Tror/håper vi kan få en god start. Det kan være viktig i de tøffere månedene som november og desember.

Hadde jo vært deilig å henge litt med fra start en gang også :)

Helt klart. Er vi ikke med etter de første ni kampene, som ikke er lette, blir det vsndkrlig. Trenger litt å gå på.

Link to comment
Share on other sites

Starten er grei. Noe tøft er det, men det er ikke til å unngå. November blir vrien. Mars kan avgjøre alt, og relativt greit på slutten.

Det som svir er CL-kvalik rett før NLD. Det kunne jeg ha sluppet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...