Jump to content

Kjendissupportere


ben lakris

Recommended Posts

Det er nå bra at bin laden er arsenal supporter trenger jeg ikke å være redd når jeg går på en arsenal kamp :D

Link to comment
Share on other sites

Hallvar Thoresen, Alf Inge Håland, Erik Thorstvedt (før han kom til spurs), Roger Waters (Pink Floyd), Dido, Nick Hornby, Johnny Rotten (sex pistols), Mel Smith, Roger Taylor (Queen), Tony Hadley (Spandeu Ballet), Angus Young (AC/DC), Roger Daltrey (The Who), Kevin Costner, Samantha Fox, Puskas, Lennart Johanson, Prins Harry, Erling Kagge....

Link to comment
Share on other sites

"Mr. Eko" i Lost. Oppvokst i Islington.

Stemmer det, mener å ha lest det i Arsenal Magazine, det med Lehmann uttapå? :)

Det kan stemme,har det med Lehamann uttpå,skal sjekke nå :)

 

Men uansett,det er en del kjendis Arsenal-supportere...

Link to comment
Share on other sites

"Mr. Eko" i Lost. Oppvokst i Islington.

 

Dæven det var nytt for meg! Veldig morsomt!! Mr Eko er stoooor!

 

Synd han er ute av serien :) .

 

Det var eit par sider om han i annual magazine, som eg fekk idag, sammen med renewal av red member medlemskapet. Kan godt hende samme artikkelen har vore i det offisielle magasinet til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vet ikke om han er så veldig kjent, men har vært keepertrener for Viking i mange år og keeper treneren til Thomas Myhre i Medeyra*.

Reiser landet rundt med Keeperskolen og Fotball Akademiet for keeprer mellom 13 - 17 år (Anbefales).

 

Altså: Kurt Hegre= Gooner

 

*Vet ikke hvordan det skrives :P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Må vel nevnes at den godeste Thierry Henry er Arsenalfan. "I will always be a gooner" -The King..

Uttalelsene fra Henry må man desverre ta med en klype salt. Mye av det han sier er sannsynligvis for å prøve å redde sitt eget etter mæle i klubben. Henry elsket i hvertfall Dein og Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Må vel nevnes at den godeste Thierry Henry er Arsenalfan. "I will always be a gooner" -The King..

Uttalelsene fra Henry må man desverre ta med en klype salt. Mye av det han sier er sannsynligvis for å prøve å redde sitt eget etter mæle i klubben. Henry elsket i hvertfall Dein og Wenger.

 

Det kan svært gjerne hende, og eventuelt hjalp det også..

Men etter å ha sett hvordan han oppførte seg under intervjuet han sa det i [oppførte i den betydning at han nærmest skalv, var flakkende i blikket, så svært lei seg ut osv] så tror jeg på hans ord..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...