Jump to content

Englands landslag


taugooneren

Recommended Posts

Nå er da Preston spilleren Dave Nugent tatt ut på landslaget!!! Steve McClaren viser nok en gang sin inkompetanse ved å ta ut en 1. divisjons spiller. Et hån mot alle engelske spisser i PL. Dave Nugent er et stort talent, men det er en grunn til at han ikke er PL spiss enda.

 

Synes McClaren virker useriøs, og bare eksperimenterer hit og dit hele tiden.

 

.....................

 

Eller tviler du på at Bendtner er god nok for Arsenal også? :)

 

Ja, tviler faktisk på det. Kanskje om noen år, men ikke enda. Forskjellen på Championship og Premiership er ikke så stor kanskje. Men forskjellen på Championship og topplagene i PL er stor.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er forskjell på lag/spillere i Championship og PL, men se på alternativene til Nugent. Er det mange gode engelskespisser i PL? Jeg kommer ikke på så mange i farta, iallefall ikke som er i form.

 

Crouch (lite spilletid/mål)

Johnson (Et bra alternativ)

Rooney (Bænkers)

Defoe (For varierende)

 

 

Finnes det veldig mange flere som kan sloss omlandslagsplass? (Fullt mulig jeg har utelatt noen)

Så kan man også spørre seg om Spurs og Everton er topplag, evnt. hvilke lag som er topplag.

Nugent er et godt alternativ synes nå jeg.

 

Walcott gjorde det bra i Championship og er god nok for Arsenal (selv om han ikke har hatt en sesong full av suksess) og Bendtner gjør det bra i Championship (og atpå til på et av topplagene).

Uten at man kan sammenligne de to som spillertyper tror jeg Wenger vet hva han gjør når han henter tilbake Bendtner, det er jo også et kvalitetstegn at flere stopklubber er på jakt etter han.

 

Personlig tror jeg Bendtner kan være fin å ha i stallen og tror tilogmed han får greit med spilletid neste sesong.. kanskje like mye som Walcott fikk denne sesongen. Vi får bare vente å se. :)

Link to comment
Share on other sites

Nå er da Preston spilleren Dave Nugent tatt ut på landslaget!!! Steve McClaren viser nok en gang sin inkompetanse ved å ta ut en 1. divisjons spiller. Et hån mot alle engelske spisser i PL. Dave Nugent er et stort talent, men det er en grunn til at han ikke er PL spiss enda.

 

Synes McClaren virker useriøs, og bare eksperimenterer hit og dit hele tiden.

 

Nugent putta da.. :P

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Det engelske lanfslaget sliter om dagen, og McClaren har hatt den svakeste starten av en manager på sin karriere som engelsk landslagssjef. Og det er egentlig ikke så merkelig. Forsvaret og midtbanen oser det klasse over, selv om man har sliter med å løse Gerrard/Lampard porblemet. Derimot er keeperplassen er dårlig besatt, og Paul Robinson er ikke god nok til å vokte det engelske buret om de ønsker å vinne gull i EM eller VM. David James i toppform kan være det, men når Spania har casillas, Italie har Buffon osv ser det litt tynt ut med Robinson/James for England.

 

I dag leste jeg nettavisen og ble litt overrasket. Michael Owen, som ennå er et stykke unna toppformen, Defoe som er fjerdevalg som spiss i scum, Alan Smith som ikke burde være god nok for England, Andy Johnson (som jeg har litt sansen for) og nå Emile Heskey er spissene som er tatt ut. Uten Wayne Rooney på banen ser det ikke veeeldig skremmende ut for motstanderene. Lurer forresten på hvorfor ikke Walcott er med i diskusjonen om en landslagsplass, da han etter mitt syn ikke står tilbake for hverken Heskey eller Alan Smith. Men jo færre spillere som er borte til landslagskamper, jo bedre er det for Arsenal. Lurer også litt på hvor Peter Crouch er, han spilte jo for Liverpool i midtuka, så han er vel ike skadd? Og han har jo vært mestscorende for England under McClaren, med god margin hvis jeg ikke tar helt feil.

 

Hvordan ser egentlig dere andre Arsenalfans på det engelske landslaget? Arsenal er jo engelsk, men har sørgelig få innslag på verdens mest oppskrytte lag. Personlig er jeg litt frem og tilbake. På den ene siden digger det meg at de sliter, og å se overskrifter om Rooneys formsvikt og tabbene til Robinson er artig for en Arsenalmann, men jeg håper jo seff likevel at de klarer å nå EM til slutt, noe jeg tror de klarer. Det er jo alltid litt interessant å se England i et EM/VM, selv om vi ikke har så mange spillere med.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Østerike var utrolig nær utligning i gårsdagens kamp. De hadde et mye raskere pasningsspill enn England, men de ble litt for upresise i sluttfasene. Jeg skjønner ikke hvordan så mange topp spillere som England har, ikke klarer å prestere bedre enn det de gjør. Denne manageren er ikke rett mann for landslaget deres. Kanksje de får opp øynene nå og innser at Sven G.E gjorde en meget bra jobb da han var sjef.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke hvordan så mange topp spillere som England har, ikke klarer å prestere bedre enn det de gjør.

 

Tja, hvor topp er egentlig disse spillerene på den internasjonale scene? Engelske spillere har så lenge jeg kan huske blitt hauset opp av engelskmennene selv, men også av oss nordmenn som lever og ånder engelsk fotball.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke hvordan så mange topp spillere som England har, ikke klarer å prestere bedre enn det de gjør.

 

Tja, hvor topp er egentlig disse spillerene på den internasjonale scene? Engelske spillere har så lenge jeg kan huske blitt hauset opp av engelskmennene selv, men også av oss nordmenn som lever og ånder engelsk fotball.

Ja du har et poeng. Mange av de Engelske spillerne er veldig oppskrytt. Men det jeg reagerer mest på er spillestil og strategi. det er her managers rolle spiller mest inn. Å se et lag med Engelske spillere som spiller til daglig i Europas beste og største klubber prestere så dårlig sammenlignet med når de spiller klubbfotball, blir latterlig. Jeg vet at disse spillerne kan bedre med annen manager :D

Link to comment
Share on other sites

Håper England ramler ut av EM allerede i kvalliken. Nå ser det ut til at det blir langt lettere for dem enn forventet dog, etter at Israel vant over Russland, men de har ennå ikke kvalifisert seg, og har en vanskelig kamp mot Kroatia igjen.

 

Det som ihvertfall er sikker, det er at de engelske spillerne er oppskrytte, og har lenge svevd på sine forfedres skyer. Nå er det på tide at de får som de fortjener, og går på en kjempesmell.

 

...håper McClaren fortsetter, for han kan utrette akkurat det.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Er kanskej på tide å ta opp denne posten her igjen. Ser nå ut til at Capello blir den nye englandsjefen. hva tenekr dere om dette. Jeg ser på det som en mulig genistrek. Capello er italiensk og taktikker. Kanskje noe som vil passe et engelsk langslag. Trur at det er et mye bedre valg en Mclaren

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...